Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Dragon Age: Inkwizycja - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
M2 Azyl - Questy - Dragon Age: Inkwizycja
M2 Azyl - Questy - Dragon Age: Inkwizycja
Nieustające zagrożenie
W twym sercu gorzeć będzie
Zadanie Nieustające zagrożenie: Miejsce spotkania z Kasandrą.
Zadanie W twym sercu gorzeć będzie: Główna brama.
Zadanie W twym sercu gorzeć będzie: Pierwszy trebusz.
Zadanie W twym sercu gorzeć będzie: Drugi trebusz.
Zadanie W twym sercu gorzeć będzie: Miejsce udzielenia pomocy Harrittowi.
Zadanie W twym sercu gorzeć będzie: Miejsce udzielenia pomocy Lysette.
Zadanie W twym sercu gorzeć będzie: Miejsce udzielenia pomocy Minaeve i Adanowi.
Zadanie W twym sercu gorzeć będzie: Miejsce udzielenia pomocy Flissie.
Zadanie W twym sercu gorzeć będzie: Miejsce udzielenia pomocy Seggritowi.
Zadanie W twym sercu gorzeć będzie: Miejsce udzielenia pomocy Thrennowi.
Zadanie W twym sercu gorzeć będzie: Ostatni trebusz.
Znaj swojego wroga
Najlepsi z Azylu, Kapitan Szarżowników
Zagubione dusze, Czujność na wybrzeżu, Kolekcjoner odłamków, Samotny Strażnik
Zamówienie na broń
Zadanie Najlepsi z Azylu: Miejsce spotkania z kwatermistrzem.
Zadanie Lotos i korzeń: Miejsce dostarczenia ziół.
Pożegnalne notatki, Mieszanie mikstur
Zadanie Najlepsi z Azylu: Miejsce spotkania z aptekarzem.
Wszystko na czerwono
Porządne pancerze, Sztuka po sztuce
Zadanie Najlepsi z Azylu: Miejsce spotkania z kowalem.
Lotos i korzeń
Przysługa dla Pierwszej Zaklinaczki
Szare wspomnienia
Zadanie Mierzenie zasłony: porozmawiaj z Solasem i idź z nim na Zaziemie.
Zadanie Znaj swojego wroga: Miejsce spotkania z Minaeve i stół badań.
Zadanie Zamówienie na broń: Miejsce wycinki.
Zadanie Pożegnalne notatki: Miejsce odnalezienia notatek.
Powiększ mapę

M2 Azyl (Haven) | Mapy związane z zadaniami | Dragon Age Inkwizycja poradnik Dragon Age: Inkwizycja

1 – Nieustające zagrożenie

2 – W twym sercu gorzeć będzie

1a – Zadanie Nieustające zagrożenie: Miejsce spotkania z Kasandrą.

2a – Zadanie W twym sercu gorzeć będzie: Główna brama.

2b – Zadanie W twym sercu gorzeć będzie: Pierwszy trebusz.

2c – Zadanie W twym sercu gorzeć będzie: Drugi trebusz.

2d – Zadanie W twym sercu gorzeć będzie: Miejsce udzielenia pomocy Harrittowi.

2e – Zadanie W twym sercu gorzeć będzie: Miejsce udzielenia pomocy Lysette.

2f – Zadanie W twym sercu gorzeć będzie: Miejsce udzielenia pomocy Minaeve i Adanowi.

2g – Zadanie W twym sercu gorzeć będzie: Miejsce udzielenia pomocy Flissie.

2h – Zadanie W twym sercu gorzeć będzie: Miejsce udzielenia pomocy Seggritowi.

2i – Zadanie W twym sercu gorzeć będzie: Miejsce udzielenia pomocy Thrennowi.

2j – Zadanie W twym sercu gorzeć będzie: Ostatni trebusz.

1 – Znaj swojego wroga

2 – Najlepsi z Azylu, Kapitan Szarżowników

3 – Zagubione dusze, Czujność na wybrzeżu, Kolekcjoner odłamków, Samotny Strażnik

4 – Zamówienie na broń
Zadanie Najlepsi z Azylu: Miejsce spotkania z kwatermistrzem.
Zadanie Lotos i korzeń: Miejsce dostarczenia ziół.

5 – Pożegnalne notatki, Mieszanie mikstur
Zadanie Najlepsi z Azylu: Miejsce spotkania z aptekarzem.

6 – Wszystko na czerwono

7 – Porządne pancerze, Sztuka po sztuce
Zadanie Najlepsi z Azylu: Miejsce spotkania z kowalem.

8 – Lotos i korzeń

9 – Przysługa dla Pierwszej Zaklinaczki

10 – Szare wspomnienia

11 – Zadanie Mierzenie zasłony: porozmawiaj z Solasem i idź z nim na Zaziemie.

1a – Zadanie Znaj swojego wroga: Miejsce spotkania z Minaeve i stół badań.

4a – Zadanie Zamówienie na broń: Miejsce wycinki.

5a – Zadanie Pożegnalne notatki: Miejsce odnalezienia notatek.

Legenda M2 Azyl - Questy - Dragon Age: Inkwizycja

Miejsca rozpoczynania głównych zadań

Ważne miejsca odwiedzane w głównych zadaniach

Miejsca rozpoczynania pobocznych zadań

Ważne miejsca odwiedzane w pobocznych zadaniach

M2 Azyl

Powyżej znajduje się mapa wioski Azyl (Haven), do której główny bohater po raz pierwszy dociera po zaliczeniu prologu w Górach Lodowego Grzbietu (później możesz korzystać z przejścia łączącego obie te lokacje). Azyl to pierwsza pełnoprawna siedziba Inkwizycji. Oznacza to, że możesz w niej spotykać się z towarzyszami oraz innymi ważnymi postaciami niezależnymi. Do momentu awansowania do jednego z późniejszych głównych questów gry możesz się tu też czuć w pełni bezpiecznie, bo w okolicy nie wpadniesz na żadne potwory.