Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea Przed premierą

Przed premierą 30 czerwca 2012, 12:06

autor: Maciej Kozłowski

Graliśmy w dodatek do Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea

Wraz z Crag Hackiem przemierzyliśmy Dzikie Morza i złapaliśmy nietypową papugę w Pirates of the Savage Sea, pierwszym dodatku do Might & Magic: Heroes VI. Skrzynia ze skarbami nie okazała się jednak zbyt bogata.

Przeczytaj recenzję Recenzja Piratów Dzikiego Morza, dodatku do gry Heroes VI

Artykuł powstał na bazie wersji PC.

Dzięki uprzejmości studia Ubisoft, które zaprosiło nas na ekskluzywny pokaz tworzonych przez siebie tytułów, mieliśmy okazję zagrać w najnowsze DLC do Might and Magic: Heroes VI. Pirates of the Savage Sea, bo tak nazywa się dodatek, zapewni graczom około dziesięciu godzin zabawy oraz kilka pomniejszych nowinek. Równocześnie z rozszerzeniem 12 lipca zostanie wydany patch 1.5, dodający sporo nowej zawartości do dotychczasowej rozgrywki. Fani uniwersum Mocy i magii mogą zacierać ręce – ich obcowanie z szóstą edycją gry wzbogaci się wkrótce o nowe doznania.

Połatany Heros

Nadchodząca łatka do Heroes VI będzie dostępna dla wszystkich graczy całkowicie za darmo – nawet jeśli nie zakupią nowego DLC. Jest to bardzo ważna wiadomość, ponieważ patch wprowadzi do zabawy kilka dodatkowych funkcjonalności. Poza poprawionym balansem między frakcjami oraz konwersją zapisanych stanów gry (z singla do trybu multiplayer i odwrotnie), aktualizacja przyniesie również nowe ekrany miast. Nareszcie, po wielu miesiącach oczekiwania, gracze będą mogli spoglądać na to, jak ich imperium rośnie w siłę i rozrasta się z każdym nowym budynkiem.

Miasta będą ładne i ciekawie animowane.

Na własne oczy mogliśmy zobaczyć trzy fortece: barbarzyńców, nieumarłych oraz ludzi. Wszystkie prezentują się całkiem nieźle, chociaż wydaje się, że zostały wykonane nieco naprędce i niechlujnie. Z drugiej strony może to być celowy zabieg artystyczny – wizerunki miast są bowiem wystylizowane na ręcznie malowane obrazy (widać nawet coś w rodzaju śladów po ruchach pędzla). Jakby nie było, ogólne wrażenie jest raczej pozytywne – chociaż zamki nie wyglądają tak fenomenalnie jak w trzeciej części sagi, to jednak nie sposób odmówić im uroku. Zostały też zaanimowane w ciekawy sposób, dzięki czemu trudno oderwać od nich oczy.

Arrr, gdzie moja papuga?!

Powyższe nowinki będą dostępne dla wszystkich posiadaczy Heroes VI – co zaś otrzymają nabywcy DLC? Nie ulega wątpliwości, że sednem dodatku będzie świeża kampania, opowiadająca o losach Crag Hacka – postaci dobrze znanej wszystkim fanom sagi. Chociaż ten niezbyt rozgarnięty brodacz z pochodzenia jest barbarzyńcą, to jednak większość czasu spędzi na morzu, zajmując się korsarskim procederem. Jego misja będzie co prawda polegać na badaniu tajemniczych zaginięć w rejonie Dzikiego Morza, ale awanturnik lepiej sprawdzi się w roli agresywnego zdobywcy. Tutaj pojawi się kolejna innowacja, mianowicie umiejętności pirackie związane z szabrowaniem, rabowaniem i ogólnie uprzykrzaniem życia przeciwnikowi. W wersji gry, którą testowaliśmy, drzewko to było niedostępne, jednak sama jego idea wydaje się kusząca, bowiem znacznie wzbogaci rozgrywkę na mapie świata.

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?