Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 31 lipca 2006, 09:47

autor: Emil Ronda

Mortal Kombat: Armageddon - przed premierą - Strona 2

Wygląda na to, że będzie naprawdę WIELKI, przynajmniej jeśli chodzi o rozpiętość gry. Oto bowiem do naszej dyspozycji zostanie oddanych ponad 60 (!) postaci. Znajdą się tu prawie wszystkie (jeśli nie absolutnie wszystkie) persony znane ze świata Mortala.

Ten tekst był przygotowany przed premierą gry.

System walki zostanie też rozbudowany o złożone ataki z powietrza – cokolwiek to znaczy. Mam nadzieję, że twórcy nie przesadzą z tymi nowościami i że nie stanie się tak, że owe elementy będą rzadko wykorzystywane lub wręcz będą przeszkadzać w pojedynkach psując klimat. Potwierdzono np. fatality robione z powietrza... Czyli, że jak? Lotem koszącym przelecę na wylot przeciwnika a ten zacznie tryskać osoczem, albo też wcisnę go w ziemię po szyję depcząc po głowie? Hmm... oby twórcy wykazali się większą wyobraźnią niż ja, bo takie sceny, jakie wymyśliłem, zapewne dobre są dla (wybaczcie młodzi) małolatów, a nie dla fanów serii oczekujących krwawej i brutalnej, ale niezbyt udziwnionej walki.

Czy tylko mi się wydaje, że ktoś tu gubi wnętrzności?

Na papierze brzmi to wszystko nawet nieźle, ale sami wiecie, jak to jest z implementacją świetnych i innowacyjnych z pozoru pomysłów w finalnym produkcie. Obym nie wykrakał.

Create your own zabijaka!

Ponarzekałem, posmęciłem nie grając nawet w grę, więc teraz przestanę.

Rewia mody w świecie Mortal Kombat, czyli edytor postaci.

Jeśli stwierdzicie, że żaden z ponad 60 walczących bohaterów nie spełnia Waszych oczekiwań, z pomocą przyjdzie – ponoć całkiem rozbudowany – edytor postaci. Ten nie tylko ograniczać się będzie do wyglądu zewnętrznego naszego ulubieńca, ale także pozwoli na wybór kilku stylów walki, a nawet konkretnych ciosów, nie mówiąc o zwycięskich pozach i bojowych okrzykach. Jeśli twierdzicie, że jesteście w stanie stworzyć ciekawy profil psychologiczny czy małą autobiografię fajtera, nic nie stanie na przeszkodzie. Masz marzenie opisać fantastyczną historię Twojego pupila, jak to w wieku 10 lat po raz pierwszy pod blokiem zawinął babci torebkę, na 13-te urodziny okradł pierwszy kiosk, a w rok później przydzwonił bejsbolem znienawidzonemu cieciowi? Mortal Kombat: Armagedon umożliwi Ci to, jako pierwsza w historii bijatyka. A potem wystawisz kolesia do walk w Internecie, bo i taką możliwość się przewiduje. Miło. Tym bardziej, że w online’owych turniejach będzie mogło brać udział do 8. graczy. I robi się już miło do kwadratu.

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.