Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
M31 Kotlina Mroźnego Grzbietu - Questy - Dragon Age: Inkwizycja
M31 Kotlina Mroźnego Grzbietu - Questy - Dragon Age: Inkwizycja
Zadania: Kotlina wzywa, Awarscy sojusznicy.
Zadanie Przybyli skądinąd: pierwsza notatka.
Zadanie Przybyli skądinąd: druga notatka.
26b - Zadanie Przybyli skądinąd: trzecia notatka.
Zadanie Przybyli skądinąd: czwarta notatka.
Zadanie Przybyli skądinąd: Kupiec Helsdim.
Profesor Kenric, zadania: Echa przeszłości, Materiał na publikację.
Zwiadowczyni Harding, zadanie: Strata przyjaciela.
Odstraszanie dzikich zwierząt: Baron Henri-Pierre d'Amortisan.
Zadanie Nox Morta: Dunwich.
Zadanie Łamacz szczęk: atakowany posterunek.
Zadanie Poprowadź natarcie: porucznik Farrow.
Zadanie Na wygnaniu: Sigrid.
Zadanie Próby Hakkona: Arrken.
Svara Złotowłosa, zadania: Goście grodu, Storvacker w niewoli, Śladami Ameridana, Kres Ameridana .
Zadanie Storvacker w niewoli: Łowczy.
Zadanie W góry: Linna.
Zadanie Nazwisko ojca: Gyda Myrdotten.
Zadanie Śladami Ameridana: ruiny na północy.
Zadanie Hakkon Zimowy Dech: miejsce znalezienia smoka.
Zadanie Tajemnica Zimy: wejście do tajemnej komnaty.
Zadanie Echa przeszłości: Wejście do wioski Awarów - Grodu Kamiennego Niedźwiedzia.
Zadanie Echa przeszłości: porozmawiaj z przywódczynią grodu.
Zadanie Echa przeszłości: Dom rybaka Arvida.
Zadanie Echa przeszłości: Stary dom na wyspie.
Zadanie Materiał na publikację: Colette.
Zadanie Materiał na publikację: stare ruiny, w których spotkasz się z Colette.
Strata przyjaciela: zaginiony zwiadowca Gardin.
Odstraszanie dzikich zwierząt: miejsce do zawieszenia ziół.
Zadanie Nox Morta: miejsce odnalezienia dowodu.
Zadanie Nox Morta: miejsce odnalezienia bestii.
Zadanie Poprowadź natarcie: wrogi obóz.
Zadanie Na wygnaniu: chata Augura.
Zadanie Na wygnaniu: miejsce odprawiania rytuału.
Zadanie Próby Hakkona: wejście na arenę.
Zadanie Storvacker w niewoli: wejscie do jaskini, gdzie przetrzymywany jest niedźwiedź.
Zadanie Dostrzec niewidoczne: artefakt.
Zadanie W góry: Runa, zaginiona dziewczyna.
Zadanie Nazwisko ojca: Gurgut.
Zadanie Nazwisko ojca: Lurker.
Zadanie Nazwisko ojca: Pająk.
Zadanie Nazwisko ojca: Finn.
Zadanie Śladami Ameridana: zagadka w ruinach.
Zadanie Śladami Ameridana: zaświatło i dźwignia.
Zadanie Śladami Ameridana: runa.
Zadanie Śladami Ameridana: runa.
Zadanie Śladami Ameridana: ostatnia iglica przy bramie.
Zadanie Kres Ameridana: brama.
Zadanie Kres Ameridana: wejście do świątyni.
Zadanie Śladami naszej historii: wspomnienie w ruinach.
Zadanie Śladami naszej historii: wspomnienie koło kapliczki.
Zadanie Śladami naszej historii: wspomnienie na wzgórzu.
Zadanie Śladami naszej historii: wspomnienie na plaży.
Zadanie Śladami naszej historii: wspomnienie na wyspie.
Zadanie Obrona Kotliny Mroźnego Grzbietu.
Zadanie Szczeliny na brzegu. (Rifts on the Bank)
Zadanie Szczelina na dnie Kotliny.
Zadanie Szczeliny w Kotlinie.
Zadanie Szczeliny wzdłuż rzeki.
Zadanie Szczeliny wzdłuż rzeki.
Zadanie Szczeliny na brzegu.
Zadanie Szczeliny w Kotlinie.
Zadanie Szczeliny w Kotlinie.
Zadanie Obrona Kotliny Mroźnego Grzbietu.
Zadanie Obrona Kotliny Mroźnego Grzbietu.
Zadanie Obrona Kotliny Mroźnego Grzbietu.
Zadanie Obrona Kotliny Mroźnego Grzbietu.
Zadanie Dostrzec niewidoczne: artefakt.
Zadanie Dostrzec niewidoczne: artefakt.
Zadanie Dostrzec niewidoczne: artefakt.
Zadanie Dostrzec niewidoczne: artefakt.
Zadanie Poprowadź natarcie: wrogi obóz.
Zadanie Poprowadź natarcie: wrogi obóz.
Odstraszanie dzikich zwierząt: miejsce do zawieszenia ziół.
Odstraszanie dzikich zwierząt: miejsce do zawieszenia ziół.
Odstraszanie dzikich zwierząt: miejsce do zawieszenia ziół.
Powiększ mapę

M31 Kotlina Mroźnego Grzbietu | Mapy związane z zadaniami poradnik Dragon Age: Inkwizycja

1 – Zadania: Kotlina wzywa, Awarscy sojusznicy.

26a – Zadanie Przybyli skądinąd: pierwsza notatka.

26b – Zadanie Przybyli skądinąd: druga notatka.

26c – 26b - Zadanie Przybyli skądinąd: trzecia notatka.

26d – Zadanie Przybyli skądinąd: czwarta notatka.

26e – Zadanie Przybyli skądinąd: Kupiec Helsdim.

2 – Profesor Kenric, zadania: Echa przeszłości, Materiał na publikację.

4 – Zwiadowczyni Harding, zadanie: Strata przyjaciela.

5 – Odstraszanie dzikich zwierząt: Baron Henri-Pierre d'Amortisan.

6 – Zadanie Nox Morta: Dunwich.

7 – Zadanie Łamacz szczęk: atakowany posterunek.

8 – Zadanie Poprowadź natarcie: porucznik Farrow.

9 – Zadanie Na wygnaniu: Sigrid.

11 – Zadanie Próby Hakkona: Arrken.

10 – Svara Złotowłosa, zadania: Goście grodu, Storvacker w niewoli, Śladami Ameridana, Kres Ameridana .

12 – Zadanie Storvacker w niewoli: Łowczy.

14 – Zadanie W góry: Linna.

15 – Zadanie Nazwisko ojca: Gyda Myrdotten.

16 – Zadanie Śladami Ameridana: ruiny na północy.

19 – Zadanie Hakkon Zimowy Dech: miejsce znalezienia smoka.

20 – Zadanie Tajemnica Zimy: wejście do tajemnej komnaty.

2a – Zadanie Echa przeszłości: Wejście do wioski Awarów - Grodu Kamiennego Niedźwiedzia.

2b – Zadanie Echa przeszłości: porozmawiaj z przywódczynią grodu.

2c – Zadanie Echa przeszłości: Dom rybaka Arvida.

2d – Zadanie Echa przeszłości: Stary dom na wyspie.

3a – Zadanie Materiał na publikację: Colette.

3b – Zadanie Materiał na publikację: stare ruiny, w których spotkasz się z Colette.

4a – Strata przyjaciela: zaginiony zwiadowca Gardin.

5a – Odstraszanie dzikich zwierząt: miejsce do zawieszenia ziół.

6a – Zadanie Nox Morta: miejsce odnalezienia dowodu.

6b – Zadanie Nox Morta: miejsce odnalezienia bestii.

8a – Zadanie Poprowadź natarcie: wrogi obóz.

9a – Zadanie Na wygnaniu: chata Augura.

9b – Zadanie Na wygnaniu: miejsce odprawiania rytuału.

11a – Zadanie Próby Hakkona: wejście na arenę.

12a – Zadanie Storvacker w niewoli: wejscie do jaskini, gdzie przetrzymywany jest niedźwiedź.

13a – Zadanie Dostrzec niewidoczne: artefakt.

14a – Zadanie W góry: Runa, zaginiona dziewczyna.

15a – Zadanie Nazwisko ojca: Gurgut.

15b – Zadanie Nazwisko ojca: Lurker.

15c – Zadanie Nazwisko ojca: Pająk.

15d – Zadanie Nazwisko ojca: Finn.

16a – Zadanie Śladami Ameridana: zagadka w ruinach.

16b – Zadanie Śladami Ameridana: zaświatło i dźwignia.

16c – Zadanie Śladami Ameridana: runa.

16d – Zadanie Śladami Ameridana: runa.

16f – Zadanie Śladami Ameridana: ostatnia iglica przy bramie.

17a – Zadanie Kres Ameridana: brama.

17b – Zadanie Kres Ameridana: wejście do świątyni.

18a – Zadanie Śladami naszej historii: wspomnienie w ruinach.

18b – Zadanie Śladami naszej historii: wspomnienie koło kapliczki.

18c – Zadanie Śladami naszej historii: wspomnienie na wzgórzu.

18d – Zadanie Śladami naszej historii: wspomnienie na plaży.

18e – Zadanie Śladami naszej historii: wspomnienie na wyspie.

21a – Zadanie Obrona Kotliny Mroźnego Grzbietu.

22a – Zadanie Szczeliny na brzegu. (Rifts on the Bank)

23a – Zadanie Szczelina na dnie Kotliny.

24a – Zadanie Szczeliny w Kotlinie.

25a – Zadanie Szczeliny wzdłuż rzeki.

Legenda M31 Kotlina Mroźnego Grzbietu - Questy - Dragon Age: Inkwizycja

Miejsca rozpoczynania pobocznych zadań

Ważne miejsca odwiedzane w pobocznych zadaniach

M31 Kotlina Mroźnego Grzbietu

Powyżej znajduje się mapa Kotliny Mroźnego Grzbietu (Frostback Basin), do której możesz zagwarantować sobie dostęp poprzez zakup DLC zatytułowane Szczęki Hakkona (Hakkon's Jaws). Znajdziesz tutaj sporo nowych zadań oraz sekretów podobnych do tych z podstawowej wersji gry.