Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 29 stycznia 2010, 15:46

autor: Szymon Liebert

Diablo III - Wizard - Strona 2

Czwarta z dotychczas ujawnionych przez Blizzard Entertainment klas postaci w trzeciej części Diablo, to prawdziwy mistrz magii. Jesteście ciekawi co będzie mieć do zaoferowania ten bohater?

Oczywiście losy przedstawicielki klasy Wizard potoczą się dalej. Ogólny zarys fabuły mówi, że uda się jej przechytrzyć i ogłuszyć wspomnianego maga, a później uciec z miasta i ruszyć samotnie w świat. Od tej pory ślad za bohaterką dysponującą potężnym potencjałem magicznym się urywa, więc jej dalsze losy poznamy, bezpośrednio grając w Diablo III. Blizzard nie ujawnił jeszcze, jak dokładnie będzie wyglądała historia męskiego Wizarda, chociaż można przypuszczać, że będzie on równie niezrównoważony i buntowniczy jak jego koleżanka. Oboje do osiągnięcia sukcesu będą potrzebowali dobrego sprzętu, bo w tej odsłonie Diablo jakość wyposażenia wpłynie także na ilość obrażeń magicznych za sprawą kilku współczynników.

Frost Nova wygląda znajomo.

W dużym skrócie można powiedzieć, że Wizard będzie młodym i niezwykle niesfornym posiadaczem magicznych mocy, odwołujących się do żywiołów naturalnych (Storm), wiedzy tajemnej (Arcane) oraz sztuki przywoływania (Conjuring). Jak widać, z natury przedstawiciele tej klasy będą impulsywni i błyskotliwi, co sprawi, że niechętnie poddadzą się narzuconym regułom przełożonych, starszyzny i nauczycieli, od których zresztą będą znacznie mądrzejsi i zdolniejsi. Ciekawostką jest natomiast system energii Wizardów – zamiast many wykorzystają oni moc nazwaną „niestabilnością” (Instability). Obecnie jest ona nadal dość tajemnicza, chociaż istnieje na jej temat kilka hipotez. Większość z nich głosi, że rozwiązanie da nam większą moc (w postaci obrażeń lub dodatkowych efektów) kosztem bezpieczeństwa bohatera.

Jeden z ciekawszych czarów Wizarda,czyli „dezintegracja” (Disintegrate).

Aktualnie wiemy, że Wizard otrzyma trzy wspomniane kategorie umiejętności. Pierwsza z nich, czyli Storm, najbardziej chyba kojarzy się z Czarodziejką. Ta grupa czarów ofensywnych i defensywnych pozwoli miotać dobrze znanymi wiązkami prądu (Charged Bolt) i tornadami (Energy Twister) oraz razić przeciwników wyładowaniami elektrycznymi (Electrocute). Oprócz tego staniemy się władcami zimna, atakując lodową Novą (Frost Nova), zamrażając (Bonechilling Cold) i zabijając mroźnym promieniem (Ray of Frost). Jednym z mocniejszych czarów wydaje się zamieć (Blizzard), która będzie siała spustoszenie w połączeniu ze wzmacniającym moce Storm Power. Wizard wykorzysta też magiczne zbroje, które porażą prądem (Storm Armor), zwiększą ochronę (Empowered Armor) lub zamrożą przeciwników (Ice Armor).

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.