Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Darksiders 2 - poradnik do gry

Darksiders 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Znajdź drugą duszę (2) | Sędzia | Darksiders 2 poradnik Darksiders 2

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

Znajdź drugą duszę #2

Pozbieraj przedmioty pozostawione przez wszystkich wrogów (w tym bossa), a także rozejrzyj się za nową skrzynią, Monetą Przewoźnika oraz zwojem Szafarza (musisz jedynie zbliżyć się do znaków wymalowanych na ścianie) - Znajdź drugą duszę (2) | Sędzia | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Pozbieraj przedmioty pozostawione przez wszystkich wrogów (w tym bossa), a także rozejrzyj się za nową skrzynią, Monetą Przewoźnika oraz zwojem Szafarza (musisz jedynie zbliżyć się do znaków wymalowanych na ścianie). Po zbadaniu okolicy wybierz korytarz prowadzący do północnych drzwi. Po znalezieniu się w nowym miejscu użyj Nakazu na kręgu przyzwania i wyślij Martwego Lorda do pokazanej na powyższym screenie płyty naciskowej.

Ustaw Uchwyt Śmierci jako aktywną umiejętność i podejdź do lewej ściany (powyższy screen) - Znajdź drugą duszę (2) | Sędzia | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Ustaw Uchwyt Śmierci jako aktywną umiejętność i podejdź do lewej ściany (powyższy screen). Przystąp do biegu po ścianie, odbijając się od niej po dotarciu do narożnika. Kontynuuj bieg aż dotrzesz do niewielkiej półki. Zanim ruszysz dalej zajrzyj do tutejszej skrzyni.

Podejdź do kolejnej ściany i rozpocznij nowy bieg - Znajdź drugą duszę (2) | Sędzia | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Podejdź do kolejnej ściany i rozpocznij nowy bieg. Bardzo ważną informacją jest to, że pod sam koniec musisz odbić się od ściany i namierzyć swojego pomocnika (powyższy screen), przyciągając się do niego z pomocą Uchwytu Śmierci (w przeciwnym wypadku nie zdołasz dobiec do nowej półki).

Skorzystaj z wąskiego przejścia, odnajdując po drodze stronicę Księgi Umarłych (poboczne zadanie [Księga Umarłych]) - Znajdź drugą duszę (2) | Sędzia | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Skorzystaj z wąskiego przejścia, odnajdując po drodze stronicę Księgi Umarłych (poboczne zadanie [Księga Umarłych]). Zwróć się teraz w stronę pokazanego na powyższym screenie interaktywnego zaczepu. Wykonaj skok w jego stronę, chwytając się go z użyciem Uchwytu Śmierci.

Zaczekaj aż Śmierć wespnie się na górny balkonik i ruszaj dalej - Znajdź drugą duszę (2) | Sędzia | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Zaczekaj aż Śmierć wespnie się na górny balkonik i ruszaj dalej. Zatrzymaj się po powrocie do głównego pomieszczenia. Wejdź w interakcję z prawym przełącznikiem (powyższy screen) i dokładnie obejrzyj filmik informujący Cię o nowo odblokowanych miejscach.

Zacznij od zlokalizowania dziury, dzięki której można powrócić na niższy poziom - Znajdź drugą duszę (2) | Sędzia | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Zacznij od zlokalizowania dziury, dzięki której można powrócić na niższy poziom. Zbliż się ponownie do dużej przepaści, ale teraz dla odmiany wybierz się w prawo (czyli w stronę stojącego na płycie naciskowej Martwego Lorda). Zatrzymaj się w pokazanym na powyższym screenie miejscu, przystępując do wspinaczki (pomóż sobie oczywiście Uchwytu Śmierci).

Skorzystanie z interaktywnego zaczepu odblokowało Ci dostęp do dwóch dobrze ukrytych przedmiotów - Znajdź drugą duszę (2) | Sędzia | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Skorzystanie z interaktywnego zaczepu odblokowało Ci dostęp do dwóch dobrze ukrytych przedmiotów. Na dolnej półce pozostawiono mianowicie artefakt dynastii Etu-Goth (poboczne zadanie [Zaginione artefakty]), a na górnej skrzynię (powyższy screen).

Po zebraniu obu sekretów powróć na dół i ponownie skorzystaj z interaktywnego zaczepu - Znajdź drugą duszę (2) | Sędzia | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Po zebraniu obu sekretów powróć na dół i ponownie skorzystaj z interaktywnego zaczepu. Tym razem po złapaniu się krawędzi zacznij przemieszczać się w prawo, dzięki czemu powrócisz do zbadanego już korytarza na górnym balkoniku (powyższy screen).

[WSKAZÓWKA: Możesz też oczywiście powtórzyć kroki związane z dotarciem do Martwego Lorda, tyle że zajęłoby to więcej czasu.]

