Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Meduza (1,5) | Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZG) poradnik Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Meduza (1/5)

Cele: uciec z Zatopionej Świątyni

Nagroda: 120 000 XP

Jeśli zamierzamy powstrzymać kapłankę Himiko i pokrzyżować jej plany musimy w pierwszej kolejności wydostać się na powierzchnię. Grę rozpoczynamy w podwodnym więzieniu upadłych Naga (M2,1). Kierując się na południe natrafimy na dużą komnatę pełną zwojów z zaklęciami, które warto przekazać naszemu głównemu bohaterowi - będą one pomocne w nadchodzących starciach. Ponieważ zachodnie drzwi są zamknięte (obszar ukryty za nimi zbadamy później) a wschodnia część mapy to ślepy zaułek pozostaje nam kontynuować podróż na południe. Kolejna komnata jest pełna wojsk świątyni pilnujących jeńców oraz różnego rodzaju kapliczek - to w tym miejscu zbierzemy nasze pierwsze wojska potrzebne w dalszej części przygody. Na końcu naszej drogi będzie oczekiwał na nas okręt (M2,2), którym wydostaniemy się na powierzchnię a tym samym ukończymy aktualne zadanie.

Brawurowa ucieczka z Zatopionej Świątyni. Wir wyniesie nas na powierzchnię. - Meduza (1,5) | Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZG) - Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry
Brawurowa ucieczka z Zatopionej Świątyni. Wir wyniesie nas na powierzchnię.