Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Meduza (4-5,5) | Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZG) poradnik Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea

Meduza (4/5)

Cele: ukończyć zadanie główne: "Przeciwzaklęcie"

Nagroda: 120 000 XP

Zadanie to wypełnia się automatycznie po zakończeniu misji "Przeciwzaklęcie" zgodnie z powyższym opisem. Jest to prawdopodobnie najłatwiej zdobyte 120 000 punktów doświadczenia w tej kampanii.

Meduza (5/5)

Cele: pokonać Himiko

Nagroda: 120 000 XP

W końcu udało nam się otworzyć drogę do sprawczyni całego zamieszania na Morzu Sztormów - kapłanki Himiko. Jako, że jest to ostatnia walka w tej kampanii, przed przystąpieniem do niej powinniśmy ukończyć wszystkie zadania poboczne, zebrać interesujące nas artefakty a następnie zrekrutować aktualnie dostępne oddziały. W drodze do Himiko możemy też ponownie odwiedzić Ołtarz zniszczenia oraz Falę chaosu - znacznie pomogą nam w ostatecznym starciu z upadłą Naga.

Himiko posiada w swojej armii Świętego Kirina - najsilniejszą jednostkę frakcji Świątynia. - Meduza (4-5,5) | Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZG) - Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry
Himiko posiada w swojej armii Świętego Kirina - najsilniejszą jednostkę frakcji Świątynia.

Starcie powinniśmy rozpocząć od zaatakowania koralowych kapłanek naszym bohaterem oraz centaurami, goblinami i krwawookimi cyklopami. Furie powinny uderzyć na kenshich lub świętego kirina - zależnie który z nich będzie w naszym zasięgu. Następnie powinniśmy koncentrować się na najszybszych jednostkach przeciwnika i bronić nasze jednostki zasięgowe. Podobnie jak przy walce z Ptakiem Gromu tak i tutaj wykorzystujemy Szał krwi dopiero po naładowaniu go do drugiego poziomu. Po wyeliminowaniu najszybszych jednostek wroga możemy usunąć pozostałe na polu walki mizu-kami i żarłaczy.

Po długiej i wyczerpującej walce Crag Hack ostatecznie rozprawia się z kapłanką oraz swoją piracką przeszłością a my możemy wykorzystać zdobytą broń rodową w kolejnych rozgrywkach. - Meduza (4-5,5) | Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZG) - Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry
Po długiej i wyczerpującej walce Crag Hack ostatecznie rozprawia się z kapłanką oraz swoją piracką przeszłością a my możemy wykorzystać zdobytą broń rodową w kolejnych rozgrywkach.