Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 4 kwietnia 2002, 12:21

autor: Krzysztof Żołyński

Kickoff 2002 - zapowiedź - Strona 4

Nowa odsłona starego hitu, Kickoff 2, znanego jeszcze z komputerów ATARI ST i Commodore 64. Kickoff 2002 to gra zręcznościowa w najlepszym wydaniu, pozwalająca graczowi samodzielnie pokierować drużyną piłkarską.

Ten tekst był przygotowany przed premierą gry.

2. Nowe menu:

  • pełne składy 16 zawodników
  • edycja nazwisk zawodników
  • możliwość edycji nazwy drużyny
  • możliwość wprowadzania zmian w wyglądzie zawodników (kolor skóry i włosów)
  • hymn drużyny zapisany w formacie „wav”, a więc możliwość skomponowania własnego
  • całkowita dowolność w stosowania taktyk
  • pełna kontrola nad jakością boiska, na jakim ma się rozegrać mecz (np.: mokra murawa)
  • gracz może zmieniać wygląd stadionu
  • tworzona na bieżąco historia klubu
  • gracz może edytować okrzyki wydawane przez kibiców
  • wszystkie flagi zapisane w formacie „bmp” można podstawić własne projekty
  • rozszerzone opcje edycji sezonu (wybór ligi lub pucharu)
  • rozbudowane menu konfiguracyjne gry

W wypadku gier, które stały się legendami jest zazwyczaj tak, że wyzwalają się wokół nich wielkie emocje. Szczególnie, kiedy wychodzi ich kontynuacja. Jak zwykle pojawią się rzesze zachwyconych fanów, ale także mnóstwo marudzących krytyków. Myślę, że nie należy słuchać ani jednych, ani drugich, a raczej zagrać i wyrobić sobie własną opinię na temat gry. Już dzisiaj jest pewne, że Kick Off 2002 to zupełnie inna gra niż poprzedniczki, do której wprowadzono mnóstwo modernizacji i świeżości. Mnie osobiście ciekawią dwie rzeczy. Po pierwsze, czy spełnią się obietnice zapowiadające bardzo wysoką grywalność, a po drugie, jak zareagują gracze na nietypowy we współczesnych grach footballowych widok z góry. Premiera już całkiem, blisko, więc wkrótce przekonamy się czy powrót legendy zakończył się sukcesem.

Dla posiadaczy konsoli radosną wieścią będzie zapewne to, że ukażą się także wersje Kick Off 2002 na PS1 i PS2.

Krzysztof „Hitman” Żołyński

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.