Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Until Dawn - poradnik do gry

Until Dawn - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 6 | Opis przejścia Until Dawn poradnik Until Dawn

Epizod 6 - opis przejścia

Nie atakuj jelenia, przeczekaj aż celownik zniknie - Rozdział 6 | Opis przejścia Until Dawn - Until Dawn - poradnik do gry
Nie atakuj jelenia, przeczekaj aż celownik zniknie

Rozpoczniesz jako Matt, który został na zboczu otoczony stadem jeleni. Lepiej zrobisz jeśli ich nie zaatakujesz (w przeciwnym razie strącą Matta ze skały, ten jednak będzie mógł chwycić się, lecz czekają cię czynności zręcznościowe). Nastąpi aktualizacja efektu motyla (W samoobronie (In Self Defense)).

Totem pomocy #6 przy ławce - Rozdział 6 | Opis przejścia Until Dawn - Until Dawn - poradnik do gry
Totem pomocy #6 przy ławce

Jako Emily kieruj się ścieżką w stronę wieży. Gdy włączy się światło, dostrzeżesz przy ławce totem pomocy #6. Wejdźcie do wieży i spróbuj uruchomić radio. Weź także z biurka obok radia plakat Hannah. Potem wyjdź na zewnątrz, by wykonać dwie czynności: włącz zasilanie przełącznikiem koło drzwi oraz okrąż wieżę, by odnaleźć skrzynkę z pistoletem sygnałowym. Bardzo ważne, by Emily wręczyła go Mattowi (jeśli jest sama [Matt nie przeżył] musi również go odnaleźć i zachować). Nastąpi aktualizacja dwóch efektów motyla (W czyje ręce (Who Gets the Gun); Na tych samych falach (On the Sam Page)).

Uwaga - jeśli jako Matt nie zgodziłeś się z Emily co do pomysłu pójścia do wieży, lepiej zostaw pistolet przy Emily - może być potrzebny później. Jeśli w takim wypadku przekażesz go Mattowi wystrzeli ją w powietrze, czyli zmarnuje.

Użyj radia wewnątrz wieży po przywróceniu zasilania - Rozdział 6 | Opis przejścia Until Dawn - Until Dawn - poradnik do gry
Użyj radia wewnątrz wieży po przywróceniu zasilania

Wróć do środka i przed użyciem radia skorzystaj z faxu - wydrukowany zostanie plakat Beth. Teraz użyj radia i przygotuj się na kilka decyzji, które zaraz nastąpią... Decyzje dialogowe podczas zgłoszenia nie mają znaczenia. Gdy wieża zacznie się walić, Emily musi wykonać uskok (czynność zręcznościowa).

Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie