Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Darksiders 2 - poradnik do gry

Darksiders 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przetrwaj Psychameron (1) | Bazyleus | Darksiders 2 poradnik Darksiders 2

Przetrwaj Psychameron

Wizytę w lokacji [Psychameron] rozpoczniesz w niezbyt przyjaznych okolicznościach, albowiem od razu zmuszony zostaniesz do stoczenia dość trudnej bitwy - Przetrwaj Psychameron (1) | Bazyleus | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Wizytę w lokacji [Psychameron] rozpoczniesz w niezbyt przyjaznych okolicznościach, albowiem od razu zmuszony zostaniesz do stoczenia dość trudnej bitwy. Pierwsza część walk to pojedynek z dwoma nieumarłymi tyranami. Koniecznie unikaj szybkich ataków tych potworów, a własne ciosy wyprowadzaj z pomocą Uchwytu Śmierci. Podobnie jak w przypadku innych potyczek z silnymi potworami, skup się na atakowaniu jednego wybranego przez siebie tyrana, tak by przez niemal cały czas trwania bitwy nie trzeba było bronić się przed dwoma stworami.

Druga część bitwy to pojedynek z kilkoma nieumarłymi drapieżcami oraz jeszcze jednym nieumarłym tyranem - Przetrwaj Psychameron (1) | Bazyleus | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Druga część bitwy to pojedynek z kilkoma nieumarłymi drapieżcami oraz jeszcze jednym nieumarłym tyranem. Radzę w pierwszej kolejności zająć się drapieżcami, szczególnie że powinny one dość szybko ginąć. Tyrana zostaw sobie na koniec.

Po zakończonych walkach pozbieraj przedmioty porzucone przez pokonane potwory i skieruj się w stronę widocznej w oddali bramy - Przetrwaj Psychameron (1) | Bazyleus | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Po zakończonych walkach pozbieraj przedmioty porzucone przez pokonane potwory i skieruj się w stronę widocznej w oddali bramy. Wejdź do środka i na początek dotrzyj do południowej półki (bardzo łatwa wspinaczka - powyższy screen), odnajdując skrzynię. Powróć na dół, ustaw się w kręgu przyzwania i skorzystaj z umiejętności Nakaz.

Po tym jak Śmierć przyzwie sobie na pomoc obu Martwych Lordów ustaw się na pokazanej na powyższym screenie platformie - Przetrwaj Psychameron (1) | Bazyleus | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Po tym jak Śmierć przyzwie sobie na pomoc obu Martwych Lordów ustaw się na pokazanej na powyższym screenie platformie. Po wykonaniu tej czynności wyślij swoich pomocników na dwie okoliczne płyty naciskowe (jedna z płyt odpowiedzialna jest za podniesienie platformy, na której stoisz, a druga obniża okoliczne kraty). Możesz już przejść do dużej pieczary.

Pozbądź się przebywających w okolicy nieumarłych skarabeuszy, po czym zlokalizuj nowy krąg przyzwania i w dobrze poznany sposób użyj Nakazu do przywołania dwóch Martwych Lordów - Przetrwaj Psychameron (1) | Bazyleus | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Pozbądź się przebywających w okolicy nieumarłych skarabeuszy, po czym zlokalizuj nowy krąg przyzwania i w dobrze poznany sposób użyj Nakazu do przywołania dwóch Martwych Lordów. Pierwszego pomocnika wyślij do pokazanej na powyższym screenie lewej płyty naciskowej, doprowadzając do podniesienia się mostu zwodzonego.

[WSKAZÓWKA: Skarabeusze panoszą się po całym lochu, tak więc w dalszym opisie nie są one wymienione, tym bardziej, że nie stanowią praktycznie żadnego wyzwania. Co więcej, eliminacją wielu z nich mogą zajmować się kontrolowani przez Ciebie Martwi Lordowie.]

Podejdź do zamkniętej kraty i wyślij drugiego z Martwych Lordów do znajdującej się za nią nowej płyty (powyższy screen) - Przetrwaj Psychameron (1) | Bazyleus | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Podejdź do zamkniętej kraty i wyślij drugiego z Martwych Lordów do znajdującej się za nią nowej płyty (powyższy screen). Wykonanie tej akcji doprowadzi do odblokowania przejścia do dalszej części eksplorowanego obszaru.

Skieruj się na wschód - Przetrwaj Psychameron (1) | Bazyleus | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Skieruj się na wschód. Po dotarciu do zamkniętych drzwi obróć się na południe i nakaż jednemu z Martwych Lordów (gra sama wybierze który z nich ma to być) udanie się do pokazanej na powyższym screenie płyty naciskowej. Zatrzymanie się na wspomnianej płycie doprowadzi do odblokowania dostępu do znajdującej się za pomocnikiem skrzyni.

