Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes Online w 10 prostych krokach

Might & Magic: Heroes Online w 10 prostych krokach

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

3. Świat przedstawiony i jego eksploracja | Might and Magic Heroes Online poradnik Might & Magic: Heroes Online

Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019

Naprzód ku przygodzie! - 3. Świat przedstawiony i jego eksploracja | Might and Magic Heroes Online - Might & Magic: Heroes Online w 10 prostych krokach
Naprzód ku przygodzie!

Calutka akcja gry Might & Magic: Heroes Online toczy się w fantastycznej krainie o nazwie Ashan, w której nieprzerwanie konfrontują się ze sobą siły dobra (Święte Imperium) i zła (Kult Pająka). Aspekt przewodni przygody stanowi rozbudowany wątek fabularny, na który składa się szereg mniej lub bardziej wymagających misji (początkowe akty są oddzielne dla obu stronnictw). Przygotowaną przez twórców kampanię można co prawda przejść wyłącznie w pojedynkę, jednakże czerpanie garściami z rozwiązań MMO sprawia zdecydowanie dużą większą frajdę. Wszyscy gracze na serwerze w swoim tempie zaliczają coraz to kolejne rozdziały historii i odblokowują dostęp do zupełnie nowych lokacji. W przeciwieństwie do wcześniejszych odsłon serii w tej produkcji poruszanie się herosem (bohater jeżdżący konno, który jest jedynym nośnikiem armii gracza) po terenach Ashan (warstwa strategiczna) nie odbywa się - co w sumie zrozumiałe ze względu na liczne elementy rozgrywki wieloosobowej - w konwencji turowej, a w czasie rzeczywistym. Użytkownicy mają ze sobą stale styczność nie tylko w miastach, w których otrzymuje się nowe zlecenia i uzupełnia zapasy, ale również na terenach opanowanych przez wrogie stworzenia oraz szlakach między poszczególnymi prowincjami. Co istotne indywidualny kontakt jest zupełnie dobrowolny, więc wszelkie sytuacje pokroju nagłego ataku ze strony zorganizowanej szajki groźnych bandytów czy całkowitego rozgromienia przez dziesięciokrotnie liczniejszą armię są kompletnie niemożliwe. Gracze mają za to prawo do swobodnej konwersacji, dodawania się do grona znajomych, czy też obdarowywania się wzajemnie cennymi artefaktami.

Jeżeli chodzi zaś o sferę czysto bitewną (warstwa taktyczna) twórcy przygotowali dla nas kilka ciekawych opcji kooperacji zarówno ze znajomymi jak i całkiem obcymi ludźmi. O ile pokonanie watahy stworów strzegących skarbu i zabranie kosztowności w pojedynkę nie wywoła żadnych zmian na ekranie innych użytkowników, tak jednak wspólne rozgromienie oponentów wraz z kolegą sprawi, że dla obydwu postaci dana jednostka symbolizująca wrogów na mapie przestanie istnieć (punkty doświadczenia zostaną odpowiednio rozdysponowane, natomiast ten sam skarb będą mogli zgarnąć indywidualnie bez żadnego dzielenia się łupami). Podobnie rzecz się ma w stosunku do zadań fabularnych, które również można wykonywać z paczką przyjaciół. Przykładowa misja polegająca na przyniesieniu rzadkiego artefaktu, którego strzeże potężny przeciwnik wraz z obstawą może przebiec bez problemu w następujący sposób: gracze w jednej bitwie pokonują strażników (co warto zaznaczyć komputer zawsze skaluje sobie liczebność i siłę jednostek względem biorących udział w potyczce herosów), a następnie każdy z nich przynosi osobno ten sam przedmiot do zleceniodawcy. Do tego typu tymczasowych przedsięwzięć warto łączyć się w drużyny dzięki odpowiedniej opcji, która widnieje na ekranie jako część interfejsu, ale już do stałych eskapad zdecydowanie lepiej stworzyć gildię, czyli innymi słowy stowarzyszenie - lub jak to woli klan - skupiające w swoich szeregach często grających ze sobą graczy (o formach wspólnej zabawy szerzej w oddzielnym rozdziale poradnika).

Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie