Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 4 kwietnia 2002, 12:21

autor: Krzysztof Żołyński

Kickoff 2002 - zapowiedź - Strona 4

Nowa odsłona starego hitu, Kickoff 2, znanego jeszcze z komputerów ATARI ST i Commodore 64. Kickoff 2002 to gra zręcznościowa w najlepszym wydaniu, pozwalająca graczowi samodzielnie pokierować drużyną piłkarską.

Ten tekst był przygotowany przed premierą gry.

2. Nowe menu:

  • pełne składy 16 zawodników
  • edycja nazwisk zawodników
  • możliwość edycji nazwy drużyny
  • możliwość wprowadzania zmian w wyglądzie zawodników (kolor skóry i włosów)
  • hymn drużyny zapisany w formacie „wav”, a więc możliwość skomponowania własnego
  • całkowita dowolność w stosowania taktyk
  • pełna kontrola nad jakością boiska, na jakim ma się rozegrać mecz (np.: mokra murawa)
  • gracz może zmieniać wygląd stadionu
  • tworzona na bieżąco historia klubu
  • gracz może edytować okrzyki wydawane przez kibiców
  • wszystkie flagi zapisane w formacie „bmp” można podstawić własne projekty
  • rozszerzone opcje edycji sezonu (wybór ligi lub pucharu)
  • rozbudowane menu konfiguracyjne gry

W wypadku gier, które stały się legendami jest zazwyczaj tak, że wyzwalają się wokół nich wielkie emocje. Szczególnie, kiedy wychodzi ich kontynuacja. Jak zwykle pojawią się rzesze zachwyconych fanów, ale także mnóstwo marudzących krytyków. Myślę, że nie należy słuchać ani jednych, ani drugich, a raczej zagrać i wyrobić sobie własną opinię na temat gry. Już dzisiaj jest pewne, że Kick Off 2002 to zupełnie inna gra niż poprzedniczki, do której wprowadzono mnóstwo modernizacji i świeżości. Mnie osobiście ciekawią dwie rzeczy. Po pierwsze, czy spełnią się obietnice zapowiadające bardzo wysoką grywalność, a po drugie, jak zareagują gracze na nietypowy we współczesnych grach footballowych widok z góry. Premiera już całkiem, blisko, więc wkrótce przekonamy się czy powrót legendy zakończył się sukcesem.

Dla posiadaczy konsoli radosną wieścią będzie zapewne to, że ukażą się także wersje Kick Off 2002 na PS1 i PS2.

Krzysztof „Hitman” Żołyński

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS
Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS

Przed premierą

Debiutancka produkcja studia Telepaths’ Tree kusi klimatycznym światem wykorzystującym potencjał silnika Unreal Engine oraz obietnicą połączenia horroru z wartką akcją i interesującą opowieścią.