Po powrocie na górny balkonik (ten z przełącznikiem) skieruj się w stronę zignorowanych wcześniej zachodnich drzwi (powyższy screen), wpadając po drodze na kilka szkieletów - Znajdź drugą duszę (2) | Sędzia | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Po powrocie na górny balkonik (ten z przełącznikiem) skieruj się w stronę zignorowanych wcześniej zachodnich drzwi (powyższy screen), wpadając po drodze na kilka szkieletów. Wyeliminuj wszystkie potwory i wejdź do nowego pomieszczenia.

W nowym pomieszczeniu spotkasz kościanych mistrzów oraz nieumarłych drapieżców, aczkolwiek odniesienie zwycięstwa nie powinno Ci sprawić większych kłopotów - Znajdź drugą duszę (2) | Sędzia | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

W nowym pomieszczeniu spotkasz kościanych mistrzów oraz nieumarłych drapieżców, aczkolwiek odniesienie zwycięstwa nie powinno Ci sprawić większych kłopotów. Po wygranej bitwie zbadaj zawartość dwóch okolicznych skrzyń, odnajdując w jednej z nich szkieletowy klucz.

Powróć do poprzedniego pomieszczenia (tego z Martwym Lordem) i zeskocz na niższy poziom - Znajdź drugą duszę (2) | Sędzia | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Powróć do poprzedniego pomieszczenia (tego z Martwym Lordem) i zeskocz na niższy poziom. Musisz teraz powrócić do mijanych wcześniej i pokazanych na powyższym screenie drzwi. Rozpraw się z nową grupką kościanych wojowników, po czym skorzystaj ze szkieletowego klucza w celu odblokowania sobie wejścia do drugiej wieży.

Tradycyjnie już radzę rozpocząć od zanurkowania, odnajdując pod wodą Monetę Przewoźnika - Znajdź drugą duszę (2) | Sędzia | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Tradycyjnie już radzę rozpocząć od zanurkowania, odnajdując pod wodą Monetę Przewoźnika. Wyjdź z wody i w pokazanym na powyższym screenie miejscu przystąp do wspinaczki, używając naturalnie Uchwytu Śmierci.

Ponownie użyj wspomnianego wyżej gadżetu na drugim zaczepie - Znajdź drugą duszę (2) | Sędzia | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Ponownie użyj wspomnianego wyżej gadżetu na drugim zaczepie. Zaczekaj aż Śmierć dotrze do nowej krawędzi, odchyl się do tyłu i wykonaj skok w stronę pokazanego na powyższym screenie trzeciego zaczepu, którego musisz chwycić się w locie.

Bądź gotowy do chwycenia się czwartego zaczepu po tym jak sterowana postać zbliży się do nowej ściany - Znajdź drugą duszę (2) | Sędzia | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Bądź gotowy do chwycenia się czwartego zaczepu po tym jak sterowana postać zbliży się do nowej ściany. Wykonaj pionowy bieg po ścianie i odbij się od niej, skupiając się na złapaniu pokazanego na powyższym screenie piątego zaczepu.

Zaczekaj aż Śmierć dotrze do nowej interaktywnej krawędzi i przesuń się maksymalnie w lewo - Znajdź drugą duszę (2) | Sędzia | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Zaczekaj aż Śmierć dotrze do nowej interaktywnej krawędzi i przesuń się maksymalnie w lewo. Odchyl się do tyłu i doskocz do pokazanego na powyższym screenie ostatniego szóstego zaczepu.

Ostatnią czynność akrobatyczną musisz wykonać po tym jak Śmierć chwyci się najwyżej położonej interaktywnej krawędzi, a mianowicie odchylić się do tyłu i zdecydować się na skok w stronę centralnej platformy - Znajdź drugą duszę (2) | Sędzia | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Ostatnią czynność akrobatyczną musisz wykonać po tym jak Śmierć chwyci się najwyżej położonej interaktywnej krawędzi, a mianowicie odchylić się do tyłu i zdecydować się na skok w stronę centralnej platformy. Podejdź do drugiej zagubionej duszy żeby ją zabrać.

Tradycyjnie już tuż po zdobyciu duszy zostaniesz zmuszony do pokonania nowych potworów - Znajdź drugą duszę (2) | Sędzia | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Tradycyjnie już tuż po zdobyciu duszy zostaniesz zmuszony do pokonania nowych potworów. Tym razem będą to nieumarły tyran w towarzystwie kościanych mistrzów. Zacznij od zaatakowania mistrzów, ale uważaj na bardzo silne i szybkie ataki tyrana, częściej niż zazwyczaj polegając na unikach. Z racji niewielkiego obszaru pola bitwy warto również stosować umiejętności obszarowe. Tyranem zajmij się dopiero po zabiciu wszystkich mistrzów.