Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Darksiders 2 - poradnik do gry

Darksiders 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Odszukaj skrybę - północna część cytadeli (1) | Skaza herezji | Darksiders 2 poradnik Darksiders 2

Odszukaj skrybę - północna część cytadeli

Wejdź do nowego pomieszczenia i zeskocz do wody - Odszukaj skrybę - północna część cytadeli (1) | Skaza herezji | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Wejdź do nowego pomieszczenia i zeskocz do wody. Zanurkuj z zamiarem pozyskania Monety Przewoźnika, po czym wyjdź z wody. Musisz teraz podążać dość liniową ścieżką, kierując się w stronę ostatniego dużego obszaru z platformami zawieszonymi w powietrzu. W trakcie swojej przeprawy nie zapomnij zajrzeć do pokazanej na powyższym screenie skrzyni, która znajduje się przy schodach.

1 - Odszukaj skrybę - północna część cytadeli (1) | Skaza herezji | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry
Zatrzymaj się po dotarciu do miejsca, w którym przed sobą zobaczysz dwa interaktywne zaczepy - Odszukaj skrybę - północna część cytadeli (1) | Skaza herezji | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Zatrzymaj się po dotarciu do miejsca, w którym przed sobą zobaczysz dwa interaktywne zaczepy. Wybierz z listy umiejętności Władca Pustki. Pierwszy portal do uaktywnienia znajduje się na wprost od Ciebie (screen 1), a drugi na niższej półce po prawej stronie (screen 2). Po uaktywnieniu obu portali użyj Uchwytu Śmierci na obu zaczepach. Sterowana postać powinna bez przeszkód doskoczyć do pierwszego portalu i dotrzeć do nowej półki przylegającej do drugiego portalu.

Pozostań na niewielkiej skalnej półce, popatrz do góry i użyj zdolności Władca Pustki na pokazanym na powyższym screenie górnym portalu, przy czym zadbaj o to żeby przyczynić się do powstania jego wzmocnionej wersji (przytrzymanie środkowego przycisku myszy) - Odszukaj skrybę - północna część cytadeli (1) | Skaza herezji | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Pozostań na niewielkiej skalnej półce, popatrz do góry i użyj zdolności Władca Pustki na pokazanym na powyższym screenie górnym portalu, przy czym zadbaj o to żeby przyczynić się do powstania jego wzmocnionej wersji (przytrzymanie środkowego przycisku myszy).

Powróć do portalu, z którego przed chwilą wyskoczyłeś i zaczekaj aż zostaniesz katapultowany w stronę ściany, po której musisz oczywiście zacząć biec (powyższy screen) - Odszukaj skrybę - północna część cytadeli (1) | Skaza herezji | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Powróć do portalu, z którego przed chwilą wyskoczyłeś i zaczekaj aż zostaniesz katapultowany w stronę ściany, po której musisz oczywiście zacząć biec (powyższy screen). Kontynuuj bieg po ścianie do momentu bezpiecznego wylądowania na niewielkiej skalnej półce. Rozejrzyj się po okolicy i zabierz nową Monetę Przewoźnika.

2 - Odszukaj skrybę - północna część cytadeli (1) | Skaza herezji | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry
Przed Tobą kolejna zabawa z umiejętnością Władca Pustki - Odszukaj skrybę - północna część cytadeli (1) | Skaza herezji | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Przed Tobą kolejna zabawa z umiejętnością Władca Pustki. Uaktywnij pierwszy portal na wprost od siebie (screen 1) i drugi, który jest zlokalizowany nieco niżej po prawej stronie (screen 2). W przypadku drugiego portalu musisz zadbać o to żeby został on wzmocniony.

Przystąp do biegu po ścianie, kierując się w stronę pierwszego uaktywnionego portalu (powyższy screen) - Odszukaj skrybę - północna część cytadeli (1) | Skaza herezji | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Przystąp do biegu po ścianie, kierując się w stronę pierwszego uaktywnionego portalu (powyższy screen). Zaczekaj aż zostaniesz katapultowany przez drugi portal, dolatując do ściany., Sterowana postać automatycznie powinna przystąpić tu do wspinaczki. Po złapaniu się interaktywnej krawędzi przesuń się w prawo i wespnij się na większą półkę. Możesz już udać się na pobliską arenę gdzie czeka Cię kolejna bitwa.

