Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

DARK - poradnik do gry

DARK - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kryjówka Bloominga | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK poradnik DARK

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Kryjówka Bloominga

Po wkroczeniu do nowej lokacji obejrzyj cut-scenkę z pojawienia się kolejnych podwładnych Bloominga i wysłuchaj rozmowy z Rose - Kryjówka Bloominga | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry

Po wkroczeniu do nowej lokacji obejrzyj cut-scenkę z pojawienia się kolejnych podwładnych Bloominga i wysłuchaj rozmowy z Rose. Na początek dokładnie zbadaj okolicę w poszukiwaniu pokazanego na dołączonym screenie PDA (200 punktów doświadczenia).

Schody prowadzące do nowego wartownika z ghulem - Kryjówka Bloominga | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry
Schody prowadzące do nowego wartownika z ghulem

Ostrożnie zbliż się teraz do schodów prowadzących do pomieszczenia, w którym przebywają strażnik oraz "kontrolowany" przez niego ghul. Nie śpiesz się z wejściem do tego pokoju tylko w miarę możliwości użyj wampirzej wizji (moc Vampire Vision) do sprawdzenia aktualnej pozycji wrogów. Powodem takiego działania jest to, że strażnik co pewien czas wysyła ghula w okolice wejścia do omawianego pomieszczenia, przez co nie możesz liczyć na uniknięcie wykrycia dzięki skryciu się za zasłoną.

1 - Kryjówka Bloominga | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry
Najlepszy moment na przystąpienie do działania nastąpi wtedy gdy strażnik wyśle ghula w stronę widocznego w oddali wyjścia z pomieszczenia (screen 1) - Kryjówka Bloominga | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry

Najlepszy moment na przystąpienie do działania nastąpi wtedy gdy strażnik wyśle ghula w stronę widocznego w oddali wyjścia z pomieszczenia (screen 1). Szybko zbliż się do wartownika (zanim ten wyda potworowi kolejne polecenie) i dokonaj na nim egzekucji (screen 2). Na koniec zbliż się do ghula, który na szczęście bez nowych "rozkazów" nie powinien ruszyć się z miejsca.

Ruszaj dalej, doprowadzając do wyświetlenia scenki przerywnikowej z udziałem Bloominga - Kryjówka Bloominga | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry

Ruszaj dalej, doprowadzając do wyświetlenia scenki przerywnikowej z udziałem Bloominga. Z racji tego, że wampir jest uzbrojony w pistolet nie korzystaj z głównego korytarza, tak by nie znaleźć się w jego polu widzenia. Zamiast tego wybierz boczny prawy korytarz (powyższy screen). Po dostatecznym zbliżeniu się do Bloominga możesz wyjść na otwartą przestrzeń, albowiem Ericowi nie zależy na zabiciu wrogiego wampira tylko na jego dopadnięciu. Blooming niestety po raz kolejny ucieknie, nasyłając ponadto na Ciebie trzech strażników i ghula.

2 - Kryjówka Bloominga | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry
Koniecznie ustaw się w pokazanej na screenie 1 pozycji, a to dlatego, że jeden z wartowników zmierza aktualnie w Twoją stronę - Kryjówka Bloominga | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry

Koniecznie ustaw się w pokazanej na screenie 1 pozycji, a to dlatego, że jeden z wartowników zmierza aktualnie w Twoją stronę. Zaczekaj aż osoba ta pojawi się tuż obok Erica (musisz być przyklejony do skrzyń żeby nie zostać zauważonym!), wykonując na niej szybką egzekucję (screen 2) lub pożywiając się na niej (zaalarmuje to na pewien czas ghula, aczkolwiek potwór nie wejdzie do tego pomieszczenia).

Nowy wartownik z ghulem - Kryjówka Bloominga | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry
Nowy wartownik z ghulem

Ustaw się teraz przy wejściu do poprzedniego pomieszczenia i cierpliwie odczekaj aż strażnik wyśle ghula do zbadania bocznego przejścia, z którego przed chwilą sam skorzystałeś.

3 - Kryjówka Bloominga | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry
Szybko wyrusz prosto - Kryjówka Bloominga | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry

Szybko wyrusz prosto. Wspomnianego wyżej wartownika możesz równie dobrze może ominąć lub zlikwidować. Jeżeli wybierasz ten pierwszy wariant to pomóż sobie akcją Shadow Leap żeby nie znaleźć się w jego polu widzenia (screen 1). Jeśli z kolei chcesz pozbyć się przeciwnika to polecam zastosować atak dystansowy (screen 2), np. Shadow Kill lub Shadow Grip. W takiej sytuacji warto oczywiście pofatygować się i zamordować także ghula dla dodatkowej zdobyczy punktowej.

Strażnik na górnym balkoniku - Kryjówka Bloominga | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry
Strażnik na górnym balkoniku

Po przejściu do kolejnego pomieszczenia wybierz zignorowane wcześniej prawe schody. Zatrzymaj się przed dotarciem na samą górę schodów, użyj mocy Vampire Vision i zaczekaj aż patrolujący okoliczne balkoniki wartownik uda się w lewo. Musisz teraz wybrać czy chcesz zamordować czy ominąć tę osobę.

Niezależnie od tego jak się zachowałeś dotrzyj na przeciwległy koniec balkoników, odnajdując pokazane na dołączonym screenie przejście do głównej części siedziby Bloominga - Kryjówka Bloominga | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry

Niezależnie od tego jak się zachowałeś dotrzyj na przeciwległy koniec balkoników, odnajdując pokazane na dołączonym screenie przejście do głównej części siedziby Bloominga. Obejrzyj tu nową cut-scenkę.

Strażnik rozstawiony pod Ericiem - Kryjówka Bloominga | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry
Strażnik rozstawiony pod Ericiem

Tuż po odzyskaniu kontroli nad Ericiem musisz szybko zareagować, albowiem balkon, na którym aktualnie się on znajduje wkrótce znajdzie się w polu widzenia strażnika , który patroluje obszar na prawo od miejsca startu. Popatrz szybko na dół, zauważając wartownika, który wyruszy wkrótce w prawo. Jeśli nie masz nic przeciwko zabijaniu wrogo nastawionych postaci to użyj mocy Shadow Kill lub Shadow Grip i następnie schowaj ciało wartownika za murkiem. W przeciwnym wypadku zaczekaj aż przeciwnik opuści tę okolicę i skorzystaj ze standardowej teleportacji, czyli mocy Shadow Leap.

Zignoruj wrogów przebywających po prawej stronie i skup się na zbliżeniu do pokazanego na powyższym screenie Bloominga - Kryjówka Bloominga | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry

Zignoruj wrogów przebywających po prawej stronie i skup się na zbliżeniu do pokazanego na powyższym screenie Bloominga.

Blooming - Kryjówka Bloominga | Rozdział 1 - Harding Museum | DARK - DARK - poradnik do gry
Blooming

Zauważ, że wampir cały czas obraca się. Zaczekaj w rezultacie aż Blooming obróci się w przeciwną stronę, szybko się do niego zbliż i PRZYTRZYMAJ klawisz/przycisk interakcji żeby go złapać i zacząć wysysać jego krew. Nie przejmuj się tym, że jest to dość czasochłonny proces, bo gra wkrótce załączy scenkę przerywnikową. Zaczekaj aż Eric powróci do klubu Sanctuary, odbierając przy okazji nagrodę w postaci 1500 punktów doświadczenia.