Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Ball: Xenoverse - poradnik do gry

Dragon Ball: Xenoverse - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Atrybuty | Informacje wstępne w Dragon Ball Xenoverse poradnik Dragon Ball: Xenoverse

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

Atrybuty

Ekran przydziału atrybutów - Atrybuty | Informacje wstępne w Dragon Ball Xenoverse - Dragon Ball: Xenoverse - poradnik do gry
Ekran przydziału atrybutów

Każdy z wojowników ma własną specyfikę, przez co zauważysz, że jednymi postaciami gra ci się łatwiej, innymi trudniej. Na tą specyfikację wpływają dwa czynniki: rozdysponowanie (i ilość) punktów atrybutów oraz posiadane techniki. W tym rozdziale skupimy się wyłącznie na atrybutach.

Atrybuty bazowe posiada każda rasa/płeć unikalne, dostosowane do określonych technik gry. Dlatego tak ważne jest wybranie odpowiedniej dla siebie rasy. Podczas zdobywania doświadczenia i zarazem punktów atrybutów można całkowicie "przekwalifikować" postać, lecz będzie ona mniej efektywna, jeśli nie są rozbudowywane atrybuty bazowe. Przy każdym nowym poziomie otrzymasz do rozdysponowania po 3 punkty atrybutów. Postacie charakteryzuje sześć atrybutów:

BLA - Blast Strike - parametr określający, jak bohater radzi sobie z użyciem wszelkich Ki Blastów, czyli pocisków energetycznych.

STR - Strike - czyli techniki również pobierające energię Ki, lecz będące najczęściej kombinacjami ciosów.

ATK - atak bazowy - obrażenia zadawane podczas zwykłych ciosów słabych i mocnych.

STM - Stamina, jest to wytrzymałość zawodnika, oznaczona zielonym paskiem. Używana jest do obrony - gdy trzymasz gardę obrażenia nie są pobierane z punktów zdrowia, a właśnie z paska wytrzymałości. Regeneruje się ona automatycznie w miarę czasu. Używasz jej również przy użyciu Boosta (szybkie latanie), teleportacji, oraz przy korzystaniu z jednego rodzaju technik obronnych wykorzystujących po 300 (3 paski) wytrzymałości.

KI - to ilość twojej energii Ki. Używana jest ona do wykorzystywania wszystkich technik podstawowych i "Ultimate". Niektóre rasy automatycznie regenerują energię Ki, domyślnie rośnie ona w miarę zadawania podstawowych obrażeń przeciwnikowi. Można również nabyć umiejętności, które pozwolą ci szybko ładować ten rodzaj energii.

HEA - health, czyli punkty zdrowia. Niezależnie jaką grasz rasą obowiązkowo zwiększaj stopniowo ten atrybut.

Atrybuty łatwo jest zestawić w dwie grupy: jeśli wolisz walczyć w zwarciu koniecznie inwestuj w ATK, STM oraz STR. Jeśli wolisz trzymać się nieco na uboczu i używać wszelkich Ki Blastów: KI, BLA, nie zaszkodzi również trochę punktów ATK i STM. HEA rozbudowuj stale (np. co 3 poziomy doświadczenia wszystkie punkty przeznacz na zdrowie).