Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Legend of Grimrock - poradnik do gry

Legend of Grimrock - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Air Magic (Magia Powietrza) | Magia | Dragon Age II Dziedzictwo poradnik Legend of Grimrock

Każda szanująca się drużyna powinna posiadać przynajmniej jednego maga, wyszkolonego w co najmniej jednej szkole magii. Warto już na początku gry zdecydować, który z żywiołów będzie główną bronią maga i rozwijać go aż do zyskania ulepszonej wersji czaru "bolt". Wyuczenie się drugiej szkoły magii nie jest złym pomysłem, ale ograniczyłbym się do dwóch, inaczej taki mag będzie posiadał dużo zaklęć o niewielkiej mocy. pod koniec gry jest to już bardzo odczuwalne. Poniższy opis każdego odłamu magii żywiołów powinien ułatwić Ci wybór.

W Grimrocku zaklęć nie wybiera się po prostu z listy wyuczonych - inkantuje się je przy pomocy tabliczki z runami, którą posiada każdy mag - Air Magic (Magia Powietrza) | Magia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

W Grimrocku zaklęć nie wybiera się po prostu z listy wyuczonych - inkantuje się je przy pomocy tabliczki z runami, którą posiada każdy mag. Ze względu na taką mechanikę mamy do czynienia z dwoma zjawiskami niespotykanymi w innych grach:

  1. Prędkość rzucania czarów zależy wyłącznie od szybkich palców gracza
  2. Postać nie musi uczyć się czarów, wystarczy że pozna odpowiednią kombinację run.

Air Magic (Magia Powietrza)

Magia Powietrza to jedna z najpotężniejszych szkół. Jest bardzo uniwersalna, ponieważ praktycznie nie ma potworów odpornych na ten żywioł. Jest również szkołą najbardziej tajemniczą, ponieważ gra nie oferuje wszystkich zwojów tego rodzaju, więc odkrycie wszystkich zaklęć wymaga eksperymentowania... lub zajrzenia do tego poradnika ;]

Shock - Air Magic (Magia Powietrza) | Magia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Shock

  1. Wymagany poziom umiejętności: 4
  2. Zasięg: 1 kwadrat

Prosty, ale skuteczny czar zadający spore obrażenia. Przydatny zwłaszcza na początku gry. Jedna runa oznacza szybkie rzucanie, więc sprawdza się

Zostało jeszcze 51% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie