Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kres Ameridana (Ameridan's End) | Kotlina Mroźnego Grzbietu poradnik Dragon Age: Inkwizycja

Kres Ameridana (Ameridan's End)

Sposób odblokowania: Ukończ zadanie Śladami Ameridana (On Ameridan's Trail).

Zleceniodawca: Svara Złotowłosa (M31,10)

Uwaga! Przed rozpoczęciem tego zadania najlepiej, jeśli wykonasz wszystkie pozostałe zadania i czynności w lokacji, ponieważ po jego aktywacji i zakończeniu nad całym obszarem gry pojawi się ciemność oświetlana jedynie przez zorzę polarną - noc może znacznie spowolnić i utrudnić późniejszą rozgrywkę.

Walcz wraz z sojusznikami o dostęp do bramy - Kres Ameridana (Ameridans End) | Kotlina Mroźnego Grzbietu - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry
Walcz wraz z sojusznikami o dostęp do bramy

Gdy rozpoczniesz to zadanie udasz się do północnej bramy (M31,17a) wraz z Awarami. Stocz walkę przed bramą, ta po chwili zostanie otwarta. Za nią czeka jeszcze kilku przeciwników i droga w dół, na której znajdują się trzej skrytobójcy. Na samym dole zaatakuje cię jeszcze kilku wrogów.

Małe kule generujące zimno - Kres Ameridana (Ameridans End) | Kotlina Mroźnego Grzbietu - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry
Małe kule generujące zimno

Utrudnieniem mogą się okazać małe, unoszące się kule zimna, które spowalniają twoje ruchy - zniszcz je w pierwszej kolejności. Zlokalizuj drzwi do ruin (M31,17b) i wejdź do środka.

Paleniska pozwolą ci utrzymać ciepło - Kres Ameridana (Ameridans End) | Kotlina Mroźnego Grzbietu - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry
Paleniska pozwolą ci utrzymać ciepło

W ruinach musisz uważać na pasek zimna - gdy dojdzie do końca zaczniesz z całą drużyną tracić punkty zdrowia. Pasek możesz zregenerować podchodząc do palenisk, niektóre wymagają rozpalenia. Skieruj się prosto przez ruiny, lub na pierwszym rozwidleniu skręć w prawo, gdzie znajdziesz pochodnię zaświatła (M32,1a) do uaktywnienia. Pozwoli ci ona zbadać kilka run (M32,[1b,1c,1d,1e], które kryją ciekawe schematy z jednej kolekcji.

Klucz na skrzyni - Kres Ameridana (Ameridans End) | Kotlina Mroźnego Grzbietu - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry
Klucz na skrzyni

Na drugim rozwidleniu skręć w prawo, tam na końcu korytarza znajdziesz skrzynię, na której leży klucz (M32,1f) . Wymagany jest on do otworzenia kolejnych drzwi (M32,1g).

Gurd Harofsen - dziwne imiona to częstość w tej lokacji - Kres Ameridana (Ameridans End) | Kotlina Mroźnego Grzbietu - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry
Gurd Harofsen - dziwne imiona to częstość w tej lokacji

Schodź schodami w dół i dalej drogą, aż dotrzesz do dużej sali. W niej czeka cię bitwa z bossem - Gurdem Harofsenem (M32,1h). Najpierw obejrzyj arenę - potrzebujesz zlokalizować paleniska, gdyż przeciwnik mroźnym atakiem będzie gasił pobliskie. W pierwszej kolejności pozbądź się Szczęk Hakkona, dopiero potem przystąp do ataku na bossa. Jeśli atakujesz wręcz, uważaj na wspomniane ataki fali mrozu, postaraj się przed nimi uciec, gdyż mogą cię chwilowo zamrozić. Po zakończonej walce i aktywowanej kolejno cutscenie otrzymasz kolejne zadania, masz również czas, by pozbierać upuszczone przez wrogów przedmioty. Zimno nie będzie ci już przeszkadzać - opuści miejsce razem ze smokiem, z którym niebawem stoczysz bitwę.

Brak nagród za zaliczenie zadania.