Until Dawn: Rozdział 6 - solucja, opis przejścia

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Epizod 6 - opis przejścia

Nie atakuj jelenia, przeczekaj aż celownik zniknie - Until Dawn: Rozdział 6 - solucja, opis przejścia - Until Dawn - poradnik do gry
Nie atakuj jelenia, przeczekaj aż celownik zniknie

Rozpoczniesz jako Matt, który został na zboczu otoczony stadem jeleni. Lepiej zrobisz jeśli ich nie zaatakujesz (w przeciwnym razie strącą Matta ze skały, ten jednak będzie mógł chwycić się, lecz czekają cię czynności zręcznościowe). Nastąpi aktualizacja efektu motyla (W samoobronie (In Self Defense)).

Totem pomocy #6 przy ławce - Until Dawn: Rozdział 6 - solucja, opis przejścia - Until Dawn - poradnik do gry
Totem pomocy #6 przy ławce

Jako Emily kieruj się ścieżką w stronę wieży. Gdy włączy się światło, dostrzeżesz przy ławce totem pomocy #6. Wejdźcie do wieży i spróbuj uruchomić radio. Weź także z biurka obok radia plakat Hannah. Potem wyjdź na zewnątrz, by wykonać dwie czynności: włącz zasilanie przełącznikiem koło drzwi oraz okrąż wieżę, by odnaleźć skrzynkę z pistoletem sygnałowym. Bardzo ważne, by Emily wręczyła go Mattowi (jeśli jest sama [Matt nie przeżył] musi również go odnaleźć i zachować). Nastąpi aktualizacja dwóch efektów motyla (W czyje ręce (Who Gets the Gun); Na tych samych falach (On the Sam Page)).

Uwaga - jeśli jako Matt nie zgodziłeś się z Emily co do pomysłu pójścia do wieży, lepiej zostaw pistolet przy Emily - może być potrzebny później. Jeśli w takim wypadku przekażesz go Mattowi wystrzeli ją w powietrze, czyli zmarnuje.

Użyj radia wewnątrz wieży po przywróceniu zasilania - Until Dawn: Rozdział 6 - solucja, opis przejścia - Until Dawn - poradnik do gry
Użyj radia wewnątrz wieży po przywróceniu zasilania

Wróć do środka i przed użyciem radia skorzystaj z faxu - wydrukowany zostanie plakat Beth. Teraz użyj radia i przygotuj się na kilka decyzji, które zaraz nastąpią... Decyzje dialogowe podczas zgłoszenia nie mają znaczenia. Gdy wieża zacznie się walić, Emily musi wykonać uskok (czynność zręcznościowa).

Gdy Emily zwisa z konstrukcji wieży próbuj ją uratować - Until Dawn: Rozdział 6 - solucja, opis przejścia - Until Dawn - poradnik do gry
Gdy Emily zwisa z konstrukcji wieży próbuj ją uratować

Nie wspominaj Mattem o tym, że widział ją z Mikiem (jeśli widział - 1 epizod), nastąpi aktualizacja statusu efektu motyla (Po czyjej jesteś stronie (Whose Side Are You On)). Teraz koniecznie Matt musi dwa raz wybrać ratunek Emily, aby oboje przeżyli (efekt motyla: Na ratunek (Save Yourself)). Gdy Matt uskoczy, zostanie porwany przez wendigo - musisz szybko wycelować z pistoletu i trafić go, by przeżyć.

Uwaga - ważne jest, czy nie zgodziłeś się z Emily w piątym epizodzie, co do pomysłu pójścia do wieży. Jeśli nie pamiętasz tego wyboru, przypomnij sobie, czy Matt otrzymany od Emily pistolet zachował, czy wystrzelił z niego flarę. Jeśli wystrzelił, jedyna opcja żeby go uchronić, to nie ratować Emily, tylko siebie - wyskoczyć z wieży na podest. Oboje przeżyją, lecz relacje pomiędzy nimi ulegną pogorszeniu - nie jest to najlepsza opcja. Matt nie zostaje zaatakowany przez wendigo, więc nie potrzebuje pistoletu.

Zlokalizuj domek dla lalek po lewej stronie piwnicy - Until Dawn: Rozdział 6 - solucja, opis przejścia - Until Dawn - poradnik do gry
Zlokalizuj domek dla lalek po lewej stronie piwnicy

Powrócisz do bohaterów Ashley i Chrisa. Ruszaj swobodnie do piwnicy. Masz tam jedno małe zadanie - po lewej stronie znajdziesz domek dla lalek. Odkryjesz w nim dziurkę na klucz, które znajduje się pod oknem na końcu korytarza, po lewej stronie. Po jego otwarciu o obejrzeniu zawartości ruszaj korytarzem przed siebie.

Opcjonalnie podnieś nożyczki, by odblokować dodatkową scenę oraz trofeum - Until Dawn: Rozdział 6 - solucja, opis przejścia - Until Dawn - poradnik do gry
Opcjonalnie podnieś nożyczki, by odblokować dodatkową scenę oraz trofeum

Za kolejnymi drzwiami znajdziesz po prawej stronie leżący na stole katalog żarówek, a po jego lewej stronie tuż obok - nożyczki (aktualizacja efektu motyla: Przezorny zawsze uzbrojony (Forewarned is Forearmed). Skieruj się w prawo, a między kartonowymi pudłami znajdziesz ukrytą kamerę. Znacznie dalej, po rozmowie z Chrisem i po skręceniu w lewo, znajdziesz po prawej stronie przed schodami podrobione gazety w opakowaniu.

