Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dreamfall: Chapters - Księga 1 - poradnik do gry

Dreamfall: Chapters - Księga 1 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Uratuj pierwszą śniącą osobę | Rozdział pierwszy - Dryfując Dreamfall: Chapters - Księga 1 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Uratuj pierwszą śniącą osobę

Jako Zoe Castillo podejdź do łóżka, w którym leży Zoe w śpiączce. Obejrzyj kartę choroby (na oparciu w nogach łóżka), zdjęcie z ojcem (na nocnym stoliku po lewej - w widoku z perspektywy gracza), aparaturę podtrzymującą życie (nad stolikiem po lewej), zdjęcie z Rezą i kwiaty (na stoliku po prawej) oraz Wonkersa (na krześle obok). Przyjrzyj się też samej dziewczynie w śpiączce. Jest to niezbędne, by na śniących osobach w przepaści na wprost łóżka pojawiły się inne opcje niż tylko ikonka oka. Wszystkie obiekty warto badać kilkakrotnie, komentarze zaczynają się bowiem powtarzać dopiero po paru próbach, a dostarczają ciekawych informacji na temat aktualnej sytuacji Zoe.

Podejdź do przepaści i wybierz "marzyciela w pułapce". Kliknij ikonką oka - dowiesz się, że to dziewczyna, której trzeba pomóc. Kliknij ikonką dłoni - Zoe wejdzie w jej sen.

1 - Uratuj pierwszą śniącą osobę | Rozdział pierwszy - Dryfując - Dreamfall: Chapters - Księga 1 - poradnik do gry
Znajdziesz się na moście przy skale, z której spada dziewczyna - Uratuj pierwszą śniącą osobę | Rozdział pierwszy - Dryfując - Dreamfall: Chapters - Księga 1 - poradnik do gry

Znajdziesz się na moście przy skale, z której spada dziewczyna. Spróbuj ją złapać, kiedy leci (na ekranie wyświetli się polecenie, by nacisnąć i przytrzymać klawisz F). Jest to jednak trudne, gdyż dziewczyna spada bardzo szybko (ciężko namierzyć ją kursorem). Kiedy Zoe o tym wspomni (po nieudanej próbie), po najechaniu na postać dziewczyny wyświetli się ikonka interakcji - kliknij ją i wybierz spowolnienie czasu (ikonka klepsydry), po czym schwyć śniącą, kiedy leci w dół (ikonka dłoni). Porozmawiaj z nią.