Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeon Siege III - poradnik do gry

Dungeon Siege III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadanie poboczne - mediacje | Akt 3 | Dungeon Siege III poradnik Dungeon Siege III

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Zadanie poboczne - mediacje

Fiddlewick poprosi nas o rozsądzenie sprawy Kruga. W tym celu udajemy się do uwięzionego w celi potwora (M21,5). Niezależenie od tego, jaki wyrok wydamy, do naszej drużyny przyłączy się czarodziej Reinhart Manx. Jeżeli w rozmowie z nowoprzybyłym opowiemy się za odpuszczeniem win dla morderców legionu, dodatkowo zyskamy jego zaufanie.

Warto zwrócić uwagę, że w tym momencie będziemy posiadali kompletną już drużynę - otrzymamy za to czyn jesteśmy legionem (+4 do wytrzymałości).

Nasz wybór nie ma żadnego wpływu na dalszy bieg wydarzeń. - Zadanie poboczne - mediacje | Akt 3 | Dungeon Siege III - Dungeon Siege III - poradnik do gry
Nasz wybór nie ma żadnego wpływu na dalszy bieg wydarzeń.

Po ogłoszeniu werdyktu robotowi strażniczemu, wracamy do Fiddlewicka.

Następną prośbą goblina będzie rozstrzygnięcie sporu między dwoma arystokratami - w tym celu wychodzimy z Meisterhallu i udajemy się do Wielkiego Kapitularza (M18,X2). Po rozsądzeniu kłótników wracamy do Fiddlewicka, kończąc zadanie.

Sami sądzeni najlepiej przyjmą werdykt, wedle którego Baron ma rację. - Zadanie poboczne - mediacje | Akt 3 | Dungeon Siege III - Dungeon Siege III - poradnik do gry
Sami sądzeni najlepiej przyjmą werdykt, wedle którego Baron ma rację.

Wydany przez nas wyrok nie będzie miał żadnego wpływu na dalszy bieg wydarzeń.

M21 - Stonebridge

1 - Zadanie poboczne - mediacje | Akt 3 | Dungeon Siege III - Dungeon Siege III - poradnik do gry

M18 - wejście do Stonebridge

2 - Zadanie poboczne - mediacje | Akt 3 | Dungeon Siege III - Dungeon Siege III - poradnik do gry