Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Prison Architect - poradnik do gry

Prison Architect - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Psiarnia w Prison Architect | Pomieszczenia więzienne Prison Architect poradnik

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Psiarnia [Kennel]

Ikona

Minimalny rozmiar

Wymagane obiekty

5x5 - Psiarnia w Prison Architect | Pomieszczenia więzienne - Prison Architect - poradnik do gry

5x5

Psia klatka [Dog Crate]

Psiarnia to pomieszczenie, w którym przechowywane są klatki z psami. Aby dostać do niego dostęp, trzeba wynaleźć technologię biurokratyczną Psy [Dogs].

Czworonogi odpoczywają tam po odbyciu każdego patrolu, odnawiając w ten sposób punkty ruchu. Pokój musi być otoczony z czterech stron ścianami i posiadać przynajmniej jedne drzwi. Budynek warto umieścić blisko zewnętrznej ściany więzienia - wówczas istnieje największa szansa na to, że owczarki dościgną uciekających penitencjariuszy.

Rolą psów jest nie tylko ściganie uciekinierów, ale również obwąchiwanie więzienia - Psiarnia w Prison Architect | Pomieszczenia więzienne - Prison Architect - poradnik do gry

Rolą psów jest nie tylko ściganie uciekinierów, ale również "obwąchiwanie" więzienia. Korzystając z narzędzia Rozlokowania (patrz rozdział: Rozlokowanie) można im wyznaczać trasy patrolowe. Zasięg węchu pojedynczego owczarka wynosi 2 pola (w każdym kierunku), dlatego ścieżki powinny być odpowiednio zagęszczone. Przedstawiono to na screenie poniżej.

Kiedy pies wywącha coś dziwnego (np - Psiarnia w Prison Architect | Pomieszczenia więzienne - Prison Architect - poradnik do gry

Kiedy pies wywącha coś dziwnego (np. kontrabandę), to jego przewodnik natychmiast przeszuka podejrzane miejsce. W ten sposób można kontrolować nie tylko cele, ale i samych więźniów. To całkiem skuteczna metoda, jednak należy pamiętać, że skuteczność czworonogów jest ograniczona przez ilość posiadanych przez nie punktów ruchu. Psy nie są też szczególnie skuteczne w odnajdywaniu tuneli ucieczkowych - co prawda sygnalizują ich istnienie poprzez drapanie posadzki, ale gracz sam musi wysłać strażnika na miejsce zajścia i odkryć podkop. Wyjątkowa sytuacja zachodzi wyłącznie wtedy, kiedy domorosły "górnik" zostanie przyłapany na gorącym uczynku - wówczas wzywanie straży nie jest konieczne, bo uciekinier zostanie natychmiastowo zdemaskowany.