The Sims 4 - poradnik do gry

Gra na pianinie | Umiejętności w Sims 4 The Sims 4 poradnik

Gra na pianinie

Ta dodatkowa, niszowa umiejętność, która tak jak granie na gitarze czy na granie na skrzypcach, może służyć Simowi jako źródło rozrywki i dochodu - Gra na pianinie | Umiejętności w Sims 4 - The Sims 4 - poradnik do gry

Ta dodatkowa, niszowa umiejętność, która tak jak granie na gitarze czy na granie na skrzypcach, może służyć Simowi jako źródło rozrywki i dochodu. Aby się jej nauczyć zakup fortepian i zacznij na nim ćwiczyć. Wraz z osiąganiem wyższych poziomów Sim może grać utwory w różnych gatunkach (romantyczne, bluesowe, latynoskie, awangardowe itd.). Osiągając 4. poziom Sim może dawać koncerty przed innymi Simami (kliknij na fortepianie i wybierz "Zagraj koncert"). Natomiast od 8. poziomu Sim może komponować utwory (wybierz "Napisz piosenkę..." a następnie wybierz typ). Od 9. poziomu rozwinięcia umiejętności Sim może licencjonować napisane utwory - wystarczy kliknąć na skrzynce pocztowej, wybrać "Licencjonuj utwór", a następnie "Pianino" i wybierz napisany przez Sima utwór. Z góry otrzymasz 200 Simoleonów, a potem mogą to być kwoty zbliżone albo nawet dwu bądź trzykrotnie wyższe.