Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Informacje wstępne | Zamek Redcliffe | Dragon Age Inkwizycja poradnik Dragon Age: Inkwizycja

Informacje wstępne

Zamek Redcliffe - Informacje wstępne | Zamek Redcliffe | Dragon Age Inkwizycja - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry
Zamek Redcliffe

Zamek Redcliffe jest niedużym obszarem, jednak wstępnie może okazać się nieco zawiły. Lokacja powiązana jest z zadaniem "Szeptem" (In Hushed Whispers) i stanowi podjęcie współpracy z magami, zamiast wsparcia Zakonu Templariuszy, zarazem uniemożliwiając dostęp późniejszy do lokacji Reduta Therinfal. By dostać się do ostatniej komnaty będziesz musiał wyzwolić swoich towarzyszy z więzienia (obowiązkowym towarzyszem pomagającym ci od początku będzie Dorian), oraz Lelianę, następnie zebrać elementy, które utworzą klucz do drzwi ostatniej sali, w której zmierzysz się z magistrem.

Sposób odblokowania tego obszaru świata: Musisz wybrać z mapy wojennej operację "Szeptem" (In Hushed Whispers). Jej rozpoczęcie wymaga dysponowania aż 15 punktami władzy. Warto też przypomnieć, że operacja ta blokuje dostęp do tej powiązanej z powalczeniem o przychylność templariuszy - "Bohaterowie słusznej sprawy" (Champions of the Just).

Sugerowany poziom doświadczenia: Do zamku najlepiej jest wyruszyć po awansowaniu na co najmniej ósmy poziom doświadczenia, dzięki czemu nie będziesz miał problemów z pokonaniem głównego maga przebywającego w tej lokacji. Walki ze "zwykłymi" przeciwnikami również mogą okazać się momentami dość wymagające.

Ważne informacje:

1) Wybór podróży do Zamku Redcliffe określa twoją dalszą drogę w fabule - przymierze z magami i zarazem uniemożliwi współpracę z templariuszami i podróż do Reduty Therinfal.

2) Zadania wykonuje się liniowo, jednak w podziale na cztery etapy: wyzwól wszystkich towarzyszy, wyzwól Lelianę, zamknij Szczelinę w głównej sali i zbierz fragmenty klucza, pokonaj magistra. Tylko w tych podziałach będziesz mógł pozwolić sobie na dowolną kolejność wykonywania czynności.

3) Po zakończeniu pełnego zadania nie będziesz miał możliwości powrotu do lokacji! Dlatego wszelkie kosztowności i przydatne przedmioty zbieraj na bieżąco. Najlepiej przed rozpoczęciem zadania posprzedawaj niepotrzebne przedmioty, aby móc zebrać jak najwięcej przedmiotów z Zamku.