Świątynia Adanosa | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Świątynia Adanosa

1 - Wyjście z podziemi i handlarze - Świątynia Adanosa | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

1 - Wyjście z podziemi i handlarze

2 - Karella

3 - świątynia Adanosa, Selena

4 - wejście do jaskini Arcydemona

Pieczęć Bogini

Zleceniodawca: automatycznie po zaliczeniu zadania Kamienne klucze

Po wyjściu z podziemi (M7, 1) możesz zakupić ekwipunek u trzech handlarzy stojących na prawo od schodów - Świątynia Adanosa | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

Po wyjściu z podziemi (M7, 1) możesz zakupić ekwipunek u trzech handlarzy stojących na prawo od schodów. Po uczynieniu tego wejdź na ścieżkę i zacznij po niej iść. Po drodze będziesz musiał rozprawić się z małym oddziałem opętanych rycerzy i magów. Kiedy wszyscy padną trupem kontynuuj marsz przed siebie, aż dotrzesz do Karelli (M7, 2). Podczas rozmowy (za którą otrzymasz 3000 XP) dziewczyna rzuci ci wyzwanie, a ty będziesz musiał pokonać ją w pojedynku. Karella będzie atakować cię przy użyciu miecza więc wykonuj uniki i kontratakuj kiedy to tylko możliwe (obrazek powyżej).

Nagroda: 8000 XP, Sygnet lorda Hathona

Pieczęć Bogini II

Zleceniodawca: automatycznie po zaliczeniu zadania Pieczęć Bogini

Po pokonaniu Karelli ruszaj w stronę świątyni Adanosa (M7, 3) - Świątynia Adanosa | Opis przejścia gry Arcania Fall of Setarrif - Arcania: Fall of Setarrif - poradnik do gry

Po pokonaniu Karelli ruszaj w stronę świątyni Adanosa (M7, 3). Po drodze będziesz musiał rozprawić się z kilkoma opętanymi rycerzami i magami. Kiedy dotrzesz na miejsce zacznij walczyć z dwoma sługami arcydemona (obrazek powyżej). Przeciwnicy są dość szybcy i wytrzymali, więc zawczasu przygotuj się na batalię. Kiedy się z nimi rozprawisz wejdź do budynku i podejdź do opartej o ścianę Seleny. Po dialogu będziesz mógł wybrać jedną z trzech potężnych broni - buzdygan Wola Ethorna, miecz Prawo Ethorna lub kuszę Godność Ethorna. Wybierz oręż, który najbardziej ci odpowiada, a zadanie zakończy się. Teraz wystarczy skierować się do jaskini Arcydemona (M7, 4).

Nagroda: 18 000 XP

Podobało się?

0

Arcania: Fall of Setarrif

24 października 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl