Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 4 marca 2002, 09:54

autor: Fajek

Lock On: Modern Air Combat - zapowiedź - Strona 2

Następca sławnego symulatora rosyjskich myśliwców szturmowych Flanker 2.0. Tym razem SSI postanowiło umożliwić graczom pilotowanie maszyn rosyjskich i amerykańskich w doskonale odwzorowanym środowisku 3D.

Co do grafiki, to autorzy poszli na całość – „the best looking world ever created for a flight simulation”. Takie założenie zobowiązuje. I zanosi się na to, że nie będą to tylko „słowa rzucone na wiatr” a poparte dowodami obietnice. Niespotykany poziom odzwierciedlenia graficznego będzie dotyczył nie tylko samolotów ale i terenów, pojazdów naziemnych i nawodnych, budynków i wszystkiego co zobaczymy na ekranach naszych monitorów. Zresztą co tu dużo mówić, wystarczy spojrzeć na zdjęcia pochodzące z gry.

Według informacji jakie podaje SSI teren, na którym przyjdzie nam wykonywać nasze misje będzie zawierał imponujące ilości obiektów. I tak znajdzie się na nim 180,000 budynków, 50,000,000 drzew, 21 miast, 1700 małych miasteczek i wsi, 500 mostów, 18 lotnisk i 8 wojskowych baz morskich.

Również oprawa audio ma stać na najwyższym poziomie. SSI zapowiada, że w grze zostaną zawarte komunikaty radiowe przekazywane pomiędzy samolotami bojowymi, wsparcia, transportowymi, latającymi cysternami czy maszynami wczesnego ostrzegania AWACS. Dodatkowo gra będzie obsługiwała system dźwięku surround, co jeszcze bardziej zwiększy wrażenia płynące z lotu.

Lock On będzie niewątpliwie symulatorem dla starych wyjadaczy. Ale dzięki zastosowaniu skalowanego poziomu trudności, nawet początkujący piloci będą w stanie okiełznać Su-27 Flanker. A jak będzie to wyglądało? Np. samolot będzie posiadał: znacznie mocniejsze silniki niż w rzeczywistości, system zapobiegający wejściu w „korkociąg” czy system wspomagający lądowanie. Tak wiec Lock On to zabawka nie tylko dla graczy określanych mianem „hardcore players”.

Jako pilot jednaj lub drugiej strony będziemy mieli do wykonania aż 36 misji połączonych ze sobą wątkiem fabularnym. Oczywiście w grze znajdą się również standardowe opcje takie jak: trening, instant action czy tryb multiplayer. W tym ostatnim trybie jednocześnie będzie mogła brać jednocześnie udział do 32 graczy po sieci LAN lub w Internecie.

Lock On powinien ujrzeć światło dzienne w wakacje o ile oczywiście premiera nie ulegnie przesunięciu. W naszym kraju gra zostanie wydana najprawdopodobniej przez firmę Play-It.

FAJEK

Graliśmy w My Summer Car – samochodowy survival dla wytrwałych
Graliśmy w My Summer Car – samochodowy survival dla wytrwałych

Przed premierą

Lato, urlop, własna bryka – My Summer Car brzmi jak lekka, wakacyjna przygoda, ale w rzeczywistości to hardkorowy symulator dla wytrwałych.

Wielkie oczekiwania i zawirowania wokół Star Citizen - na co poszło 95 milionów dolarów?
Wielkie oczekiwania i zawirowania wokół Star Citizen - na co poszło 95 milionów dolarów?

Przed premierą

Star Citizen to bardzo obiecujący projekt - zebrał w końcu w formie crowdfundingu 95 milionów dolarów. Na jakim etapie są prace? Czy zawirowania wokół tytułu odbiją się na jakości gry?

Star Citizen -  spełnienie marzeń fanów kosmicznych symulatorów?
Star Citizen - spełnienie marzeń fanów kosmicznych symulatorów?

Przed premierą

Chris Roberts ma prawie 30 milionów dolarów na wprowadzenie w życie nowoczesnej mieszanki Wing Commandera, Privateera i Freelancera. Rozmach Star Citizena jest ogromny, ale równie wielkie są oczekiwania fanów.