Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

King's Quest - A Knight to Remember - poradnik do gry

King's Quest - A Knight to Remember - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przeprawa przez rzekę | Tournament of Hopeful Knights King's Quest - A Knight to Remember solucja poradnika

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Przeprawa przez rzekę

Tędy nie przejdziemy. - Przeprawa przez rzekę | Tournament of Hopeful Knights - Kings Quest - A Knight to Remember - poradnik do gry
Tędy nie przejdziemy.

W nowej lokacji spotkamy grupę rycerzy, która stoi tuż przy zniszczonym moście. Strażnicy nie pozwolą nam się do nich zbliżyć. W tym miejscu dostępne są jedynie ścieżki dialogowe.

Przemyślany wypadek. - Przeprawa przez rzekę | Tournament of Hopeful Knights - Kings Quest - A Knight to Remember - poradnik do gry
Przemyślany wypadek.

W takim razie ruszamy w prawo i schodzimy ścieżką w dół, aby dotrzeć do rzeki. Wskakujemy na kamienie, aby po chwili nasz bohater zaaranżował swój upadek do wody. Jeżeli po prostu przejdziemy po rzece (jest płytka), co prawda dostaniemy się na drugi brzeg, ale rozgrywka po chwili zawróci nas do punktu wyjścia. Ta akcja odblokowuje osiągnięcie: "Graham The Basilisk".

Musimy odciągnąć ich uwagę. - Przeprawa przez rzekę | Tournament of Hopeful Knights - Kings Quest - A Knight to Remember - poradnik do gry
Musimy odciągnąć ich uwagę.

Gdy uratują nas strażnicy, podchodzimy do pobliskiego drzewa i wchodzimy z nim w interakcję, aby rozzłościć chmarę pszczół. Skutecznie zajmą się one gwardzistami, którzy uciekną na skraj mapy i nie będą już stanowić dla nas problemu.

Łuk + lina, czyli znana sztuczka. - Przeprawa przez rzekę | Tournament of Hopeful Knights - Kings Quest - A Knight to Remember - poradnik do gry
Łuk + lina, czyli znana sztuczka.

Wracamy do zniszczonego mostu i bez problemu podchodzimy do rycerzy. Zadęcie w róg nic nie da, tak więc wchodzimy w interakcję z leżącą obok liną. Niestety jeden z wojowników wykorzysta nasz pomysł i sam przedostanie się na drugą stronę rzeki.

Kolejny, który żeruje na pracy innych. - Przeprawa przez rzekę | Tournament of Hopeful Knights - Kings Quest - A Knight to Remember - poradnik do gry
Kolejny, który żeruje na pracy innych.

W takim razie podchodzimy do ogromnego drzewa usytuowanego tuż obok i wybieramy z ekwipunku siekierę. Naciskamy kilka razy S, aby po chwili w akcji wyręczył nas inny rycerz. Ten również skorzysta z okazji i samodzielnie przeprawi się na drugą stronę rzeki, nie oferując nam przy tym żadnej pomocy.

Znowu to samo. - Przeprawa przez rzekę | Tournament of Hopeful Knights - Kings Quest - A Knight to Remember - poradnik do gry
Znowu to samo.

Teraz schodzimy ścieżką w dół i ponownie wskakujemy na kamienie wystające z wody. Jako że masywny rycerz strącił do rzeki kłodę z powalonego drzewa, możemy na nią wejść i przedostać się na drugą stronę. Ponownie zostaniemy uprzedzeni przez jeszcze jednego wojownika.

Ostatnia próba. - Przeprawa przez rzekę | Tournament of Hopeful Knights - Kings Quest - A Knight to Remember - poradnik do gry
Ostatnia próba.

Czas na ostatnie podejście. Stojąc przy kłodzie wyrzuconej na brzeg, wybieramy z ekwipunku siekierę, aby przeciąć ją na mniejsze części. Następnie bierzemy linę i związujemy ze sobą pale, aby skonstruować tratwę.

Zwycięstwo! - Przeprawa przez rzekę | Tournament of Hopeful Knights - Kings Quest - A Knight to Remember - poradnik do gry
Zwycięstwo!

Za jej pomocą przedostajemy się bezpiecznie na drugą stronę, naciskając cały czas klawisz S. Teraz uaktywni się scenka przerywnikowa z udziałem ostatniego rycerza.

Gotowe. - Przeprawa przez rzekę | Tournament of Hopeful Knights - Kings Quest - A Knight to Remember - poradnik do gry
Gotowe.

Od razu podchodzimy do kamieni, które wystają ze skalistej ściany, i wspinamy się po nich na samą górę, używając interakcji oraz odpowiednich klawiszy ruchu. Finalnie docieramy do bramy prowadzącej na arenę turnieju rycerskiego.