Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 18 kwietnia 2007, 11:00

autor: Artur Cnotalski

Fury - zapowiedź - Strona 3

Fury przenosi nas do światów stojących na krawędzi zagłady. Tajemnicza siła znana jako Fade pochłania królestwo za królestwem, pogrążając mieszkańców w pustce i zapomnieniu...

Ten tekst był przygotowany przed premierą gry.

System rankingowy gwarantować ma ponadto, że gracze zawsze stawać będą naprzeciw równych sobie przeciwników – nie będziemy musieli się obawiać, że wróg przebiegnie się po nas nawet tego nie zauważając, podobnie jak tego, że nasi przeciwnicy będą kompletnie zieloni (o ile sami oczywiście nie będziemy dopiero zaczynać naszej przygody z Fury). Twórcy zapewniają, że gra w dużym stopniu opierać się będzie na umiejętnościach graczy, a w znacznie mniejszym na posiadanym ekwipunku czy poziomie poszczególnych talentów. Zgodnie z zapowiedziami panów z Auran, do Fury będziemy mogli podłączyć się podczas przerwy obiadowej, mając pewność, że skończymy, zanim skończy się nasz wolny czas – ten odgórnie naliczany na rozgrywkę wynosić będzie piętnaście lub dwadzieścia minut. Dynamikę podkreślać ma także system ruchów specjalnych i umiejętności – Auran zapowiada, że 90% wszystkich dostępnych skilli posiadać będzie zerowy czas ładowania i odświeżania.

Most dentystów.

Pod kątem Fury zaimplementowany zostanie system rankingowy przeznaczony zarówno dla pojedynczych graczy i klanów, jak i dla całych serwerów – twórcy przewidują rozgrywki w trybie ladder oraz sezony, podczas których wyłaniani będą najlepsi uzdrowiciele, zabójcy oraz specjaliści w poszczególnych trybach zabawy.

Gra pracuje na silniku Unreal 3, który kojarzyć można już z takimi tytułami jak Gears of War, America’s Army 3.0 czy też... Unreal Tournament 3. Zaprezentowane dotychczas screeny i teasery pozwalają przewidywać, że na każdym kroku czeka nas masa graficznych fajerwerków, rozbłyskujących w raczej mrocznie wyglądających pomieszczeniach. Nie zabraknie jednak także otwartych przestrzeni i wnętrz budowli przypominających teatry. Zakres ruchów postaci także robi wrażenie – w niektórych scenach można zobaczyć na przykład, jak wojowniczka podrzyna przeciwnikowi gardło, co uznać można za pewne novum w grach MMO.

Gra, która ukazać się ma w czwartym kwartale tego roku ma spore szanse okazać się kolejnym hitem, znacząc szlak dla MMOTPS – tak bowiem według Auran nazywać ma się kreowany przez nich gatunek. Czy oczekiwania, jakie starannie budują u graczy twórcy zostaną spełnione, pozostanie nam się przekonać.

Artur „SirArtus” Cnotalski

NADZIEJE:

  • bardzo rozbudowany tryb PvP;
  • innowacyjny system Avatarów;
  • dynamiczna rozgrywka.

OBAWY:

  • hybryda MMO i FPS-ów może ukazać się nieudanym dzieckiem;
  • brak PvE zmniejszy pulę odbiorców.
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Path of Exile 2 będzie wielkim zagrożeniem dla Diablo 4
Path of Exile 2 będzie wielkim zagrożeniem dla Diablo 4

Przed premierą

Największy rywal Diablo obrał kurs kolizyjny i planuje pokrzyżować plany Blizzarda. Path of Exile 2 to w zasadzie całkiem nowa gra i wygląda na to, że na rynku gier hack’n’slash dojdzie do pojedynku samców alfa o przewodnictwo w stadzie.

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?