Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Darksiders 2 - poradnik do gry

Darksiders 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zguba - część II | POZOSTAŁE ZADANIA POBOCZNE | Darksiders 2 poradnik Darksiders 2

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

Zguba - część II

Odblokowanie zadania

Misję tę możesz odblokować w trakcie rozgrywania głównego zadania [Górskie Łzy] - Zguba - część II | POZOSTAŁE ZADANIA POBOCZNE | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Misję tę możesz odblokować w trakcie rozgrywania głównego zadania [Górskie Łzy]. Na samym początku wspomnianego zadania czeka Cię mianowicie spotkanie z Karnem przebywającym w północno-zachodniej części lokacji [Dolina Skalmistrza]. W trakcie rozmowy wybierz prawą górną opcję dialogową, czyli Pomoc.... Pradawny poprosi Cię o pomoc w odzyskaniu pewnego nakrycia głowy z Podmokłego Fortu.

Znajdź hełm Karna

1 - Zguba - część II | POZOSTAŁE ZADANIA POBOCZNE | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry
Poszukiwany obiekt to hełm czeladnika i odnajdziesz go w trakcie wizyty w lokacji [Podmokły Fort] w ramach głównego zadania [Górskie Łzy] - Zguba - część II | POZOSTAŁE ZADANIA POBOCZNE | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Poszukiwany obiekt to hełm czeladnika i odnajdziesz go w trakcie wizyty w lokacji [Podmokły Fort] w ramach głównego zadania [Górskie Łzy]. W początkowej fazie zadania przystąpisz do eksploracji wschodniej części fortu. Odszukaj pojedyncze południowe pomieszczenie, w którym stacza się bitwę między innymi ze skalniakiem. Po zakończonych walkach zabierz hełm z jednego ze stolików.

Zanieś hełm Karnowi

Na poszukiwania Karna najlepiej wyruszyć dopiero po zaliczeniu głównego zadania [Górskie Łzy], czyli po opuszczeniu Podmokłego Fortu - Zguba - część II | POZOSTAŁE ZADANIA POBOCZNE | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Na poszukiwania Karna najlepiej wyruszyć dopiero po zaliczeniu głównego zadania [Górskie Łzy], czyli po opuszczeniu Podmokłego Fortu. Powinieneś go mianowicie odnaleźć w miejscu rozgrywania kolejnego głównego zadania [Wiara góry przenosi], a konkretnie przy wejściu do lokacji [Zagubiona Świątynia]. Porozmawiaj z Pradawnym, wybierając opcję dialogową Oto twój hełm.... Nagrody za wykonanie zadania to 219 punktów doświadczenia i 1200 sztuk złota.