Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Darksiders 2 - poradnik do gry

Darksiders 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wróć do Kryształowej Wieży | Kostur Arafaela | Darksiders 2 poradnik Darksiders 2

Wróć do Kryształowej Wieży

Skorzystaj oczywiście z nowo odblokowanego wschodniego przejścia - Wróć do Kryształowej Wieży | Kostur Arafaela | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Skorzystaj oczywiście z nowo odblokowanego wschodniego przejścia. W trakcie eksploracji wąskich korytarzy i niewielkich pomieszczeń rozglądaj się za nową skrzynią oraz za artefaktem dynastii Etu-Goth (poboczne zadanie [Zaginione artefakty]). Ruszaj dalej, docierając do zdecydowanie większej sali.

Odłóż na chwilę używaną broń, obróć się w prawo i doskocz do pokazanej na powyższym screenie górnej półki, odnajdując na niej unikatową dodatkową broń o nazwie Pięści Elhazara - Wróć do Kryształowej Wieży | Kostur Arafaela | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Odłóż na chwilę używaną broń, obróć się w prawo i doskocz do pokazanej na powyższym screenie górnej półki, odnajdując na niej unikatową dodatkową broń o nazwie Pięści Elhazara.

Możesz już wznowić przemarsz przez ruiny budynku - Wróć do Kryształowej Wieży | Kostur Arafaela | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Możesz już wznowić przemarsz przez ruiny budynku. Po drodze postaraj się odnaleźć Monetę Przewoźnika oraz pokazanego na powyższym screenie ostatniego dziesiątego upadłego anioła (poboczne zadanie [Księga Umarłych]), którego warto oczywiście dobić.

Dopiero po zabiciu wspomnianego wyżej anioła skorzystaj z pokazanej na powyższym screenie dziury w ścianie, dzięki czemu powrócisz na plac, na którym rozpoczynałeś misję - Wróć do Kryształowej Wieży | Kostur Arafaela | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Dopiero po zabiciu wspomnianego wyżej anioła skorzystaj z pokazanej na powyższym screenie dziury w ścianie, dzięki czemu powrócisz na plac, na którym rozpoczynałeś misję. Porozmawiaj tu z Uriel (także po to by zakończyć poboczne zadanie [Księga Umarłych]).

W celu zakończenia swojej wizyty na Ziemi powróć do portalu, który jak zapewne pamiętasz znajduje się wewnątrz jednego z pobliskich budynków (powyższy screen) - Wróć do Kryształowej Wieży | Kostur Arafaela | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

W celu zakończenia swojej wizyty na Ziemi powróć do portalu, który jak zapewne pamiętasz znajduje się wewnątrz jednego z pobliskich budynków (powyższy screen). Zdecyduj się na powrót do lokacji [Kryształowa Wieża] i wysłuchaj nowej rozmowy z Archontem. Nagrody za zaliczenie tego etapu to 3700 punktów doświadczenia i 12000 sztuk złota. Gra automatycznie rozpocznie ponadto nowe główne zadanie [Skaza herezji].

[WSKAZÓWKA: Gra nie pozwoli Ci zabrać ze sobą żadnej unikalnej broni palnej spośród tych, które używałeś podczas pobytu na Ziemi. Musisz w rezultacie powrócić do wcześniej wykorzystywanych elementów ekwipunku.]