Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gry Diablo III

Recenzja gry Diablo III w wersji na konsole - król hack'n'slash na padzie
Recenzja gry Diablo III w wersji na konsole - król hack'n'slash na padzie

recenzja gry5 września 2013

W Diablo III może już grać konsolowa brać i mimo obaw, piekło nie zamarzło. Pecetowy produkt przeprowadzkę na kanapę zniósł dzielnie, a jakość konwersji nie pozostawia wiele do życzenia.

Zło powróciło - recenzja gry Diablo III
Zło powróciło - recenzja gry Diablo III

recenzja gry23 maja 2012

Dzieła Blizzarda zawsze dojrzewały długo – na nowe Diablo czekaliśmy aż dwanaście lat. Chociaż gra zrywa z niektórymi wzorcami poprzedniczek, to nie ma wątpliwości, że zostanie taką samą legendą.

Przeczytaj również:

Aż chce się przechodzić grę od nowa! Recenzja Kingdom Come: Deliverance 2 - Legacy of the Forge
Aż chce się przechodzić grę od nowa! Recenzja Kingdom Come: Deliverance 2 - Legacy of the Forge

recenzja gry20 września 2025

Kingdom Come: Deliverance 2 nadal poważny kandydat do tytułu GOTY 2025. Nie zapominajmy o tym w nadchodzących głosowaniach, a twórcy z Warhorse Studios tym razem skutecznie zachęcają nas do powrotu do gry dzięki nowemu dodatkowi.

Nowa gra ze świata Władcy Pierścieni przypomniała mi, że prawdziwy hobbit nigdy się nie spieszy. Recenzja Tales of the Shire
Nowa gra ze świata Władcy Pierścieni przypomniała mi, że prawdziwy hobbit nigdy się nie spieszy. Recenzja Tales of the Shire

recenzja gry28 lipca 2025

Tales of the Shire jest grą wyczekiwaną – zarówno ze względu na jej przekładaną premierę, jak i fakt, że ukazuje świat Śródziemia w świeży sposób: znacznie spokojniejszy i bardziej pogodny. Do mnie takie przedstawienie tego uniwersum zdecydowanie trafia.

Recenzja Wuchang: Fallen Feathers. Soulslike dla początkujących cierpi na bolesny brak tożsamości
Recenzja Wuchang: Fallen Feathers. Soulslike dla początkujących cierpi na bolesny brak tożsamości

recenzja gry23 lipca 2025

Teoretycznie Wuchang: Fallen Feathers ma wszystko, czego potrzeba, by namieszać na rynku. Soulslike osadzony w mrocznym świecie chińskiej mitologii z dynamicznym systemem walki, dodatkowo dostępny w Game Passie? Brzmi super... teoretycznie.