Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dziwna szczelina w ruinach (A Stranger Rift in the Ruins) poradnik Dragon Age: Inkwizycja

Dziwna szczelina w ruinach (A Stranger Rift in the Ruins)

Sposób odblokowania: Automatycznie po zbliżeniu się do szczeliny w Nieruchomych Ruin (Still Ruins).

Zleceniodawca: - (M22,2)

Zamrożona szczelina w ruinach - Dziwna szczelina w ruinach (A Stranger Rift in the Ruins) - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry
"Zamrożona" szczelina w ruinach

Quest ten możesz odblokować w trakcie zaliczania pobocznego zadania "Polowanie na tevinterski relikt" (A Tevinter Relic Hunt). Okazja pojawi się mianowicie po dotarciu do Nieruchomych Ruin (Still Ruins) znajdujących się w centralnej części Zachodniego Podejścia (The Western Approach). Przejdź do pierwszej dużej sali ruin (M22,2) i przyjrzyj się znajdującej się tu szczelinie, odnotowując, że cała ta lokacja jest zatrzymana w czasie.

Sala z kosturem - Dziwna szczelina w ruinach (A Stranger Rift in the Ruins) - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry
Sala z kosturem

Plan zakłada anulowanie działania czaru, którzy zatrzymał czas w ruinach i żeby go zrealizować musisz wyruszyć na północ. Doprowadź do pokonania Lucanusa i pozostałych kultystów, co zostało opisane w queście zadania "Polowanie na tevinterski relikt". Oprócz tego odszukaj wszystkich pięć kamiennych kluczy (Keystone) i użyj ich na zamkniętych drzwiach - to zostało opisane w queście "W sercu Nieruchomych Ruin". Wykonanie wszystkich tych czynności zagwarantuje ci dostęp do tajnej komnaty w ruinach (M22,2a). Zabierz z podestu legendarny kostur (Tempest), co doprowadzi do przywrócenia normalnego biegu czasu.

Atakuj napotykane potwory - Dziwna szczelina w ruinach (A Stranger Rift in the Ruins) - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry
Atakuj napotykane potwory

Możesz już wyruszyć na południe, czyli w stronę miejsca, w którym rozpoczęło się to zadanie. Jak się zapewne domyślasz przywrócenie prawidłowego biegu czasu "wskrzesiło" postacie, które do tej pory były nieruchome. Oznacza to niestety spore kłopoty i na pierwsze potwory wpadniesz już po wyjściu z zapieczętowanej komnaty. W trakcie walk staraj się nie zużywać zbyt dużo zapasów, bo bardziej przydadzą ci się one później.

Musisz stoczyć dużą bitwę przy szczelinie w ruinach - Dziwna szczelina w ruinach (A Stranger Rift in the Ruins) - Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry
Musisz stoczyć dużą bitwę przy szczelinie w ruinach

Docelowo musisz powrócić do szczeliny znajdującej się w południowej części ruin (M22,2). Szczelina ta jest teraz aktywna. Przystąp do walk z pojawiającymi się wokół niej potworami i starannie dobieraj cele, tak by w pierwszej kolejności likwidować najsilniejsze potwory (m.in. demony rozpaczy). Musisz pokonać wszystkie demony i doprowadzić do zamknięcia szczeliny, dzięki czemu zadanie to zostanie zaliczone.

Nagrody za zaliczenie zadania:

  • Doświadczenie (dużo)
  • 400 punktów wpływów
  • 2 punkty władzy
  • Legendarny kostur (Tempest)