Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja I - Mapa 2 (M2) | Mapy | Mapy Heroes VI Pirates of the Savage Sea poradnik Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea

Misja I - Mapa 2 (M2)

mapa fabularna i obiektów: podziemia

1 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe - Misja I - Mapa 2 (M2) | Mapy | Mapy Heroes VI Pirates of the Savage Sea - Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry

1 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

2 - piekielna kuźnia (zapewnia premię +5 do mocy ataku i siły magicznej do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)

3 - symbol Arkatha (zapewnia premię +5 do obrony i obrony przed magią do końca tygodnia. Heros może skorzystać z tego obiektu raz w tygodniu)

4 - kamień oświecenia (daje bohaterowi 2500 XP. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

5 - Kapelusz Kapitana (Znajdź Kapelusz Kapitana)

6 - Zbroja Pirata (Dziedzictwo wielkiego pirata)

X1, X2, X3, X4 - wyjścia z podziemi odpowiadające wejściom na mapie M1