Resident Evil 6 - poradnik do gry

Resident Evil 6 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział III | Emblematy - Chris poradnik Resident Evil 6

Rozdział III

Emblemat 1

Po otwarciu pierwszej czerwonej bramy skręć w lewo - Rozdział III - Emblematy - Chris - Resident Evil 6 - poradnik do gry

Po otwarciu pierwszej czerwonej bramy skręć w lewo. Na końcu ślepej uliczki znajdziesz pierwszym emblemat.

Emblemat 2

Gdy uda ci się zniszczyć helikopter, wejdź do wskazanego przez grę budynku - Rozdział III - Emblematy - Chris - Resident Evil 6 - poradnik do gry

Gdy uda ci się zniszczyć helikopter, wejdź do wskazanego przez grę budynku. Korytarz zaprowadzi ci do mieszkania, w którym musisz skręcić w lewo.

Znajdziesz w ten sposób łóżko, a na nim drugi emblemat - Rozdział III - Emblematy - Chris - Resident Evil 6 - poradnik do gry

Znajdziesz w ten sposób łóżko, a na nim drugi emblemat.

Emblemat 3

Trzeci emblemat możesz zdobyć podczas walki ze śmigłowcem na nabrzeżu - Rozdział III - Emblematy - Chris - Resident Evil 6 - poradnik do gry

Trzeci emblemat możesz zdobyć podczas walki ze śmigłowcem na nabrzeżu. Schowaj się za barierką z prawej strony, a następnie spójrz zza niej w lewo. Poszukiwany przedmiot znajduje się na odległym rusztowaniu.

Emblemat 4

Podczas pościgu samochodowego dotrzesz na parking, gdzie wrogowie przygotowali dużą blokadę - Rozdział III - Emblematy - Chris - Resident Evil 6 - poradnik do gry

Podczas pościgu samochodowego dotrzesz na parking, gdzie wrogowie przygotowali dużą blokadę. Nad nią (mniej więcej po środku) ukryto ostatni emblemat.