Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

DARK - poradnik do gry

DARK - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pomieszczenie ochrony | Rozdział 2 - Geoforge | DARK poradnik DARK

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Pomieszczenie ochrony

Strażnik stojący przy zepsutym automacie - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 2 - Geoforge | DARK - DARK - poradnik do gry
Strażnik stojący przy zepsutym automacie

Dotrzyj wąskimi korytarzami do pomieszczenia ochrony, w którym przebywa w sumie pięciu wartowników. Pierwszy strażnik stoi przy zepsutym automacie i jeśli masz w planach jego eliminację to odczekaj aż drugi z przeciwników opuści to miejsce. Po wykonanej egzekucji błyskawicznie odciągnij ciało do poprzedniego korytarza.

Ponownie zaczekaj aż jeden ze strażników wykona pełny obchód, udając się na sam koniec do lewego pomieszczenia - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 2 - Geoforge | DARK - DARK - poradnik do gry

Ponownie zaczekaj aż jeden ze strażników wykona pełny obchód, udając się na sam koniec do lewego pomieszczenia. Szybko wyrusz teraz w stronę pokazanych na dołączonym screenie dwóch wartowników. Wykonaj na tych osobach egzekucje i szybko pochowaj ich ciała, dokonując tego zanim omijany przeciwnik ponownie powróci do głównego pomieszczenia.

Pozostań na kilka chwil w głównej części posterunku ochrony i zbadaj obszar po prawej stronie, natrafiając na pokazane na dołączonym screenie PDA (200 punktów doświadczenia) - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 2 - Geoforge | DARK - DARK - poradnik do gry

Pozostań na kilka chwil w głównej części posterunku ochrony i zbadaj obszar po prawej stronie, natrafiając na pokazane na dołączonym screenie PDA (200 punktów doświadczenia).

Wejście do bocznego pomieszczenia - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 2 - Geoforge | DARK - DARK - poradnik do gry
Wejście do bocznego pomieszczenia

Zaczekaj aż strażnik patrolujący okolicę po raz kolejny uda się do lewego pomieszczenia i wyrusz za nim (tak też od razu się zachowaj jeśli nie chcesz zabijać wrogów z głównego obszaru). Osobę tę dobrze byłoby zlikwidować.

Strażnik przy terminalu komputerowym - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 2 - Geoforge | DARK - DARK - poradnik do gry
Strażnik przy terminalu komputerowym

Ostatni z przeciwników stoi przy terminalu po prawej stronie i jest to jedyna osoba, którą MUSISZ zabić (jeśli pozostali wrogowie nadal żyją to schowaj ciało przy monitorach).

Możesz już wejść w interakcję z pokazanym na dołączonym screenie terminalem komputerowym, doprowadzając do wyłączenia systemu ochrony w wieży - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 2 - Geoforge | DARK - DARK - poradnik do gry

Możesz już wejść w interakcję z pokazanym na dołączonym screenie terminalem komputerowym, doprowadzając do wyłączenia systemu ochrony w wieży.

Wyjdź z bocznego pomieszczenia - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 2 - Geoforge | DARK - DARK - poradnik do gry

Wyjdź z bocznego pomieszczenia. Jeżeli zabiłeś już wszystkich strażników to możesz od razu wyruszyć w stronę recepcji (przed Tobą nowe spotkanie z "aniołem"). W przeciwnym wypadku przeciwnicy rozstawią się w pokazanych na screenie miejscach, skutecznie utrudniając opuszczenie tej okolicy i dotarcie do sekretu. W takiej sytuacji możesz sobie pomóc podstawową mocą Shadow Leap, a także takimi umiejętnościami jak Domination, Distract czy Presence.

Pojedynczy strażnik w pustej recepcji - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 2 - Geoforge | DARK - DARK - poradnik do gry
Pojedynczy strażnik w pustej recepcji

Po powrocie do recepcji powinieneś zauważyć, że na miejsce recepcjonisty pojawił się tu strażnik. Jako że postać ta wyruszy wkrótce na patrol dobrze byłoby się z nią szybko rozprawić, chyba że umiejętnie pochowałeś ciała lub bardzo szybko opuścisz tę okolicę.

Po załatwieniu wszystkich spraw w lobby wejdź do pokazanej na powyższym screenie windy i zaczekaj aż Eric zostanie przetransportowany na nowe piętro - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 2 - Geoforge | DARK - DARK - poradnik do gry

Po załatwieniu wszystkich spraw w lobby wejdź do pokazanej na powyższym screenie windy i zaczekaj aż Eric zostanie przetransportowany na nowe piętro. Gra standardowo przydzieli ci 500 punktów doświadczenia za zaliczenie pierwszej części etapu, ale jeśli nie doprowadziłeś do wszczęcia alarmu to otrzymasz też premię w wysokości 1000 punktów doświadczenia.