Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Publicystyka 24 stycznia 2007, 13:09

autor: Krzysztof Gonciarz

Na Wschód (3)

Gry rosyjskie nie bez powodu wydają się nam być egzotyką. Niskie nakłady finansowe odbijają się na ich jakości od strony technicznej, z drugiej strony pozostawiając niemało swobody dla inwencji twórczej.

Mythic Wars to strategia turowa, w której podzielona na scenariusze akcja rozgrywa się na tylko jednym planie, nie przechodzi od widoku świata do trybu bitwy. Jednostki symbolizowane są przez pojedyncze „figurki” na podzielonej na heksy mapie (a przy odpowiednim zbliżeniu kamery widzimy wchodzących w ich skład żołnierzy). Choć początkowo wydaje się, że liczba możliwości jest tu całkiem rozbudowana, po pięciu minutach wychodzi szydło z worka w postaci ogólnej płytkości rozgrywki. Widzieliśmy już niejedną grę, która idąc na programistyczną łatwiznę próbuje wmówić grającemu, że oferuje mnogość rozwiązań taktycznych. Niektóre nie ujrzały nawet światła dziennego, bo żaden wydawca w to nie uwierzył, hehe. Estetyczna, choć zżynana raz z Warhammera a raz Warcrafta oprawa designersko-wizualna ma podobnie krotkie nogi. Demko pozwalało nadgryźć kampanie ludzi oraz orków, a układ menu wskazuje na jeszcze 2 grywalne rasy. Ogólnie jednak przy rozstrzyganiu „hot or not” tego tytułu odpowiedź zdaje się oczywista.

You are Empty

You are Empty

Ascension to the Throne: Wojna o Koronę

Ascension to the Throne: Wojna o Koronę

Fantasy Wars

Fantasy Wars

Star Wolves 2: Gwiezdne Wilki

Star Wolves 2: Gwiezdne Wilki

The Tomorrow War

The Tomorrow War