Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeon Siege III - poradnik do gry

Dungeon Siege III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadanie główne - kłopoty w kryptach | Akt 3 | Dungeon Siege III poradnik Dungeon Siege III

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Zadanie główne - kłopoty w kryptach

Po tym, jak Mudgutter zleci nam to zadanie, wychodzimy z Meisterhallu i udajemy się w kierunku północnym, do krypt świętej krwi (M21,X2). Aby się tam dostać, będziemy musieli powiedzieć robotowi strażniczemu, że przysyła nas rada miasta. Przed samą kryptą warto porozmawiać ze Sweatcogiem (poważna usterka, M22,1) oraz Hermanem Holtzmanem (tajemnicze dziedzictwo, M22,2). Ten drugi da nam klucz do katakumb.

Ostrza są dla nas znacznie większym zagrożeniem, niż przeciwnicy. - Zadanie główne - kłopoty w kryptach | Akt 3 | Dungeon Siege III - Dungeon Siege III - poradnik do gry
Ostrza są dla nas znacznie większym zagrożeniem, niż przeciwnicy.

Po wejściu do krypty przebijamy się przez zastępy przeciwników i otwieramy sobie drogę do dalszej części podziemia przy użyciu wszędobylskich dźwigni (M22,3). Kolejność ich uruchamiania jest narzucona przez kierunek naszej eksploracji, zgubienie się jest więc całkowicie niemożliwe. Po drodze warto zbierać wszystko, co tylko znajdziemy na naszej drodze (trzy artefakty legionu pozwolą wypełnić tajemnicze dziedzictwo, kółko zębate - dowody sabotażu, natomiast listy z towarami - skradzione dostawy - patrz odpowiednie rozdziały solucji).

Dźwigni nie da się nie zauważyć. - Zadanie główne - kłopoty w kryptach | Akt 3 | Dungeon Siege III - Dungeon Siege III - poradnik do gry
Dźwigni nie da się nie zauważyć.

Pod koniec labiryntu przyjdzie nam zetrzeć się z bossem - szefem szajki przestępczej w Stonebridge. Pokonujemy go, zwinnie uchylając się przed jego dość silnymi atakami zasięgowymi i zadając jak najwięcej obrażeń.

Pojedynek z bandziorem jest dość wymagający, ale mamy już za sobą trudniejsze. - Zadanie główne - kłopoty w kryptach | Akt 3 | Dungeon Siege III - Dungeon Siege III - poradnik do gry
Pojedynek z bandziorem jest dość wymagający, ale mamy już za sobą trudniejsze.

Po wygranej walce wracamy do Mudguttera, by odebrać nagrodę - będziemy też mogli liczyć na jego wstawiennictwo podczas głosowania.

Jeżeli jeszcze tego nie zrobiliśmy, powinniśmy teraz zająć się zadaniem strajk!

M21 - Stonebridge

1 - Zadanie główne - kłopoty w kryptach | Akt 3 | Dungeon Siege III - Dungeon Siege III - poradnik do gry

M22 - Krypty świętej krwi część 1

2 - Zadanie główne - kłopoty w kryptach | Akt 3 | Dungeon Siege III - Dungeon Siege III - poradnik do gry