[WSKAZÓWKA: Nie przejmuj się skarabeuszami atakującymi Martwych Lordów, bo nic im nie grozi i wspomniane stwory nie doprowadzą do przedwczesnego zejścia pomocników z płyt naciskowych.]

Wybierz z rozwijanego menu umiejętność Uchwyt Śmierci - Przetrwaj Psychameron (1) | Bazyleus | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Wybierz z rozwijanego menu umiejętność Uchwyt Śmierci. Wykonaj teraz skok w stronę Martwego Lorda stojącego po drugiej stronie przepaści i przyciągnij się do niego wciskając w odpowiednim momencie środkowy przycisk myszy. Skorzystaj oczywiście z okazji i zajrzyj do wspomnianej wcześniej skrzyni.

Ustaw się przy Martwym Lordzie, obróć na północ i zlokalizuj pokazaną na powyższym screenie kolejną płytę naciskową - Przetrwaj Psychameron (1) | Bazyleus | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Ustaw się przy Martwym Lordzie, obróć na północ i zlokalizuj pokazaną na powyższym screenie kolejną płytę naciskową. Nakaż jednemu ze swoich pomocników żeby się do niej udał. Po wykonaniu tej czynności powtórz trik z Uchwytem Śmierci, czyli wykonaj skok w stronę Martwego Lorda, a następnie się do niego przyciągnij.

Przystąp do eksploracji nowej części lochu - Przetrwaj Psychameron (1) | Bazyleus | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Przystąp do eksploracji nowej części lochu. Skieruj się mianowicie na północ, a następnie doskocz do pionowego drewnianego słupa i zacznij zjeżdżać po nim na dół. Wejdź do nowego pomieszczenia, w którym czeka Cię kolejna zagadka. Użyj Nakazu po ustawieniu się w kręgu przyzwania, po czym przystąp do rozwiązywania zagadki.

1) Wyślij Martwego Lorda do środkowego przełącznika - Przetrwaj Psychameron (1) | Bazyleus | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

1) Wyślij Martwego Lorda do środkowego przełącznika. Doprowadzi to do nieznacznego obniżenia się platformy ze skrzynią.

2) Wyślij Martwego Lorda do prawego przełącznika - Przetrwaj Psychameron (1) | Bazyleus | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

2) Wyślij Martwego Lorda do prawego przełącznika. Doprowadzi to do całkowitego obniżenia się platformy ze skrzynią.

3) Wyślij Martwego Lorda do lewego przełącznika - Przetrwaj Psychameron (1) | Bazyleus | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

3) Wyślij Martwego Lorda do lewego przełącznika. Doprowadzi to do opuszczenia się krat blokujących dostępu do skrzyni.

Możesz już podejść do wspomnianej wyżej skrzyni (powyższy screen) i zabrać z niej szkieletowy klucz - Przetrwaj Psychameron (1) | Bazyleus | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Możesz już podejść do wspomnianej wyżej skrzyni (powyższy screen) i zabrać z niej szkieletowy klucz.

[WSKAZÓWKA: Zignoruj widoczne na mini-mapie dwie inne skrzynie, albowiem będziesz mógł je zbadać dopiero w dalszej części kampanii, a konkretnie po odblokowaniu umiejętności Władca Pustki (uaktywnianie portali).]

Udaj się do szybu z pionowym drewnianym słupem i powróć z jego pomocą na górę, na sam koniec odchylając się do tyłu i wykonując skok za siebie - Przetrwaj Psychameron (1) | Bazyleus | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Udaj się do szybu z pionowym drewnianym słupem i powróć z jego pomocą na górę, na sam koniec odchylając się do tyłu i wykonując skok za siebie. Po dotarciu do rozwidlenia popatrz do góry i złap się z pomocą Uchwytu Śmierci pokazanego na powyższym screenie zaczepu, docierając do półki z artefaktem dynastii Renagoth (poboczne zadanie [Zaginione artefakty]).

Powróć na dół, wybierz schody i użyj przełącznika do odblokowania sobie przejścia - Przetrwaj Psychameron (1) | Bazyleus | Darksiders 2 - Darksiders 2 - poradnik do gry

Powróć na dół, wybierz schody i użyj przełącznika do odblokowania sobie przejścia. Możesz już podejść do mijanych wcześniej zamkniętych drzwi (powyższy screen) i użyć na nich szkieletowego klucza.