Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Resident Evil 6 - poradnik do gry

Resident Evil 6 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

1 - Ucieczka przed falą | Kampania Ady Wong Resident Evil 6 poradnik, solucja

Rozdział 1 - Ucieczka przed falą

Za pomocą linki wejdź szybko na górę, a następnie przeskakując nad przepaściami i wspinając po drabinach uciekaj przed goniącym cię morzem - 1 - Ucieczka przed falą - Kampania Ady Wong - Resident Evil 6 - poradnik do gry

Za pomocą linki wejdź szybko na górę, a następnie przeskakując nad przepaściami i wspinając po drabinach uciekaj przed goniącym cię morzem.

Po wdrapaniu się na jedną z drabin, będziesz musiał się przeczołgać pod niskim przejściem z lewej - 1 - Ucieczka przed falą - Kampania Ady Wong - Resident Evil 6 - poradnik do gry

Po wdrapaniu się na jedną z drabin, będziesz musiał się przeczołgać pod niskim przejściem z lewej. Za nim zostanie zaatakowany przez przypominającego pająka J'avo.

Zabij go, a następnie idź dalej w górę - 1 - Ucieczka przed falą - Kampania Ady Wong - Resident Evil 6 - poradnik do gry

Zabij go, a następnie idź dalej w górę.

W pewnym momencie drogę zablokuje ci metalowa krata - 1 - Ucieczka przed falą - Kampania Ady Wong - Resident Evil 6 - poradnik do gry

W pewnym momencie drogę zablokuje ci metalowa krata. Zniszcz ją celując w ładunek na środku i przeskocz na drugą stronę.

Musisz teraz przekręcić czerwony zawór na końcu korytarza - 1 - Ucieczka przed falą - Kampania Ady Wong - Resident Evil 6 - poradnik do gry

Musisz teraz przekręcić czerwony zawór na końcu korytarza.

Odblokuje on wąski tunel po drugiej stronie - 1 - Ucieczka przed falą - Kampania Ady Wong - Resident Evil 6 - poradnik do gry

Odblokuje on wąski tunel po drugiej stronie.

Dalej czekają na ciebie kolejne drabiny oraz miejsca do użycia linki - 1 - Ucieczka przed falą - Kampania Ady Wong - Resident Evil 6 - poradnik do gry

Dalej czekają na ciebie kolejne drabiny oraz miejsca do użycia linki. Pod sam koniec wdrap się na stojące niedaleko skrzynie i ponownie wciągnij do góry. Zakończysz w ten sposób ucieczkę.