W trakcie tej bitwy będziesz musiał stawić czoła nowej odmianie przeciwnika, a mianowicie sykofantowi (początkowo będzie to pojedynczy osobnik) - Odszukaj skrybę - północna część cytadeli (1) | Skaza herezji | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

W trakcie tej bitwy będziesz musiał stawić czoła nowej odmianie przeciwnika, a mianowicie sykofantowi (początkowo będzie to pojedynczy osobnik). To bardzo zwinny stwór, przy czym najbardziej musisz uważać na główny atak sykofanta, sygnalizowany pojawieniem się wyładowań elektrycznych (powyższy screen). Tuż po zniknięciu wyładowań sykofant wyprowadza serię ciosów, tak więc postaraj się odpowiednio wcześniej wykonać kilka uskoków na bok.

Dobrą wiadomością jest to, że sykofanty są mało wytrzymałe, tak więc możesz dość szybko wyczerpać pasek zdrowia każdego takiego potwora, szczególnie jeśli będziesz pomagał sobie Uchwytem Śmierci i silnymi ciosami specjalnymi - Odszukaj skrybę - północna część cytadeli (1) | Skaza herezji | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Dobrą wiadomością jest to, że sykofanty są mało wytrzymałe, tak więc możesz dość szybko wyczerpać pasek zdrowia każdego takiego potwora, szczególnie jeśli będziesz pomagał sobie Uchwytem Śmierci i silnymi ciosami specjalnymi.

Po zlikwidowaniu pierwszego przeciwnika na arenie pojawią się kolejne sykofanty - Odszukaj skrybę - północna część cytadeli (1) | Skaza herezji | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Po zlikwidowaniu pierwszego przeciwnika na arenie pojawią się kolejne sykofanty. W trakcie tej części bitwy polecam pomagać sobie dobrymi atakami obszarowymi (powyższy screen), tak by jak najszybciej osłabić ich szeregi. Po zakończonych walkach pozbieraj skarby i poniszcz obiekty z otoczenia.

Możesz już wznowić przemarsz, docierając po kilku chwilach do obszaru z naładowaną żółtą kulą - Odszukaj skrybę - północna część cytadeli (1) | Skaza herezji | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Możesz już wznowić przemarsz, docierając po kilku chwilach do obszaru z naładowaną żółtą kulą. Zanim cokolwiek więcej zrobisz rozejrzyj się tu za stronicą Księgi Umarłych (poboczne zadanie [Księga Umarłych]). Po odnalezieniu sekretu wybierz ścieżkę prowadzącą na południe. Po znalezieniu się w pokazanym na powyższym screenie miejscu zostaniesz zmuszony do rozwiązania nowej zagadki.

3 - Odszukaj skrybę - północna część cytadeli (1) | Skaza herezji | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry
Zacznij od uaktywnienia umiejętności Rozdzieracz Duszy - Odszukaj skrybę - północna część cytadeli (1) | Skaza herezji | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Zacznij od uaktywnienia umiejętności Rozdzieracz Duszy. Pierwszą połówkę duszy oddeleguj do zadania wejścia w interakcję z obrotowym mechanizmem (screen 1). Po odblokowaniu sobie przejścia przełącz się na drugą połówkę i przeciągnij do miejsca startu dużą ruchomą platfomę (screen 2).

4 - Odszukaj skrybę - północna część cytadeli (1) | Skaza herezji | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry
Powróć do swojej fizycznej formy, wskocz na przepchniętą przed chwilą platformę (screen 1) i raz jeszcze załącz umiejętność Rozdzieracz Duszy - Odszukaj skrybę - północna część cytadeli (1) | Skaza herezji | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Powróć do swojej fizycznej formy, wskocz na przepchniętą przed chwilą platformę (screen 1) i raz jeszcze załącz umiejętność Rozdzieracz Duszy. Pierwsza połówka musi ponownie zostać wysłana do skorzystania z obrotowego mechanizmu. Drugą połówkę wykorzystaj natomiast do przepchnięcia platformy ze skamieniałą postacią Śmierci (screen 2). Powróć do fizycznej postaci i udaj się na południowy-wschód. Zbadaj na sam początek nową okolicę, dzięki czemu odnajdziesz zwój Szafarza.