DARK - poradnik do gry

DARK - poradnik do gry

DARK - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do gry DARK zawiera bardzo szczegółowy opis przejścia jej wszystkich rozdziałów. W omówieniach poszczególnych etapów szczególny nacisk położono na sprawę przechodzenia przez kolejne lokacje pozostając w ukryciu i nie doprowadzając do podnoszenia alarmów. W opisie przejścia znajdują się także informacje na temat wszystkich opcjonalnych zajęć (m.in. rozmowy z postaciami niezależnymi, zadania poboczne) oraz lokalizacji wszystkich sekretnych przedmiotów (znajdziek).

W dalszej części poradnika zamieszczony został ponadto odrębny rozdział poświęcony kwestii rozwoju sterowanej postaci, zawierający szczegółowe omówienia wszystkich dostępnych umiejętności i ulepszeń oraz wskazówki odnośnie najbardziej przydatnych wampirzych mocy.

Poradnik do gry DARK to:

  • kompletny, bogato ilustrowany opis przejścia wszystkich rozdziałów, stawiający szczególny nacisk na skuteczne unikanie wykrycia
  • omówienia wszystkich opcjonalnych zajęć oraz lokalizacje wszystkich sekretów
  • zestawienie wszystkich umiejętności sterowanej postaci z wyszczególnieniem tych najbardziej przydatnych
  • pełna lista osiągnięć
W niniejszym poradniku zastosowane zostały następujące oznaczenia kolorystyczne - DARK - poradnik do gry

Oznaczenia kolorystyczne w poradniku

W niniejszym poradniku zastosowane zostały następujące oznaczenia kolorystyczne:

  • kolor brązowy - kolor ten używany jest do oznaczania wszystkich napotykanych postaci (sojusznicy, osoby neutralne, przeciwnicy)
  • kolor niebieski - kolor ten używany jest do oznaczania wykorzystywanych przez Erica wampirycznych mocy
  • kolor pomarańczowy - kolor ten używany jest do informowania o zdobywanych przez sterowaną postać punktach doświadczenia
  • kolor zielony - kolor ten używany jest do oznaczania odnajdywanych sekretnych przedmiotów

DARK - PORADNIK UKOŃCZONY

Prace nad poradnikiem zostały zakończone, jeżeli jednak masz jakieś uwagi lub własne propozycje rozbudowy poradnika wyślij je na adres [email protected].

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche) wydane po zakończeniu prac nad poradnikiem, mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika.

DZIENNIK ZMIAN

18 lipca 2013 - poradnik zaktualizowany o opis przejścia rozdziału 6 - M17 Base, wampirzych mocy, wyzwań oraz osiągnięć.

15 lipca 2013 - opublikowano opis przejścia rozdziału 5 - Cryogenic.

11 lipca 2013 - zaktualizowano poradnik o opis przejścia rozdziału 4 - The Hole.

08 lipca 2013 - poradnik został rozbudowany o solucję rozdziału 3 - Atlantis.

05 lipca 2013 - opublikowano sekcję poświęconą sterowaniu na konsolę xbox 360, a także opis przejścia pierwszych trzech rozdziałow wliczając w to wprowadzenie do rozgrywki.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacje o DARK - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 71, ilustracje: 683 .

Popularne strony w DARK - poradnik do gry

DARK - screen - 2013-11-12 - 273145DARK - screen - 2013-11-12 - 273144DARK - screen - 2013-11-12 - 273143DARK - screen - 2013-11-12 - 273142DARK - screen - 2013-11-12 - 273141DARK - screen - 2013-11-12 - 273140DARK - screen - 2013-11-12 - 273139DARK - screen - 2013-11-12 - 273138DARK - screen - 2013-04-24 - 260200