Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja II - Mapa 2 (M2) | Mapy | Mapy Heroes VI Pirates of the Savage Sea poradnik Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea

Misja II - Mapa 2 (M2)

mapa fabularna i obiektów: podziemia

1 - lokacja startowa drugiej misji - Misja II - Mapa 2 (M2) | Mapy | Mapy Heroes VI Pirates of the Savage Sea - Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry

1 - lokacja startowa drugiej misji

2 - okręt - ucieczka z więzienia (Meduza (1/5))

3 - armia świątyni broniąca Miecz Króla Piratów (Król piratów)

4 - kapliczka lodowej perły (zapewnia +10 do inicjatywy do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)

5 - kryształ mocy (daje bohaterowi+1 do mocy magicznej na stałe. Heros może odwiedzić ten obiekt tylko raz)

6 - ślepa kapłanka (podnosi przeznaczenia bohatera o 5 w czasie następnej bitwy. Heros może skorzystać z tego obiektu raz na walkę)

7 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

X - wyjście z zachodniej części Zatopionej Świątyni