Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Informacje wstępne | Świątynia Mythal | Dragon Age Inkwizycja poradnik Dragon Age: Inkwizycja

Informacje wstępne

Ruiny Świątyni Mythal - Informacje wstępne | Świątynia Mythal | Dragon Age Inkwizycja - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry
Ruiny Świątyni Mythal

Dzicz Arbor i Światynia Mythal to praktycznie ostatnie lokacje związane z głównym wątkiem fabularnym. W Dziczy będziesz świadkiem walk pomiędzy zjednoczonymi ludami Orlais, a Czerwonymi Templariuszami. Nie musisz włączać się do konfliktu, gdyż twoje zadanie ma wyższe cele. Po dotarciu do końca leśnego korytarza dotrzesz do Świątyni. Tu staniesz przed wyborem możliwości odprawienia rytuałów lub ruszenia w pogoń za totumfackimi Koryfeusza. Jeśli wiesz, jak wykonać rytuały, to droga ta będzie szybsza, a na dodatek obfitująca w dodatkowe korzyści - możliwość sprzymierzenia ze starożytnymi elfami. Ostatnim etapem wędrówki będzie walka z Samsonem pojmanym następnie do Podniebnej Twierdzy (Skyhold), gdzie będziesz mógł go osądzić.

Sposób odblokowania tego obszaru świata: Po zakończeniu głównego zadania "Oto jest otchłań", otrzymasz dostęp do głównego zadania "Co duma uczyniła", koszt 40 punktów władzy.

Sugerowany poziom doświadczenia: Poziom drużyny, jaki powinieneś posiadać, aby spokojnie ukończyć zadanie to pomiędzy 16, a 19. Problem może jedynie wystąpić podczas długiej walki z Samsonem pod koniec zadania - pamiętaj przede wszystkim, aby przeszukiwać leżące na podłodze ciała, w których znajdziesz często uzupełnienie zapasu mikstur leczniczych.

Ważne informacje:

1) W Dziczy Arbor nie musisz pokonywać wszystkich wrogów - biegnij na wprost omijając walczące grupy, by szybko dotrzeć do Świątyni.

2) Nie będziesz miał możliwości powrotu do Dziczy lub Świątyni, dlatego wszelkie skarby zbieraj od razu.

3) W Świątyni możesz wybrać pomiędzy pościgiem, a odprawianiem rytuałów - gdy wybierzesz rytuał będziesz mógł ominąć później walczących templariuszy idąc tajnymi ścieżkami wskazanymi przez sprzymierzone elfy.

4) Na koniec zadania możesz wybrać, kto ma pozyskać moc studni - możesz to być Ty lub Morrigan - wybór ten będzie wpływał na opcje dialogowe w późniejszej części gry oraz na poparcie/brak poparcie ze strony towarzyszy.