The Evil Within - poradnik do gry

The Evil Within - poradnik do gry

The Evil Within - poradnik do gry

Poradnik do gry Evil Within zawiera szczegółowy opis przejścia wszystkich misji składających sie na kampanie dla pojedynczego gracza. W opisie każdej z nich znalazły się informacje dotyczące sprawnego pokonywania napotkanych przeszkód, zagadek zręcznościowych i logicznych, a także porady dotyczące walki z normalnymi przeciwnikami i bossami. W poradniku zawarte zostały także informacje dotyczące wszelakiego dostępnego dla bohatera uzbrojenia, oraz jego ulepszenia, jak i szczegółowy opis rozwoju postaci. Oprócz tego poradnik zawiera ilustrowany opis wszystkich dostępnych w grze znajdziek: dokumentów, dokumentów osobistych, gazet, nagrań, zdjęć, fragmentów mapy, jak i kluczy, wymaganych do otwarcia wszystkich szafek w kostnicy. W poradniku zawarto także listę wszystkich dostępnych w grze osiągnięć / trofeów, wraz z instrukcją ich zdobycia. Evil Within to gra z gatunku survival horror, pochodząca od studia Tango Gameworks, w skład której wchodzi Shinji Mikami, ojciec serii Devil May Cry, Onimusha czy Resident Evil. Historia gry przedstawia losy detektywa Sebastiana Castellanosa, wraz z dwójką jego partnerów, którzy trafiają do małego miasteczka, by wyjaśnić sprawę morderstwa. Prosta sprawa przeradza się w makabryczną historię tajemnicy i szaleństwa.

Zawartość poradnika:

  • szczegółowy opis przejścia wszystkich misji kampanii dla pojedynczego gracza;
  • porady dotyczące podstawowych, a zarazem kluczowych mechanizmów rozgrywki;
  • szczegółowy opis występującego w grze uzbrojenia, a także zalecanej ścieżki rozwoju bohatera;
  • opis wszystkich występujących w grze zagadek zręcznościowych i logicznych;
  • informacje wymagane do zdobycia wszystkich występujących w grze znajdziek: dokumentów, dokumentów osobistych, gazet, nagrań, zdjęć, fragmentów mapy czy kluczy;
  • porady dotyczące walki z regularnymi przeciwnikami, jak i bossami;
  • spis i opis wszystkich występujących w grze osiągnięć / trofeów

Jakub Bugielski (www.gry-online.pl)

Informacje o The Evil Within - poradnik do gry

Autor : Jakub Bugielski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 54, ilustracje: 328 .

Popularne strony w The Evil Within - poradnik do gry

The Evil Within - screen - 2014-08-14 - 287713The Evil Within - screen - 2014-08-14 - 287712The Evil Within - screen - 2014-05-27 - 283370The Evil Within - screen - 2014-05-27 - 283369The Evil Within - screen - 2014-05-27 - 283368The Evil Within - screen - 2014-05-27 - 283367The Evil Within - screen - 2014-05-27 - 283366The Evil Within - screen - 2014-04-17 - 281108The Evil Within - screen - 2014-04-17 - 281107

30.03.2015 12:05
CheshireDog
72
Desk jockey

Gierka bardzo miła, ale poradnik używam jedynie do znajdywanie znajdziek fabularnych (nie kluczy). Sam mógłbym je pominąć a budują świetny klimat :)

03.05.2015 10:51
odpowiedz
ps418
4
Junior

Po zabiciu niewidzialnego nawiedzonego brakuje w opisie informacji o wzięciu zelu, który znajduje się w pomieszczeniu za nami...

03.05.2015 10:52
odpowiedz
ps418
4
Junior

Po zabiciu niewidzialnego nawiedzonego brakuje w opisie informacji o wzięciu zelu, który znajduje się w pomieszczeniu za nami...

05.02.2016 10:38
odpowiedz
kosdere
27
Chorąży

Co to znaczy ze klucze nie są odnawiane? Jak będę chciał przejść grę ponownie to już nie będzie tych co znalazłem?

03.04.2016 16:58
odpowiedz
2 odpowiedzi
yarocorpse
50
Centurion

Fajna gierka tylko jak sensownie pograć, skoro przy każdym użyciu opcji "ZBADAJ" gra się wiesza. Można tylko pomachać kamerką nad badaną rzeczą i zrestartować grę. Ktoś coś wie na ten temat? Posiadam wersję Steam z polskimi napisami.

07.04.2016 12:26
pentahr4m
1
Junior

probowales wcisnac klawisz C podczas badania?

10.04.2016 22:17
yarocorpse
50
Centurion

Próbowałem, żadna "klawiszologia" nie działa tylko wyjście z gry "Esc".

07.04.2016 17:37
odpowiedz
Walter Alan
47
Centurion

W poradniku jest błąd. W rozdziale 13 Boxheada trzeba dwa razy ubić, aby winda się otworzyła. Czekanie kilkudziesięciu sekund na windę, unikając przy tym ataków przeciwnika, nic tu nie da.

15.04.2016 01:46
odpowiedz
młoda foka
39
Centurion

@Walter Alan Zgadza się! Gimnastykowałem się w tym pomieszczeniu dłuższą chwilę i unikanie walki nic nie daje. Dopiero powtórne powalenie Boxheada przywołuje windę. Poza tym poradnik całkiem spoko; w miarę dokładny i napisany lekkim piórem z odrobiną swoistego humoru.