Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

DARK - poradnik do gry

DARK - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Główna sala klubu (przed rozpyleniem gazu) | Rozdział 3 - Atlantis | DARK poradnik DARK

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Główna sala klubu (przed rozpyleniem gazu)

Podgląd na wnętrze klubu Atlantis - Główna sala klubu (przed rozpyleniem gazu) | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Podgląd na wnętrze klubu Atlantis

Podobnie jak wcześniej, warto poświęcić trochę czasu na rozeznanie się w nowej sytuacji. Gra oznaczy trzy miejsca podłożenia bomb dymnych - jedno z nich znajduje się na parterze, a dwa pozostałe są na pierwszym piętrze. Oprócz tego klub ma jeszcze drugie piętro, aczkolwiek jego zbadanie na chwilę obecną nie będzie absolutnie wymagane. Tak samo jak w poprzedniej lokacji konieczne okaże się tu unikanie strażników i kamer, a Eric nie będzie mógł używać wampirzych mocy ani zabijać wrogów.

Wartownik okrążający centralny bar - Główna sala klubu (przed rozpyleniem gazu) | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Wartownik okrążający centralny bar

Wyrusz w lewo. Analogicznie do poprzedniej lokacji musisz unikać przede wszystkim wartownika okrążającego bar. Schowaj się gdzieś przy stolikach po lewej stronie i wyrusz dalej dopiero gdy postać ta Cię minie. Warto pozostawać w pobliżu owalnego baru, dzięki czemu nie będziesz musiał martwić się o przyłapanie przez innych przeciwników czy kamery bezpieczeństwa.

Nie śpiesz się z dotarciem do pierwszego oznaczonego przez grę punktu tylko zatrzymaj się po znalezieniu się w pobliżu kolejnych schodów prowadzących na pierwsze piętro - Główna sala klubu (przed rozpyleniem gazu) | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry

Nie śpiesz się z dotarciem do pierwszego oznaczonego przez grę punktu tylko zatrzymaj się po znalezieniu się w pobliżu kolejnych schodów prowadzących na pierwsze piętro. Zbadaj obszar pod wspomnianymi schodami, dzięki czemu zlokalizujesz pokazane na dołączonym screenie PDA (200 punktów doświadczenia).

Dopiero teraz podejdź do pokazanych na screenie dwóch wartowników - Główna sala klubu (przed rozpyleniem gazu) | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry

Dopiero teraz podejdź do pokazanych na screenie dwóch wartowników. Cierpliwie odczekaj aż osoby te zakończą rozmowę, pamiętając cały czas o monitorowaniu poczynań strażnika okrążającego bar.

Miejsce podłożenia pierwszej bomby - Główna sala klubu (przed rozpyleniem gazu) | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Miejsce podłożenia pierwszej bomby

Zaczekaj aż wartownicy odejdą od kosza na śmieci i szybko wejdź z nim w interakcję, tak by podłożyć pierwszą z trzech bomb.

Powróć teraz ostrożnie do miejsca, w którym rozpocząłeś eksplorację parteru klubu Atlantis - Główna sala klubu (przed rozpyleniem gazu) | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry

Powróć teraz ostrożnie do miejsca, w którym rozpocząłeś eksplorację parteru klubu Atlantis. Obróć się w stronę pokazanych na screenie lewych schodów. Zanim skorzystasz z tych schodów upewnij się, że nie zmierza w ich stronę patrolujący pierwsze piętro wartownik. Jeżeli taka sytuacja ma właśnie miejsce to zaczekaj aż ów strażnik wyruszy w przeciwną stronę.

Wyjdź na piętro i rozpocznij przemarsz w stronę drugiej bomby, wykorzystując w razie potrzeby mijane stoliki z gośćmi lokalu w formie zasłony - Główna sala klubu (przed rozpyleniem gazu) | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry

Wyjdź na piętro i rozpocznij przemarsz w stronę drugiej bomby, wykorzystując w razie potrzeby mijane stoliki z gośćmi lokalu w formie zasłony. Szczególnie przypilnuj się w pokazanym na screenie miejscu, bo oprócz kamery będziesz tu też musiał uważać na nowego strażnika.

Miejsce podłożenia drugiej bomby - Główna sala klubu (przed rozpyleniem gazu) | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Miejsce podłożenia drugiej bomby

Drugi kosz na śmieci znajduje się przy niedostępnych chwilowo drzwiach. Nie podchodź do niego od strony automatów do gry, bo przebywa tam pojedynczy strażnik. Zamiast tego zbliż się do kosza od lewej strony i szybko podłóż ładunek.

