Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

DARK - poradnik do gry

DARK - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pomieszczenie ochrony | Rozdział 6 - M17 Base | DARK poradnik DARK

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Pomieszczenie ochrony

Odprawa odbywająca się w pomieszczeniu ochrony - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Odprawa odbywająca się w pomieszczeniu ochrony

W pomieszczeniu ochrony oprócz kamer ochrony i czujników ruchu będziesz także musiał wziąć pod uwagę obecność kolejnej dużej grupy łowców wampirów. Zdecydowanie polecam pozbyć się jak największej liczby przebywających tu przeciwników, szczególnie że w dalszej części pobytu w centrum ochrony będziesz musiał przejść pomiędzy kilkoma jego obszarami.

Wartownik rozstawiony tuż przy miejscu startu - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Wartownik rozstawiony tuż przy miejscu startu

Gdy tylko odzyskasz kontrolę nad Ericiem zajdź od tyłu najbliżej stojącego wartownika. Równie szybko musisz zacząć przeciągać ciało tej osoby, albowiem w Twoją stronę zmierza trzech kolejnych łowców. Zdecyduj się na pozostawienie ciała w miejscu, w którym przed chwilą sam się chowałeś, obchodząc zasłonę z przeciąganymi zwłokami od lewej strony i uważając na to żeby nie znaleźć się zbyt blisko tutejszej kamery bezpieczeństwa.

Pierwszy z opancerzonych łowców - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Pierwszy z opancerzonych łowców

Pozostań w miejscu startu i pozwól trzem opancerzonym przeciwnikom na to żeby się rozeszli. Zauważ, że jeden z łowców po chwili zatrzyma się tuż przy Tobie (to właśnie dlatego tak ważne było schowanie ciała pierwszego wartownika). Zaatakuj go gdy tylko zacznie się ponownie oddalać i dla bezpieczeństwa przeciągnij także jego ciało.

1 - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Przesuń się teraz w prawo i ustaw się w pokazanym na screenie 1 miejscu, dzięki czemu będziesz miał podgląd na dwóch pozostałych opancerzonych wrogów - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry

Przesuń się teraz w prawo i ustaw się w pokazanym na screenie 1 miejscu, dzięki czemu będziesz miał podgląd na dwóch pozostałych opancerzonych wrogów. Zaczekaj aż lewy łowca odwróci się i zacznie oddalać. Gdy tylko to nastąpi zbliż się do prawego przeciwnika w zbroi, ustawiając się za skrzyniami pokazanymi na screenie 2.

2 - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Eliminacja dwóch kolejnych łowców wampirów - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Eliminacja dwóch kolejnych łowców wampirów

Także i tu musisz uzbroić się w cierpliwość, a mianowicie zaczekać aż prawy opancerzony łowca odwróci się i wyruszy w prawo. Najpierw zabij standardowego przeciwnika, a następnie wspomnianego łowcę w zbroi. Szybko schowaj oba ciała za zasłonami.

Ostatni łowca z początkowej grupy - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Ostatni łowca z początkowej grupy

Zaczekaj teraz na przybycie ostatniego trzeciego opancerzonego łowcy z grupy, którą unikałeś od samego początku przemierzania tej lokacji. W tym przypadku sprawa jest już bardzo prosta, albowiem musisz jedynie zaczekać aż postać ta ponownie wyruszy na patrol. Doścignij oddalającego się wroga i zabij go, uważając w międzyczasie na to żeby nie zbliżyć się ani do nowych kamer ochrony ani do czujnika ruchu.

Wartownik w zbroi pilnujący lewej części strefy ochrony - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Wartownik w zbroi pilnujący lewej części strefy ochrony

Następnym z przeciwników, którym powinieneś zainteresować się jest łowca podróżujący po lewej części pomieszczenia ochrony. Zaczekaj aż osobnik ten oddali się od swoich kolegów i przeprowadź wtedy atak z zaskoczenia.

Jeżeli wszystko wykonałeś zgodnie z moimi instrukcjami to w pomieszczeniu ochrony pozostanie już tylko dwóch pokazanych na screenie wartowników - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry

Jeżeli wszystko wykonałeś zgodnie z moimi instrukcjami to w pomieszczeniu ochrony pozostanie już tylko dwóch pokazanych na screenie wartowników. Postacie te niestety nie opuszczą swoich posterunków, w rezultacie czego możesz pozostawić je w spokoju lub spróbować odciągnąć biegiem wykonywanym przy jednej z okolicznych zasłon.

3 - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Możesz już dokładnie zbadać całe pomieszczenie ochrony, zajmując się mianowicie odnalezieniem dwóch tutejszych sekretów - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry

Możesz już dokładnie zbadać całe pomieszczenie ochrony, zajmując się mianowicie odnalezieniem dwóch tutejszych sekretów. Pierwsze PDA (200 punktów doświadczenia) znajduje się w miejscu, w którym zabiłeś standardowego wartownika i drugiego łowcę w zbroi (screen 1), a drugie PDA (200 punktów doświadczenia) leży na jednym z łóżek w koszarach przy korytarzu, który był patrolowany przez trzeciego łowcę w zbroi (screen 2).

Drzwi wyjściowe - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Drzwi wyjściowe

Po załatwieniu wszystkich spraw skieruj się w stronę oznaczonych przez grę drzwi. Nie śpiesz się z otwarciem tych drzwi, albowiem nad nimi zamontowano kamerę ochrony. Zaczekaj aż kamera zwróci się w inną stronę i dopiero wtedy wejdź do nowego pomieszczenia.

Zestaw słuchawkowy - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Zestaw słuchawkowy

Po znalezieniu się w niewielkim pomieszczeniu podejdź do biurka i zabierz z niego zestaw słuchawkowy. Wysłuchaj nowej rozmowy z Rose, z której dowiesz się, że będziesz musiał dotrzeć do dwóch innych stanowisk znajdujących się w centrum ochrony.

Przejście do pomieszczenia z pierwszym komputerem - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Przejście do pomieszczenia z pierwszym komputerem

Pierwszy komputer znajduje się w pomieszczeniu zlokalizowanym niedaleko miejsca, w którym wcześniej zabiłeś zwykłego strażnika oraz opancerzonego łowcę. Ostrożnie omiń nową kamerę ochrony i wejdź w interakcję z terminalem komputerowym.

Przejście do pomieszczenia z drugim komputerem - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry
Przejście do pomieszczenia z drugim komputerem

Drugi komputer znajduje się w pomieszczeniu zlokalizowanym na prawo od dwóch ostatnich łowców wampirów. Omiń kamerę bezpieczeństwa i skorzystaj ze stanowiska.

Wysłuchaj kolejnej rozmowy z Rose i powróć do miejsca, w którym rozpoczynałeś eksplorację centrum ochrony - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 6 - M17 Base | DARK - DARK - poradnik do gry

Wysłuchaj kolejnej rozmowy z Rose i powróć do miejsca, w którym rozpoczynałeś eksplorację centrum ochrony. Zauważ, że możesz teraz skorzystać z pokazanego na screenie lewego przejścia. Dotrzyj do drzwi prowadzących do więzienia, w którym przetrzymywany jest Tom.