Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Gniazdo Burz (4,4) | Misja 1 - Przypadki kapitana Hacka (ZG) poradnik Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Gniazdo Burz (4/4)

Cele: pokonać Ptaka Gromu

Nagroda: 120 000 XP

Trudność ostatniej części misji waha się zależnie od tego, jak szybko udało nam się dotrzeć do tunelu i jak dużą dysponujemy armią. Im więcej czasu zajmowała nam przygoda na powierzchni tym silniejsi będą przeciwnicy pod ziemią. Pierwsza część przeprawy blokowana jest przez oddziały żywiołaków ziemi. Walka z nimi nie powinna sprawiać nam większych trudności, gdyż są one dosyć wolne na polu walki i bardzo łatwo jest zredukować ich liczbę za pomocą jednostek strzelających na dystans, takich jak gobliny, centaury czy krwawookie cyklopy. Ranne żywiołaki dobijamy furiami a jeśli to nie wystarczy to atakujemy najpierw majarzami aby wymusić kontratak a następnie orkami. Przy odrobinie wprawy powinniśmy pokonać wszystkich przeciwników z minimalnymi stratami. Druga część podziemi jest znacznie trudniejsza, gdyż napotkamy tutaj duże oddziały żywiołków ognia. O ile jest to możliwe (zależnie od wielkości naszej armii) pozwalamy przeciwnikowi na wycofanie się i unikamy konfrontacji. Jeśli już zostaniemy zmuszeni do walki konieczna będzie gra zachowawcza tak, aby oszczędzić wojska na kolejne starcia. Po wyjściu z tunelu (M1,X2) odwiedzamy ślepą kapłankę (M1,16), tajemną bibliotekę (M1,12) i kapliczkę aniołów (M1,17). Uzyskane bonusy przydadzą się przy następnym starciu. Droga na północ (M1,12) automatycznie rozpocznie ostateczną konfrontację.

Podążając ścieżką na północ rozpoczniemy walkę z Ptakiem Gromu. - Gniazdo Burz (4,4) | Misja 1 - Przypadki kapitana Hacka (ZG) - Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry
Podążając ścieżką na północ rozpoczniemy walkę z Ptakiem Gromu.

Podczas walki z Ptakiem Gromu otrzymujemy do dyspozycji ściśle zdefiniowaną i do tego niewielką ilość wojska. Przeciwnik posiada kilkadziesiąt tysięcy punktów życia i potrafi zadawać po kilka tysięcy obrażeń za pomocą swoich ataków. Jednak dzięki dobrze obranej strategii możemy pokonać ptaszysko bez większych problemów. W pierwszej kolejności warto zwrócić uwagę na zdolności dostępne dla naszego przeciwnika. Wyładowanie Elektrostatyczne powoduje, że nasz oddział otrzymuje 1000 punktów obrażeń oraz dodatkowe 1000 za każdą sąsiadującą z nim jednostkę. Aby zminimalizować uszkodzenia wystarczy, że pomiędzy sojusznikami będzie przerwa wielkości jednego pola. Drugie silne zaklęcie to Uderzenia Piorunów: piorun uderza w docelową jednostkę przez trzy tury, zadając 3000 punktów obrażeń. I w tym przypadku możemy zminimalizować straty - wystarczy, że nasz oddział stanie obok drzewa obecnego na planszy a błyskawica trafi w konar. Uzbrojeni w powyższą wiedzę możemy rozpocząć walkę z Ptakiem Gromu. Jeśli jest to tylko możliwe wykorzystujemy zdolności specjalne naszych wojsk i odsuwamy je od siebie aby chronić je przed wyładowaniem elektrostatycznym. Jednostki będące pod wpływem uderzeń piorunów ustawiamy obok drzewa. Przez cały czas trwania walki musimy też odpowiednio wykorzystywać zdolność Szał krwi naszego bohatera. Ilekroć będzie dostępny drugi poziom powinniśmy użyć tej zdolności w celu wzmocnienia ataków naszych wojsk.

Szał krwi w użyciu - dzięki niemu nasi miażdży ciele będą zadawać po kilka tysięcy punktów obrażeń. - Gniazdo Burz (4,4) | Misja 1 - Przypadki kapitana Hacka (ZG) - Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry
Szał krwi w użyciu - dzięki niemu nasi miażdży ciele będą zadawać po kilka tysięcy punktów obrażeń.

Stosując się do powyższych rad po kilkunastu turach powinniśmy pokonać Ptaka Gromu i zakończyć pierwszą misję kampanii.