Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 18 grudnia 2007, 14:08

autor: Michał Basta

Command & Conquer 3: Gniew Kane'a - przed premierą - Strona 3

Command & Conquer 3: Kane’s Wrath zapowiada się na kawał świetnego rozszerzenia, które powinno zadowolić nawet największych malkontentów. Jedną z najmocniejszych stron dodatku będzie bez wątpienia warstwa fabularna, podzielona na trzy części...

Oddziały Nod nie są już tak chętnie ujawniane przez autorów, co nie znaczy, że są mniej ciekawe od swoich konkurentów z GDI. Reckoner to ciężki transportowiec, który nie tylko może przewozić żołnierzy, ale także zamienić się w wytrzymały bunkier, służący twoim ludziom jako schronienie i dobre miejsce do prowadzenia ostrzału. Jeszcze lepiej zapowiada się niewidzialna artyleria Specter. Oddział ten może nie tylko stać się niewidoczny, ale także ostrzeliwać z ogromnych odległości cele oznaczone przez piechotę flarą. Nod dysponuje także cyborgami Awakened, które dzięki karabinom maszynowym i działom świetnie spisują się zarówno w walce z żołnierzami jak i pojazdami opancerzonymi. Niestety twórcy nie zdradzili jeszcze nic na temat nowinek dla trzeciej rasy, czyli Scrinów.

W trybie dla wielu graczy autorzy nie przewidują większych zmian w systemie gry. Rozgrywka będzie tak samo szybka i dynamiczna, jak miało to miejsce w podstawce. Głównym urozmaiceniem ma być duża liczba walczących stron (oby autorzy dobrze zbalansowali wszystkie walczące frakcje), a także blisko dwadzieścia pięć nowych map. Niezaprzeczalnym atutem jest bez wątpienia stale powiększająca się społeczność graczy, rozpieszczana przez Electronic Arts masą nowych wiadomości i specjalnych programów traktujących o świecie Command & Conquer.

Nie ma to jak mieszkanie w spokojnej dzielnicy.

Mówiąc o kolejnym produkcie spod znaku Command & Conquer nie można pominąć znaku firmowego, jakim są filmowe scenki z żywymi aktorami. W rozszerzeniu także ich nie zabraknie, a biorąc pod uwagę, że w podstawowej wersji stały na najwyższym poziomie, to o ten element można być zupełnie spokojnym. Duża w tym zasługa aktorów – Michaela Ironside’a, Grace Park i nieśmiertelnego Kane’a. W dodatku możemy się spodziewać oczywiście Josepha Kucana wcielającego się w rolę Kane’a, a także Carla Lumbly’ego (Battlestar Gallactica) czy Natashy Henstridge znanej z trzech kolejnych części Gatunku.

Oprawa graficzna ulegnie tylko kosmetycznym zmianom. Postanowiono poprawić między innymi niektóre eksplozje oraz lepiej zoptymalizować kod gry, aby w trakcie rozgrywki nie było przestojów i zwolnień.

Command & Conquer 3: Kane’s Wrath zapowiada się na kawał świetnego rozszerzenia, które powinno zadowolić nawet największych malkontentów. Oprócz nowych stron konfliktu i masy świeżych jednostek nie zabraknie też nowatorskiego dla serii podejścia do kampanii, a nawet ulepszenia takich szczegółów jak sterowanie (chodzi o nowy interfejs dla Xboksa 360). Jeśli dorzucić do tego perspektywę wielu długich godzin rozegranych w trybie dla wielu osób, to nie pozostaje nic innego, jak zacząć zbierać pieniądze na zakup gry.

Michał „Wolfen” Basta

NADZIEJE:

  • masa nowych map i jednostek, które wpłyną pozytywnie na rozgrywkę;
  • świeże podejście do kampanii dla jednego gracza (tryb Global Domination);
  • tryb multiplayer oferujący wiele godzin zabawy.

OBAWA:

  • czy wszystkie strony zostaną odpowiednio zbalansowane w trybie multiplayer?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Escape from Tarkov – oszałamiające graficznie połączenie The Division z Destiny w klimatach S.T.A.L.K.E.R.-a
Escape from Tarkov – oszałamiające graficznie połączenie The Division z Destiny w klimatach S.T.A.L.K.E.R.-a

Przed premierą

Połączenie The Division z Destiny, gry MMO z RPG. Najbardziej realistyczny i bezkompromisowy symulator strzelania i walk, jaki powstał. Obietnice twórców nowej gry Escape from Tarkov brzmią rewelacyjnie!