Po zejściu ze schodów i pokonaniu zakrętu, zobaczysz na zbliżeniu iskry - znajdziesz tam baterie i mechanizmy zegarowe. W kolejnym pomieszczeniu przypominającym rzeźnię znajdziesz po lewej stronie łańcuchy i haki, a po prawej martwą świnię. W lewym rogu znajdziesz ostatnią wskazówkę - zdjęcia znajomych na tablicy ściennej.

Możesz pójść za Chrisem lub samotnie zbadać ruch - obie drogi prowadzą do tego samego rozwiązania - Until Dawn: Rozdział 6 - solucja, opis przejścia - Until Dawn - poradnik do gry
Możesz pójść za Chrisem lub samotnie zbadać ruch - obie drogi prowadzą do tego samego rozwiązania

Na końcu drogi Chris otworzy drzwi - jeśli z nim pójdziesz nastąpi aktualizacja efektu motyla (Razem raźniej (Stick Together)). Druga droga to zbadanie ruchu. Nie ma to specjalnie znaczenia, gdyż prowadzi do tego samego efektu, gdzie natkniecie się na psychopatę. Jeśli Ashley zabrała nożyczki, będzie ich mogła teraz użyć, odblokowując tym samym trofeum Najlepszą obroną jest atak (The Psycho Path). Nastąpi również aktualizacja efektu motyla Przezorny zawsze uzbrojony (Forewarned is Forearmed).

Lepiej zrobisz, jeśli spróbujesz Chrisem popełnić samobójstwo... - Until Dawn: Rozdział 6 - solucja, opis przejścia - Until Dawn - poradnik do gry
Lepiej zrobisz, jeśli spróbujesz Chrisem popełnić samobójstwo...

Ostatnia scena epizodu obejmuje dwójkę bohaterów w krytycznej sytuacji. Chris musi zadecydować, czy strzeli do siebie, czy do Ashley. Koniecznie wybierz samobójstwo, ponieważ później odbija się to braku możliwości wejścia Chrisa do schroniska, podczas ucieczki przed wendigo (oraz aktualizacja efektu motyla Na celowniku (Point Blank)). Jednak strzał w stronę Ashley pozwala zdobyć trofea Zgubna uraza (Fatal Grudge) / Ashley ma dość (Ashley Snaps).

Podobało się?

0

Until Dawn (2015)

25 sierpnia 2015

PlayStation
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2017-03-22
22:57

zanonimizowany1069454 Junior

😁

A dobra już wiem da się od epizodu :D:D:D xd

Komentarz: zanonimizowany1069454
2018-01-30
10:36

Agnes87 Legionista

Agnes87

Mam pytanko, przechodząc po raz drugi grę, w momencie:

"Po przejściu przez kraty ujrzysz spadające pudełko - nie strzelaj w nie, traf za to po chwili w nadskakującego wendigo. Obierz drogę na lewo, po czym przygotuj się do szybkiego zabarykadowania drzwi."

Poszłam w prawo, też zabarykadowałam drzwi, strzeliłam do wendigo, następnie wróciłam się przez te drzwi jak zgasła mi pochodnia, wendigo wróciło i tu (durna baba) nie trafiłam w niego, efekt był taki że powalił mnie na ziemie, po czym w następnej scenie ratuje mnie Sam. Tym samym ominęłam wszystkie sceny z chowaniem się za biurkiem, unikaniem łapania przez wendigo z ich cel przez kraty, pożegnania z wilkiem itd. Jak to się stało? xD Nigdzie nie widzę wzmianki o takim rozwiązaniu, byłam pewna że mi zginął, zanim pojawiła się scena z Sam.

Komentarz: Agnes87
2021-01-15
12:31

dawidddd pba Junior

niefajnie . po 5 rozdziale zniknely mi wszystkie dotychczas zdobyte efekty motyla . po prostu sa zaznaczone jakbym ich nie odkryl ... czytalem gdzies ze kilka osob mialo podobny bug/glitch/problem ? czy jest jakas szansa na odzyskanie efektow motyla ? dodam ze reszta znajdziek totemy itd wszystko jest jak bylo dotychczas odkryte , nie chce zaczynac gry od nowa a nawet jesli jaka mam pewnosc ze znow w polowie nie znikna moje wybory ktore mam wrazenie pozniej gdzies beda mialy jakies znaczenie . ktos cos ?

Komentarz: dawidddd pba
2021-01-21
01:17

zanonimizowany1354695 Junior

Bardzo bym prosiła o pomoc, co mam zrobić z padem Ps4 by się nie ruszać, gdy chowam się przed wendigo? Niestety w większości się ruszę. Tu chodzi o to by padem wogole nie ruszać, czy o co? Bo zazwyczaj trzymam dwoma kciukami tą część co przesuwam np kartki w notesie. Co źle robię?

Komentarz: zanonimizowany1354695
2024-10-06
18:55

Szlugi12 Senator

Szlugi12

Uwaga - jeśli jako Matt nie zgodziłeś się z Emily co do pomysłu pójścia do wieży, lepiej zostaw pistolet przy Emily - może być potrzebny później. Jeśli w takim wypadku przekażesz go Mattowi wystrzeli ją w powietrze, czyli zmarnuje.

Przy drugim podejściu jak grałem i zgodziłem się z Emily ze idziemy do wieży to jak mu go oddałem to ten idiota i tak strzelił nim w powietrze od razu xd
Edit: A dobra już ktoś o tym pisał wyżej, no to mam złotą łopatę za odkopanie wątku xD

Komentarz: Szlugi12

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl