Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 17 grudnia 2007, 11:35

autor: Paweł Fronczak

Rogue Warrior - zapowiedź - Strona 3

Najnowszy produkt Bethesdy bazuje na książce o tym samym tytule, napisanej przez Richarda Marcinko. Gra pozwoli pokierować losami czteroosobowej jednostki SEAL i wcielić się w jej przywódcę – Dicka Marcinko.

Ten tekst był przygotowany przed premierą gry.

Wiadomo też o kilku szczegółach, które już można zaliczyć grze na minus. Po pierwsze mimo tego, że pojazdy w grze występują, nie będzie można się w nich przemieszczać (za to można je demolować w widowiskowy sposób – za co odpowiedzialny jest świetny system fizyki zaimplementowany do gry. Strzelisz w oponę, a nic strasznego się nie stanie. Wyceluj w bak z paliwem, a będzie bum.). Niekorzystnym może być fakt, że nie istnieje możliwość przenoszenia lub ukrywania martwych lub nieprzytomnych ciał. Wciąż nie rozstrzygnięta jest sprawa zapisywania stanów gry, lecz najprawdopodobniej w Rogue Warriorze pojawi się system checkpointów, zamiast zapisów stanu gry w dowolnym momencie.

Co tam wybuchy! Delektuj się miękkimi krawędziami i kolorowym niebem!

Na razie nie ma prawie żadnych informacji na temat występujących w grze rodzajów broni. Wiemy jedynie, że nad precyzją przeniesienia prawdziwych, nowoczesnych pukawek do gry oraz zbalansowania ich siły w multiplayerze czuwa sam Richard Marchinko.

Inna sprawa to grafika. Ta jest szczegółowa i realistyczna. Rogue Warrior jest napędzany przez technologię Unreal Engine 3 i widać, że wykorzystuje jej potencjał. Podczas gry będziemy się delektować nieostrymi tłami i refleksami na wodzie.

Rogue Warrior zapowiada się całkiem ciekawie, nie tylko dla lubiących grę multi. Gra powstaje jednocześnie na PC, PS3 oraz X360.

Paweł „HopkinZ” Fronczak

NADZIEJE:

  • bardzo rozbudowany tryb multi;
  • dowolność wyboru – połączenie skradanki i gry akcji;
  • Richard Marcinko zaangażowany w projekt.

OBAWA:

  • hybrydy mają to do siebie, że często okazują się nijakie.
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.

Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS
Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS

Przed premierą

Debiutancka produkcja studia Telepaths’ Tree kusi klimatycznym światem wykorzystującym potencjał silnika Unreal Engine oraz obietnicą połączenia horroru z wartką akcją i interesującą opowieścią.