Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przeciwzaklęcie | Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZG) poradnik Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Przeciwzaklęcie

Cele: uwolnić Ciele z fortu kultystów, odszukać trzy Święte Nasiona, zająć trzy Wrota Żywiołów

Nagroda: Amulet Morskiego Elfa, 24 000 XP, +5 obrona przed magią

Bohaterka, którą musimy uwolnić znajduje się w Forcie Świątyni (M1,5) w połowie drogi między Fukamishiro a miastem, którym zarządza Rady Piratów. Jest to centralny obszar drugiej wyspy i jeśli do tej pory go nie podbiliśmy nadeszła najwyższa pora aby to uczynić. Obrona fortecy jest szczątkowa i nasz główny bohater powinien pokonać ją bez najmniejszych problemów, nawet pomimo obecności kilku kirinów w garnizonie. Po pokonaniu wojsk kultystów, Ciele dołączy do nas i poprosi nas o zgromadzenie trzech Świętych Nasion. Jako, że nowoprzybyła bohaterka posiada już jedno z nich, Crag Hack musi zgromadzić dwa pozostałe. Nasiona znajdują się na drugiej (M1,10) i trzeciej (M1,11) wyspie w lokacjach bronionych przez neutralne potwory. Po zgromadzeniu wszystkich trzech ziaren Falagar otworzy nam drogę na ostatnią, centralną wyspę.

Ciele jest więźniem w fortecy Świątyni w samym centrum drugiej wyspy. - Przeciwzaklęcie | Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZG) - Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry
Ciele jest więźniem w fortecy Świątyni w samym centrum drugiej wyspy.

Ostatnim naszym celem jest zdobycie i utrzymanie kontroli nad trzema Wrotami Żywiołów. Lądowanie na wyspie wulkanicznej przeprowadzamy na północnej plaży (M1,12) a stamtąd kierujemy się bezpośrednio na najbliższego przeciwnika - mnicha Zhaoyu. Po krótkiej walce możemy przejąć we władanie pierwsze Wrota Żywiołów (M1,13) a jeśli potrzebujemy uzupełnić nasze siły możemy wykorzystać portal do rekrutacji żywiołaków. Następnie kierujemy się w głąb wyspy. Po drodze będziemy mijali Ołtarz zniszczenia (M3,15) - jeśli odwiedzimy go przed walką, w następnym starciu na wojska wroga spadnie deszcz ognia. Warto skorzystać z tej okazji, gdyż kawałek dalej spotkamy kolejnego oponenta - samuraja Kalindrę. Tak jak poprzedni heros, tak i ona broni dostępu do kolejnych wrót, które musimy przejąć (M1,14). Dzięki wsparciu Ołtarza zniszczenia oraz nowo nabytych żywiołaków walka szybko zakończy się naszym zwycięstwem a my wypełnimy drugi z trzech celów misji. Kontynuując naszą drogę na północ omijamy Falę chaosu (M3,16). Budynek ten przywołuje w walce Czerwia Otchłani, aby pożarł jeden z oddziałów wroga - bonus ten wykorzystamy dopiero przed ostatnią walką. W tej chwili powinniśmy skupić się na walkce z mniszką Chiyoko - obrońcą ostatnich Wrót Żywiołów. Po jej pokonaniu wystarczy przejąć pobliski portal (M1,15) a droga do Himiko (M1,16) stanie otworem.

Miejsce lądowania na wulkanie - w oddali widać Wrota Żywiołów i ich obrońcę. - Przeciwzaklęcie | Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZG) - Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry
Miejsce lądowania na wulkanie - w oddali widać Wrota Żywiołów i ich obrońcę.