Red Dead Redemption - poradnik do gry

Red Dead Redemption - poradnik do gry

Red Dead Redemption - poradnik do gry

Bardzo dziki zachód. W poradniku do gry Red Dead Redemption znajduje się nim nie tylko opis przejścia kampanii, ale również informacje na temat minigier, broni, wyzwań i ukrytych postaci zwanych nieznajomymi.

Poradnik do gry Red Dead Redemption, stworzonej przez uznane studio Rockstar Games, zawiera kompletną solucję opisującą wszystkie zadania główne i poboczne wraz z różnymi ich wariantami. W tekście uwzględniono również wszystkie dodatkowe aktywności, takie jak hazard, obławy na bandytów, przypadkowe zdarzenia i wszelkiej maści wyzwania. W zestawieniu nie zabrakło też map terenu, przydatnych zarówno podczas wykonywania misji, jak i eksploracji Dzikiego Zachodu. Do poradnika dodano również listę wszystkich możliwych osiągnięć, minigierek, broni i strojów - co pozwala na ukończenie gry w 100%.

Oto pełna zawartość poradnika:

  • Opis przejścia wszystkich zadań głównych i pobocznych, również tych zlecanych przez poboczne osoby lub napotkane przypadkowo;
  • Zestaw przydatnych porad i informacji dotyczących mechaniki gry, walki, przestępczości i innych aspektów rozgrywki;
  • Szczegółowe mapy z zaznaczonymi ciekawymi lokacjami i obiektami;
  • Zestawienie wszystkich osiągnięć, strojów i broni;
  • Opis wyzwań: Sharpshooter, Survivalist, Master Hunter i Treasure Hunter;
  • Ilustracje pomagające w zrozumieniu treści poradnika.

Informacje o Red Dead Redemption - poradnik do gry

Autor : Artur Arxel Justyński

Poradnik zawiera : strony: 64, ilustracje: 657 .

Opis przejścia, wyzwania, aktywności

Ostatnia aktualizacja : 12 września 2016, odwiedź Opis przejścia, wyzwania, aktywności

Osiągnięcia

Ostatnia aktualizacja : 12 września 2016, odwiedź Osiągnięcia

Popularne strony w Red Dead Redemption - poradnik do gry

Red Dead Redemption - screen - 2011-09-08 - 219000Red Dead Redemption - screen - 2011-09-08 - 218999Red Dead Redemption - screen - 2011-09-08 - 218998Red Dead Redemption - screen - 2011-09-08 - 218997Red Dead Redemption - screen - 2010-09-13 - 194387Red Dead Redemption - screen - 2010-09-13 - 194386Red Dead Redemption - screen - 2010-09-13 - 194385Red Dead Redemption - screen - 2010-09-13 - 194384Red Dead Redemption - screen - 2010-09-13 - 194383

Komentarze Czytelników (32)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
09.06.2010 13:54
Stad
42
Hauptmann

freszcie :)
...chociaż w sumie to mam już 80% zaliczone

09.06.2010 15:07
odpowiedz
Dead Men
111
Generał

wow a ja już 100%

09.06.2010 16:00
odpowiedz
Stad
42
Hauptmann

good 4U

10.06.2010 22:01
odpowiedz
matek650
20
Asasyn

Super poradnik...

11.06.2010 10:44
odpowiedz
soil
31
Legionista

wydaje mi sie ze jest błąd w zakładce [ Podstawy ] Jak ukończyć grę na 100% - Misje główne są przemieszane z rzadkimi rodzajami broni. Chyba że tak powinno byc? ; p a poza tym świetne jak zwykle

11.06.2010 10:47
😊
odpowiedz
Arxel
157
Kostka Rubika

Poprawione.. :)

11.06.2010 12:05
odpowiedz
Matek17
22
Pretorianin

Poradnik do RDR , jak by on był potrzebny

11.06.2010 12:14
odpowiedz
LaMotta
10
Legionista

Matek17 - nie dość, że ktoś się natrudził, to Ty jeszcze wybrzydasz... Gra owszem, nie jest trudna (sam ukończyłem już na 100%), ale niektórym taki poradnik może się przydać - zwłaszcza do niektórych zadań wymaganych na 100%.

11.06.2010 14:24
odpowiedz
anymous
68
Generał

a jest na PC-ta???

11.06.2010 19:41
📄
odpowiedz
B@rt -=gdansk=-
62
Pretorianin

brakuje w strojach jeszcze jednego Deadly Assasin ktory dostawalo sie za preordera gry ;] dzieki niemu Dead Eye regenerowal sie szybciej (bynajmniej ver. xbox360) glownie to z nim przechodzilem gre. moze 2-3 razy chyba tylko zmienilem na inny ;p

11.06.2010 20:09
odpowiedz
LaMotta
10
Legionista

anymous - wersji na PC nie ma.
I nie chcę się czepiać, ale B@rt-=gdansk=- - sprawdź lepiej co znaczy słowo "bynajmniej", bo z "przynajmniej" za wiele raczej nie ma wspólnego ;)

12.06.2010 22:59
👍
odpowiedz
PIL
187
VoiceMaster

Skoro już mowa o słowach:

Arxel - > "deputy" (Justice in Pike's Basin) to raczej "zastępca" (szeryfa), a nie "poseł".

A poza tym poradnik pierwsza klasa ;)
Odwaliłeś kawał świetnej roboty.

LaMotta - > wersji na PC nie ma - ale pewnie będzie ;)

13.06.2010 15:15
😊
odpowiedz
Arxel
157
Kostka Rubika

B@rt -=gdansk=- ---> Brakuje tego, gdyż gry nie otrzymałem z pre-ordera.. :)
Jest jeszcze Gentleman's Attire, który otrzymujemy za połączenie swojego GameTaga z Rockstar Social Club, lecz miałem/mam małe problemy techniczne z uzuskaniem połączenia na konsoli.. :) Choć z tego co pamiętam, przy opisywaniu gry w pokera wspomniałem jednym zdaniem o tym stroju (który również wymagany jest by grać w high-stakes w Blackwater) i jak go zdobyć.. ;)

PIL ---> Ajć, taka drobniutka wpadka.. Cieszę się, że się podoba.. :)

Poradnik do osiągnięć już niedługo..

14.06.2010 02:19
😍
odpowiedz
rudenko666
6
Chorąży

Poradnik do gry Red Dead Redemption, autorstwa uznanej firmy Rockstar Games

Poradnik NIE jest autorstwa Rockstar Games. Ja wiem, że GOL jest na bakier z ojczystym językiem a poziom amatorstwa w pisaniu literek jest na poziomie facebooka i twittera, ale tym razem to naprawdę tylko zakląć można...

14.06.2010 12:12
odpowiedz
Gerpir Feilan
72
Pretorianin

Kawal dobrej roboty? Zal i kpina ... Nawet poprawnie po polsku przetlumaczyc nie umial...

tutaj material zrodlowy: http://wikicheats.gametrailers.com/index.php/Red_Dead_Redemption_-_PS3_XB360/Challenges reszta tez tam jest...

14.06.2010 12:22
odpowiedz
Arxel
157
Kostka Rubika

A w pudełku do gry była również bardzo ładna mapka prezentująca wszystkie lokalizacje zwierząt,
podobnie jak ta w grze (na pewnym poziomie przybliżenia są bardzo fajne miniaturki zwierząt..) Wybaczcie słabą jakość, ale nie chce mi się już bawić w obróbkę --->

Proponuję również posądzić IGN za plagiat, gdyż ich mapy są diabelnie równie podobne (a ich część poradnika odnośnie wyzwań pojawiła się po Naszym), z tą małą korekta, że użyli nazw zwierząt zamiast kolorków.. :)

rudenko666 ---> Teraz to już troszkę zgłupiałem, bardzo możliwe, że wkradł się błąd logiczny, ale jeśli oczekujesz, że mniejszych bądź większych błędów nie uświadczysz po 10 dniach pisania po kilkanaście godzin dziennie prawie nie sypiając to proponuję, byś sam napisał lepiej i szybciej.. ;) Bez urazy oczywiście, gdyż nie mam zamiaru nikogo obrażać.. :)

14.06.2010 13:05
odpowiedz
ksips
134
Legend

Mam takie pytanie - da się w single'u zmienić konia na którym się jeździ i który jest defluat'owy? Np. złapałem na lasso jakiegoś konia i chciałbym, żeby to on po zagwizdaniu do mnie przybiegał - da się tak?

14.06.2010 13:11
odpowiedz
Arxel
157
Kostka Rubika

Tak, musisz go przypiąć do koniowiązów* przy swoim mieszkaniu.. :) Znajdziesz je również przy salonach, biurze szeryfa..

*nie jestem pewny czy dobrego słowa używam, gdyż na jeździectwie czy innych końskich sprawach się nie znam i taką nazwę wygrzebałem w internecie.. ;)

14.06.2010 14:26
odpowiedz
Gerpir Feilan
72
Pretorianin

@Ksips: Po zlapaniu i ujarzmieniu dzikiego konia podjerzedzamy nim pod ogrodzenie do przywiazywania koni (prawie zawsze kolo domow znajdziesz) i wtedy pokazuje sie komunikat w lewym gornym rogu "save". Teraz ten twoj obecny kon zostaje nadpisany przez nowo zlapanego, a w sklepie pojawia sie nowy rodzaj konia do kupienia. Kupuje sie to po to by miec dostep do wiekszej ilosci koni na raz. Biletu mozna urzyc wielokrotnie - nie traci sie go. Ogolnie sa 3 rodzaje koni. 1,2 i 3 gwiazdkowe. Ja po paru zabawach odpuscilem sobie zabawe. W jednej z poczatkowych misji dostajesz od Bony stalliona 3gwiazdkowego ktory jest znacznie silniejszy od reszty. Pozniej gdy trafisz do Meksyku, zlap sobie innego 3gwiazdkowego Hungarian Halfbreed zdaje sie - caly bialy, zazwyczaj goni w parze z laciatym. Kolejny trzeci 3gwiazdkowy biega po Great Plains, badzo ciemny kasztan, o ile dobrze pamietam American Standard Breed. I niestety to wszystko...
No chyba ze robiles preorder to powinienes dostac kod na Warhorse. Ja niestety jestem ignorantem i musze zadowolic sie 3 konmi... a szkoda. Tutaj Rockstar troche dal ciala wg mnie. Mam nadzieje ze pomoglem.

14.06.2010 15:40
odpowiedz
ksips
134
Legend

Miałem właśnie Stalliona, ale nagle, ni z tego, ni z owego po wczytaniu save'a, zamiast mojego kremowego ogiera na wezwanie przybiegał... jakiś marniutki, brązowy :o Gdzie można kupić konia? I jak się je zmienia w trakcie gry?

15.06.2010 10:06
odpowiedz
Arxel
157
Kostka Rubika

hehe, konie lubią żyć własnym życiem i ginąć sobie.. Mój Kentucky Sadder również przepadł gdzieś bez wieści.. Inny koń jak tylko do mnie podbiegł to sobie postanowił zrobić wieczny odpoczynek, co wyglądało komicznie.. :)
Bardzo możliwe, że gdzieś, całkowicie przypadkiem, Twój koń spadł w przepaść, został rozjechany przez pociąg bądź zagryziony..

Zakupu dokonujesz w sklepach (General Store), konie to takie bileciki z odpowiednią ilością gwiazdek (jak wspomniał Gerpir Felian).. Aby odblokować bilecik na jakiegoś konia musisz wpierw go ujarzmić.. Po zakupie po prostu aktywujesz bilet i koń do Ciebie przybiega.. Możesz mieć więcej kuponów, po wybraniu któregoś staje się on Twoim głównym koniem i będzie przybiegał za każdym razem jak zagwiżdżesz.. :)

06.08.2010 21:15
odpowiedz
WLS
25
Legionista

Czy ktoś może odpowiedzieć na moim wątku (dotyczący stroju w RDR)
link https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=10528190&N=1

12.08.2010 16:34
odpowiedz
optimus111
1
Junior

jak i gdzie dostac rózaniec od zakonnicy? raz dostalem ale zapomnialem gdzie...

15.08.2010 12:53
odpowiedz
1 odpowiedź
bisfhcrew
105
oversteer

To koniec ?!
Dziwny koniec tej gry, aż musiałem sprawdzić czy aby na pewno.

Smutna gra..

17.01.2011 00:09
odpowiedz
1 odpowiedź
Amino
9
Chorąży

Czy ta gra jest po polsku? Pożyczyłem od kolegi wersję anglojęzyczną, aby sprawdzić przez chwilę, czy warta swojej ceny i oceny. Gry z rozbudowaną fabułą lepiej rozkminiać w rodzimym języku.

28.02.2015 11:48
😡
odpowiedz
Pomocnik1TLT
1
Junior

głupie abonamenty nie mogę zobaczyć reszty zadań

28.02.2015 12:00
odpowiedz
Pomocnik1TLT
1
Junior

czy są jakieś zadania w miastach za rzeką jak na przykład w Roca de Madera

28.02.2015 12:03
odpowiedz
Pomocnik1TLT
1
Junior

jak znaleść spluwe

15.01.2017 16:27
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1136649
15
Pretorianin

JAK WYZWAĆ KOGOŚ NA POJEDYNEK? nie licząc tego jak oszukujemy w pokerze i jak oni nas wyzywają