Schody prowadzące na parter - Główna sala klubu (przed rozpyleniem gazu) | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Schody prowadzące na parter

Nie wracaj się teraz do punktu startu, tylko kontynuuj przemarsz w stronę ostatniego trzeciego kosza na śmieci, w dalszym ciągu przemieszczając się po owalnej sali zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Na pierwszy postój zdecyduj się przy schodach prowadzących na parter i upewnij się, że żaden z przeciwników nie jest zwrócony ani nie zmierza w stronę Erica.

Drugi postój wykonaj po zbliżeniu się do schodów pokazanych na dołączonym screenie (prowadzą one na najwyższe piętro), a to dlatego, że zauważysz tu wartownika oraz kamerę bezpieczeństwa - Główna sala klubu (przed rozpyleniem gazu) | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry

Drugi postój wykonaj po zbliżeniu się do schodów pokazanych na dołączonym screenie (prowadzą one na najwyższe piętro), a to dlatego, że zauważysz tu wartownika oraz kamerę bezpieczeństwa.

Miejsce podłożenia ostatniej trzeciej bomby - Główna sala klubu (przed rozpyleniem gazu) | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Miejsce podłożenia ostatniej trzeciej bomby

Zaczekaj aż wspomniany wyżej wartownik zacznie się od Ciebie oddalać i szybko wyrusz jego śladem, omijając kamerę dzięki opcji sprintu. Szybko podejdź do ostatniego trzeciego kosza, podkładając w nim bombę zanim strażnik odwróci się.

Powrót w okolice drugiego kosza na śmieci - Główna sala klubu (przed rozpyleniem gazu) | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Powrót w okolice drugiego kosza na śmieci

Musisz teraz dotrzeć do specjalnej komory zlokalizowanej na najwyższym piętrze klubu Atlantis. Odwróć się i zacznij kierować się z powrotem w stronę kosza, w którym umieściłeś drugą bombę. Zignoruj jednocześnie mijane po drodze schody, bo choć skorzystanie z nich nie nastręczy ci problemów to po dotarciu na najwyższy poziom miałbyś spore kłopoty z unikaniem wykrycia przez wrogów.

1 - Główna sala klubu (przed rozpyleniem gazu) | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Przemieszczaj się w przeciwnym kierunku do ruchu wskazówek zegara, pamiętając o częstym używaniu umiejętności Vampire Vision do sprawdzania aktualnego położenia wrogów oraz kierunku ich przemieszczania się - Główna sala klubu (przed rozpyleniem gazu) | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry

Przemieszczaj się w przeciwnym kierunku do ruchu wskazówek zegara, pamiętając o częstym używaniu umiejętności Vampire Vision do sprawdzania aktualnego położenia wrogów oraz kierunku ich przemieszczania się. Miejsca wykonywania sugerowanych postojów pokazane zostały na screenach 1 i 2.

Schody prowadzące na drugie piętro - Główna sala klubu (przed rozpyleniem gazu) | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Schody prowadzące na drugie piętro

Po kilku chwilach powinieneś dotrzeć do alternatywnych schodów prowadzących na drugie piętro. Wyrusz oczywiście na górę, przy czym zadbaj o to żeby nie znaleźć się w polu widzenia kamery bezpieczeństwa.

Jeżeli wybrałeś rekomendowane przeze mnie schody to po dotarciu na drugie piętro będziesz mógł od razu zbliżyć się do pokazanej na powyższym screenie owalnej konstrukcji - Główna sala klubu (przed rozpyleniem gazu) | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry

Jeżeli wybrałeś rekomendowane przeze mnie schody to po dotarciu na drugie piętro będziesz mógł od razu zbliżyć się do pokazanej na powyższym screenie owalnej konstrukcji. Uważaj tu na jeszcze jednego wartownika patrolującego okoliczne balkoniki.

Komora, w której Eric musi schować się w oczekiwaniu na rozpylenie gazu - Główna sala klubu (przed rozpyleniem gazu) | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Komora, w której Eric musi schować się w oczekiwaniu na rozpylenie gazu

Pozostało ci już tylko przekraść się do wskazywanego przez grę pomieszczenia. Zaczekaj na wyświetlenie scenki przerywnikowej obrazującej rozpylenie gazu. Doprowadzi to w rezultacie do przepędzenia gości z lokalu i ponownego odblokowania dostępu do wszystkich wampirzych mocy. Gra przy okazji podaruje ci też 500 punktów doświadczenia.