Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja II - Mapa 3 (M3) | Mapy | Mapy Heroes VI Pirates of the Savage Sea poradnik Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea

Misja II - Mapa 3 (M3)

M3 - mapa obiektów: powierzchnia

1 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią - Misja II - Mapa 3 (M3) | Mapy | Mapy Heroes VI Pirates of the Savage Sea - Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry

1 - tajemna biblioteka (daje bohaterowi premię 1-3 mocy magicznej lub 1-3 do obrony przed magią. Ilość zdobytych punktów jest zależna od poziomu odwiedzającego [1-10: 1, 11-20: 2, 21-30: 3]. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

2 - stocznia (pozwala wybudować okręt za cenę 10 sztuk drewna i 2500 złota)

3 - zbrojmistrz (daje bohaterowi premię +1 do obrony na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

4 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenia bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

5 - kapliczka żywiołu wody (w następnej bitwie, wszystkie przyjazne stworzenia otrzymają w momencie zadania im obrażeń zaklęcie Tarcza Wodna)

6 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

7 - stajnia (zwiększają ilość punktów ruchu bohatera o 5. Heros może skorzystać z tego budynku raz na tydzień)

8 - kowal (daje bohaterowi premię +1 do siły ataku na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

9 - sztandar wojenny (zwiększa przywództwo i przeznaczenie bohatera o 5 w następnej bitwie, dodatkowo otrzymuje on 5 punktów ruchu. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

10 - ruiny (są strzeżone przez oddział wrogów - po ich pokonaniu bohater otrzyma cenny skarb lub dołączy do niego oddział przyjaznych istot)

11 - kapliczka matki ziemi (zwiększa ilość punktów życia wszystkich istot w armii bohatera o 10%. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

12 - arena (po pokonaniu strażników daje bohaterowi +2 do siły ataku lub obrony na stałe. Po walce stracone przez gracza oddziały wracają do życia)

13 - świątynia zadumy (zapewnia premię +10 do inicjatywy i +5 do siły ataku na czas następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

14 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

15 - ołtarz zniszczenia (na początku bitwy na wszystkie stworzenia przeciwnika spadnie Burza Ognia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)

16 - fala chaosu (w następnej bitwie na polu bitwy pojawi się sterowany przez komputer Czerw Otchłani, pożre losowy oddział stworzeń przeciwnika i zacznie go trawić. Aby uwolnic pożarty oddział, przeciwnik będzie musiał zabić Czerwia. Heros może odwiedzić to miejsce tylko raz)

17 - kapliczka demonów (zapewnia premię +5 do siły ataku i przeznaczenia do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)

18 - wrota żywiołów (pozwalają rekrutować w nich oddziały żywiołaków)

19 - miasta

20 - miasto Rady Piratów (nie można go zdobyć)

21 - fort (pozwala przejąć kontrolę nad okolicznym terenem)

T - tartak (daje 2 sztuki drewna dziennie)

R - kopalnia rudy (daje 2 sztuki rudy dziennie)

K - kopalnia kryształów (daje 1 kryształ dziennie)

Z - kopalnia złota (daje 1000 sztuk złota dziennie)

X - wejście do Zatopionej Świątyni