Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 19 stycznia 2009, 12:02

autor: Artur Cnotalski

Kroniki Riddicka: Assault on Dark Athena - zapowiedź - Strona 3

Riddick powraca... by znowu uciec z Butcher Bay... a nawet, by przeżyć coś nowego.

Jednym z głównych ulepszeń w stosunku do oryginału ma być grafika – to ona stała się główną przyczyną remake'u, twórcy chcieli bowiem pokazać swoje dzieło użytkownikom konsol obecnej generacji. Imponująca już w oryginalnej grze oprawa wizualna wygląda bardzo zachęcająco. Akcja nadal będzie toczyć się w odcieniach szarości, przetykanej niebieskimi i różowymi tonami, gdy Riddick będzie korzystać z trybu patrzenia w ciemnościach.

Strażnicy nigdy nie patrzą w górę.

Do oryginalnego Escape from the Butcher Bay zaangażowano, poza Vin Dieselem, takie znane persony jak Xzbit (szef strażników, prawdziwy przyjemniaczek) czy Cole Hauser (Johns). W Assault on the Dark Athena przyjdzie nam spotkać kolejną dwójkę aktorów – znaną miłośnikom serialu Battlestar Galactica oraz gry Half-Life 2 (Dr. Judith Mossman)Michelle Forbes, wcielającą się w kapitan Atheny, Revas oraz Lance'a Henriksena – bohatera filmu Aliens, który będzie wspomagać Riddicka podczas eksploracji Atheny. Także i on przysłużył się już komputerowej branży, użyczając swojego głosu Admirałowi Stevenowi Hecketowi w Mass Effect.

Chronicles of Riddick: Assault on the Dark Athena to sequel i remake w jednym, co czyni go tytułem dość nietypowym. Z pewnością stanowi on apetyczny kąsek dla graczy, którzy nie mieli jeszcze styczności z cyfrowym odwzorowaniem uniwersum Riddicka, jednak także ci, którzy Zatokę Rzeźnika mają już w małym palcu, nie powinni nudzić się, odkrywając ją na nowo. Rozszerzenie ma dodać do gry dodatkowe 10 godzin zabawy, dwukrotnie podnosząc całkowity jej czas, oznacza to więc w praktyce, że za cenę jednej otrzymamy w istocie dwie kompletne produkcje. Czas pokaże, czy zawieszony w przestrzeni kosmicznej stalowy olbrzym okaże się równie ciekawy jak najlepiej strzeżone więzienie położone na odludnej planecie.

Artur „Sir Artus” Cnotalski

NADZIEJE:

  • nowa kampania, równie długa jak oryginał;
  • tryb multiplayer;
  • tryb Pitch Black.

OBAWY:

  • remake remake'u?
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.