Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Legend of Grimrock - poradnik do gry

Legend of Grimrock - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poziom 7 - Ancient Chambers (Starożytne Komory) | Opis przejścia | Dragon Age II poradnik Legend of Grimrock

Poziom 7: Ancient Chambers (Starożytne Komory)

Ten poziom w porównaniu z poprzednim to wakacje - Poziom 7 - Ancient Chambers (Starożytne Komory) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Ten poziom w porównaniu z poprzednim to wakacje. Przyjdzie Ci się tutaj zmierzyć z kilkoma wymagającymi przeciwnikami, ale na tym etapie gry nie są już oni tak straszni. Zagadki również są mniej frustrujące, ale ciekawe. Taka chwila oddechu po uwięzieniu na 6 poziomie.

Przygodę w Komorach zaczniesz w korytarzach, po których licznie kręcą Się Szlamy - Poziom 7 - Ancient Chambers (Starożytne Komory) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Przygodę w Komorach zaczniesz w korytarzach, po których licznie kręcą Się Szlamy. W pierwszym pomieszczeniu (otwieranym pobliskim przyciskiem znajdziesz notkę od Tooruma, skrywającą się pod łachem leżącym na ziemi. Znajduje się tutaj również sekret, o którym poniżej (3).

W tym pomieszczeniu znajdziesz więcej Szlamów oraz grzybek i ziele do alchemii - Poziom 7 - Ancient Chambers (Starożytne Komory) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

W tym pomieszczeniu znajdziesz więcej Szlamów oraz grzybek i ziele do alchemii.

Aby otworzyć tę alkowę musisz wykonać bardzo prostą czynność, a mianowicie otworzyć w pomieszczeniach (1) i (2) wszystkie drzwi, poza południowymi drzwiami w punkcie (2) - Poziom 7 - Ancient Chambers (Starożytne Komory) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Aby otworzyć tę alkowę musisz wykonać bardzo prostą czynność, a mianowicie otworzyć w pomieszczeniach (1) i (2) wszystkie drzwi, poza południowymi drzwiami w punkcie (2). W alkowie znajdziesz Kolcze Nogawice, Noże do Rzucania oraz Topór Bojowy.

Północna część tunelu jest zawalona, a zatem jedyna droga prowadzi przez drzwi do zachodniej komory - Poziom 7 - Ancient Chambers (Starożytne Komory) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Północna część tunelu jest zawalona, a zatem jedyna droga prowadzi przez drzwi do zachodniej komory. Znajduje się tutaj Labirynt Cieni - prosta łamigłówka ze sporą ilością fantów do zebrania. Aby przemierzyć ten labirynt musisz poruszać się tylko po nieoświetlonych kwadratach, omijając szerokim łukiem światło pochodni. Nie będę rozrysowywał trasy przemierzania labiryntu, ponieważ na tym etapie gry nie powinieneś mieć już problemu z tak prostą zagadką. Wystarczy, że zapamiętasz, że wejście na oświetlony obszar przenosi Cię z powrotem pod drzwi wejściowe.

W dostępnych zaułkach tego labiryntu znajdziesz dwa Szlamowe Dzwonki (Slime Bells) do alchemii.

Tutaj znajduje się Zwój Ciemności - jest to zaklęcie odwrotne do Światła - Poziom 7 - Ancient Chambers (Starożytne Komory) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Tutaj znajduje się Zwój Ciemności - jest to zaklęcie odwrotne do Światła.

W pakamerce znajdującej się na tym filarze znajduje się Bransoleta z Twardego Kamienia (Hardstone Bracelet) - Poziom 7 - Ancient Chambers (Starożytne Komory) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

W pakamerce znajdującej się na tym filarze znajduje się Bransoleta z Twardego Kamienia (Hardstone Bracelet).Tuż obok, przy północnej ścianie znajdziesz również notkę od Tooruma dotyczącą tej części podziemia.

W tym (pozornie) ślepym zaułku znajdziesz Drewnianą Skrzynię, a w niej spory zapas jedzenia - Poziom 7 - Ancient Chambers (Starożytne Komory) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

W tym (pozornie) ślepym zaułku znajdziesz Drewnianą Skrzynię, a w niej spory zapas jedzenia. Znajduje się tutaj również ukryty przycisk, który pozwoli Ci dostać się do podwójnego sekretu.

Wciśnij przycisk w ścianie w punkcie (7) a podniesie się ściana, dając Ci dostęp do portalu (zaznaczonego na zielono), a ten zabierze Cię do tajnego pomieszczenia, w którym grasują małe Herdery - Poziom 7 - Ancient Chambers (Starożytne Komory) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Wciśnij przycisk w ścianie w punkcie (7) a podniesie się ściana, dając Ci dostęp do portalu (zaznaczonego na zielono), a ten zabierze Cię do tajnego pomieszczenia, w którym grasują małe Herdery. Po ich zgładzeniu przeszukaj pomieszczenie w poszukiwaniu Toporków do Rzucania, Bełtów do kuszy i jedzenia.

Na jednej ze ścian znajdziesz również kamień z wyrytą runą. Naciśnij go a podniesie się kolejna ściana - za nią znajdziesz kilka Lodowych Bomb.

To pomieszczenie jest oficjalnym celem twojej podróży przez cienie - Poziom 7 - Ancient Chambers (Starożytne Komory) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

To pomieszczenie jest oficjalnym celem twojej podróży przez "cienie". Krata, kontrolowana pobliską dźwignią pozwoli Ci wykorzystać ten zaułek jako schronienie w razie potrzeby salwowania się ucieczką z kolejnych korytarzy.

W tej okolicy roi się od Uggardianów, w dodatku jest tu dość ciasno i ciężko omijać ich ogniste kule - Poziom 7 - Ancient Chambers (Starożytne Komory) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

W tej okolicy roi się od Uggardianów, w dodatku jest tu dość ciasno i ciężko omijać ich ogniste kule. Najłatwiej jest wywabiać ich do punktu (9) i tam wykańczać ich pojedynczo. Wskocz do znajdującej się tutaj zapadni, a znajdziesz się w prostym sekrecie zawierającym Bransoletę Tirina. Znajdujący się obok portal zabierze Cię z powrotem na górę.

Aby dostać się do pomieszczenia za drzwiami musisz najpierw stanąć na płycie dociskowej w sąsiedniej komnacie - Poziom 7 - Ancient Chambers (Starożytne Komory) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Aby dostać się do pomieszczenia za drzwiami musisz najpierw stanąć na płycie dociskowej w sąsiedniej komnacie. Gdy tylko to zrobisz od razu wróć pod drzwi i rozwal znajdującego się tam Szlama. Zrób to możliwie szybko, ponieważ w komnacie z płytą otworzyły się ściany i wylało się zza nich znacznie więcej szlamów. Po zabiciu ich wszystkich zbierz znajdujący się za otwartymi drzwiami Żelazny Klucz oraz odszukaj w sąsiedniej komnacie Płaszcz Wróżbity.

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie